Recenzii ale pietrei lunare de carte

Deja, Dumnezeu știe de câte ori a distrus ideea mea de clasice ca ceva greu și impenetrabil ... sau, mai degrabă, ei pur și simplu nu justificat, chiar dacă nu există încă nu, nu da și sunt aproape în fața fiecărei cărți clasice. Ei bine, să-i apară, cu atât mai bine descoperirea că un alt clasic nu este plictisitor nivel plângăcios-filosof-80.

"Moonstone" - o poveste fascinantă. John Herncastle cineva lasă o moștenire nepoatei ei un diamant special le-a găsit în India, în timpul asaltului Seringapatam. De o frumusețe rară și costul ridicat al diamant este înconjurat de frumos, dar legenda de rău augur - diamant-de încoronat fruntea zeului lunii, și Vishnu a poruncit ca Moonstone era păzit de trei preoți. În același timp, a prezis nenorocirea celor care îndrăznesc să fure bijuteria sacră. Deci, merită spus că în setul cu tânără de diamante, Rachel și familia ei au avut multe necazuri, inclusiv trei hinduși sub ferestre. Cu toate acestea, diamantul a fost pierdut în prima noapte, după celebrarea, și a început căutarea ... rob familie Credincios, Gabriel Betteredge, Franklin Blake și faimosul sergentul Manșetei au un rol activ în această chestiune. Dar toate săgețile indică comportamentul ciudat al mai Rachel și servitoarea ei Rosanna, misterul este aproape gata pentru a clarifica și aici este din nou învăluit în ceață; timpul va trece înainte de a deveni posibil să rezolve ghicitul și să aflați cum a dispărut diamantul și cine este responsabil pentru dispariția sa.

Istoria, repet, fascinantă, deși sunt departe de fanii detectivilor și poate că de aceea mi sa părut oarecum obositoare. Și naivă - dar aici scriu la momentul scrisului. Un dezavantaj a fost caracteristica, în principiu, caracteristic literaturii clasice englezești și forțându-mă să-mi arunc involuntar ochii. Acești tone de politețe inutile. Scuzele multiple pentru insulte, care, probabil, vor fi pronunțate. Oh, ei bine, nu mă jignesc deloc, deși dacă mă lași să văd ceva despre tine și mă scuzați în prealabil ... Și așa mai departe și așa mai departe.

Cartea este plină de momente similare. Din nou - timp, dar totul nu este acceptat fără dificultate. În fiecare capitol, vrei să arunci ceva în inima ta - "Doamne, permiteți-i deja să fie de ajuns!"

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Zece suspinuri mici

Aici este! Primul de acest gen este un roman de succes, strămoș al detectivilor clasici și moderni!

Pentru mine, tema "piatră moon" a reluat puternic povestiri bine cunoscute despre aventurile prințului Florizel. Prin urmare, în parte tema furtului de piatră, care a avut loc în Anglia victoriană, nu eram cumva nou. Cu toate acestea, am rechetat datele pentru a afla cine a fost primul Collins sau Stevenson: Sir Wilkie a învins! A scris romanul cu zece ani mai devreme - în 1868! După asta, am și mai mult respect față de munca lui.

Rezultatul: încă o carte merge la tezaurul capodoperelor tale preferate!

ZY Cea de-a zecea faptă pentru mine astăzi am ascultat pentru viitor:

Când sunteți bătrân, veți obține un obicei excelent: în cazurile în care nu este clar în capul tău, tăceți.

Z.Y.2. Pentru cei cărora le place audiobook-uri, există o lectură magnifică a unuia dintre cei mai buni, în opinia mea, cititori, artist onorat al Rusiei, Serghei Chonișvili!

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Cu toată dragostea mea față de clasici, drame și detectivi, care genuri sunt prezente aici, în tot romanul, cum aș putea să nu mă bucur de această istorie obositoare și plictisitoare și să mă întreb cu sinceritate. că ei găsesc interesați în alții. Dar așa cum spun ei. pe gust si culoare ..

