Roluri cu legume, rețete pentru fiecare zi

Salutări! Am avut un weekend de neuitat, așa că am ajuns la computer pentru a analiza rețetele acumulate. Pentru fiecare zi acum încerc să fac niște planuri și să nu stau idioată. Acest lucru este facilitat de frumoasa insulă Bali, soarele deasupra capului și diversitatea care mă înconjoară. În postul de astăzi, voi suplimenta secțiunea de bucătărie japoneză. scris despre minunate roșii de legume vegetariene și un pic despre odihna noastră activă.

Vineri, Mirra a vizitat Ayu, soția prietenului nostru, care locuia în Bali de mai bine de trei ani. Mirra și Ayu sunt deja cunoscuți de o jumătate de an, dotsik îi întreabă mereu și este pozitiv. Ayu are doi copii și experiență cu ei, desigur, așa că am dat copilul în mâini de încredere. Și la ora 24:00 am luat un transfer și am luat-o la poalele vulcanului Agung.

Agung, tradus din limba indoneziană, înseamnă mare. Înălțimea muntelui este de 3142 m deasupra nivelului mării și este cel mai înalt vârf al insulei Bali. Oamenii locali o consideră sacră și cred că din acest munte al zeilor se poate vedea tot ce se întâmplă pe insulă. Ghidul nostru a adus împreună cu el un dar de plecare la templu, care este la începutul ascensiunii. Ei scriu că există două căi principale, ușor și mai complexe, lungi. Am intrat în lumină, am început la ora 2 dimineața și am mers la 5-6 dimineața pentru a întâlni zorii vulcanului. Pot să vă spun că oamenii cu experiență și instruiți în alpinism sportiv nu este mare afacere, dar în viața mea, acest munte a fost foarte mare și extreme, pentru că înainte de asta am fost crescut numai în ucraineană Goverlu și Muntele Moise în Egipt. Prin urmare, aproape la vârful lui Agung, mușchii picioarelor mele au refuzat să-mi aducă corpul la vârf. Indiferent cum a sunat insultătoare, dar a durat 15 minute până la final, am văzut practic oamenii care au cucerit deja Agung și au