Nu este nimic despre care spun ei: fericirea nu este în bani, dar cantitatea lor nu devine neapărat o garanție a bunăstării, mai ales a sufletului, mai ales dacă acest lucru scump ți-a ajuns odată într-un mod criminal. Dar, poate, poate servi dacă este corect și corect să-și găsească cererea după moartea ei și apoi acest dar generos de la unchiul decedat poate fi punctul de plecare într-o serie de evenimente trist și nu întotdeauna explicabile. Dar cât de mult șirul nu se încurcă, se va pune capăt acestui efort comun.

Și înainte de asta trebuie să ascultăm principalii participanți la evenimente și să facem noi înșine niște concluzii ample și nu prea multe. uita-te la ceea ce se întâmplă din diferite puncte de vedere și încerca să ghicești criminalul, pe calea de a observa că nimic nu se schimbă în această lume. Închiderea, furia, rigiditatea, indiferența și interesul propriu-zis guvernează adesea acțiunile oamenilor, forțând să sufere nu numai aceia cărora li se adresează, ci și cei care au devenit inițiatorii direcți ai ceea ce se întâmplă.

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Chiar iubesc literatura engleză, în special în secolul al XIX-lea. Cunoașterea pentru munca lui Wilkie Collins pentru mine a început cu "Femeile în alb". Îmi amintesc că am citit această lucrare cu o singură respirație. Romanul "Moonstone" a privit cu mult timp în urmă - de mai mulți ani această carte se află pe un raft. În cele din urmă, am reușit să-mi îndeplinesc o dorință îndelungată.

"Moonstone" mi-a îndeplinit pe deplin așteptările. Aceasta este clasica engleză care atrage cu povestea ei lentă și umorul tipic englez (pentru mine a fost o mulțime de ridicol, mai ales în rândul vechiului Betraz de la Frazochek). Nu putea să se bucure de traducerea lui Marietta Shahinyan (s-ar putea să traducă și mai devreme).

În concluzie, pot spune că "Moonstone" este literatura engleză pe care o iubesc. Voi descoperi alte lucrări ale lui Wilkie Collins pentru mine.

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Wilkie Collins este doar o vacanță neîntreruptă. Se poate spune de mult timp că a fost tatăl fondator al genului detectiv, că "Moonstone" este primul și cel mai lung detectiv, dar asta nu-mi place cel mai mult.

Citește - o plăcere. Collins este un psiholog subtil și ne arată, în mod miraculos, ce era o societate la vremea respectivă. Bineînțeles, pentru a lua totul în mod literal, tot ceea ce spune el nu merită, doar pentru că domnul Collins, la fel ca toți mei englezi iubiți, tachinează cu plăcere compatrioții săi.

Cărțile schimbă lumea și este uimitor. Mai exact, ei nu numai că schimbă lumea, ci schimbă percepția noastră. O lună în urmă, vino la mine dintr-o femeie bruscă broșuri de economisire a sufletului, aș scăpa de ea cu aceeași vigoare cu care scapa de romi, cu entuziasm de radiodifuziune „Sunteți iubiți, două, una mai inchisa si una mai deschisa, dar tu stai cu ...“. Doar câteva zile în urmă, am fost fericit proprietar de pliante de asteptare pentru mine să se alăture baptiști și slujesc lui Dumnezeu decât mine. Dacă nu era pentru "Piatra Lunii", probabil am aruncat imediat broșura și am plecat repede. Dar acum am acceptat cu curaj acest dar și chiar mi-am murmurat ceva la salvatorul sufletului meu, astfel încât a simțit că ziua nu era în zadar.

După ce se confruntă cu o astfel de întâlnire neașteptată cu întruparea modernă de Miss Clack, am vrut cu disperare să vadă în carne și oase Sergentului Manșetă, dar a avut nici o șansă. Îmi place detectivi și detectivi și ofensați, în cazul în care secretul nu mi se pare destul de misterios, dacă este permis să interschimba toate datorită lui Dumnezeu din mașină, în cazul în care răspunsul la întrebarea „Cine este criminalul?“ Mie mi se pare nefondată sau nu suficient de logică. Collins nu ma lăsat dezamăgit. Lasă soluția să se afle în fața nasului meu și am văzut-o destul de curând, totuși prezentarea materialului este excelentă. Ce ar putea fi mai bine pentru un adevărat om de știință amator decât acei martori ideali care își pot aminti totul până la ultimul detaliu? Și ce ar putea fi mai bine pentru cititor decât posibilitatea de a ține subiectele investigației în mână, în timp ce faimosul detectiv crește trandafiri nebun?

Abilitatea lui Collins de a crea o imagine completă a narațiunii, în timp ce taxează funcția naratorului asupra a aproape o duzină de oameni, este uimitoare. Pentru a transmite cu exactitate caracterul eroului, folosindu-se ca instrument doar o manieră de scriere și unele obiceiuri, în opinia mea, numai un maestru este capabil. Poate percepem romanul prea entuziasmat, dar altfel nu pot. Pentru că Collins - un englez, și să le am întotdeauna o relație specială, sau pentru că o zi am avut ocazia de a încerca mâna lor în genul epistolar, și, sincer, sa dovedit dezgustător, sau pentru că această carte din bibliotecă de familie cu pagini de aproape transparente și un frumos albastru Captal. În general, îmi scot pălăria, domnule Collins.

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Banii nu aduce întotdeauna fericire și libertate (acest lucru este foarte liniștitor, mai ales atunci când nu există).
Moștenirea, după cum sa dovedit, nu numai că poate da bine, ci și răzbună cu cruzime și înșelăciune.
Moștenirea sub forma unei pietre moon nu este mana din cer, este o mare problemă și un pericol pentru viață. Odată cu apariția pietrelor orbitoare și inedite în casă, se produce momentul schimbării și în cea mai proastă direcție.
Oh, cum au lins ei insisi, ca pisicile pentru smantana, martori ai unei demonstratii a unei bijuterii spumante. Da, și ne-am linge, să ne aducem să fim participanți la un astfel de eveniment. Și chiar dacă au spus că nu aveți nevoie de ea ... cine va crede.
Este același detectiv, cu investigații, hărțuire și crimă.
Toți sunt suspectați.
Principalul lucru pentru mulți va fi oportunitatea de a justifica, deoarece narațiunea vine de la persoane diferite. Situația poate fi analizată din punct de vedere emoțional, constituind un lanț logic de evenimente și chiar conducând un experiment de investigație, recreând imaginea a ceea ce sa întâmplat.
Totul este neoficial și nu puțin naiv.
Și totuși am fost confuz și am pierdut criminalul, deși era destul de evident că ...... .piiii

Recenzii ale pietrei lunare de carte

Cartea a fost capturată de la început, într-un fel imediat începe cu tema principală fără preludii și introduceri. Narațiunea se bazează pe numele mai multor personaje (care, apropo, este preferatul meu)). Când a spus unui servitor în vârstă Peteridzh, am avut impresia că toate acestea spune bunica mea în vârstă, prea bine, în momentul în care firul este pierdut, merge la altceva, și apoi din nou se întoarce la povestea anterioară. Dar imaginea de ansamblu a acestui lucru nu suferă, aș spune contrariul, toate acestea diluează seriozitatea a ceea ce se întâmplă. Și se întâmplă lucruri foarte ciudate. Nu te voi strica, oricine ar fi interesat, el însuși va respecta. Plotul este răsucite, confuzia este teribilă, deci nu este clar până la urmă cine a furat acest diamant prost.

Există dragoste, intrigi și un pic de umor (în partea în care este scris narațiunea în numele lui Drusilla). Mi-a plăcut un fel de experiență medicală cu opiu, am auzit despre asta pentru prima dată. Ei bine, în cazul în care face fără super-Duper detectiv inteligent și civic e logica care provoacă gelozie, și poate cauza zâmbet ciudat).

Am terminat de citit cartea cu nesat, o încâlceală de confuz într-o asemenea măsură, încât nu a putut aștepta să afle cine toți au făcut. Justiție a fost făcut, un final fericit, nunta, copii, și un sentiment de satisfacție că timpul petrecut pe carte, nu a pierdut în zadar.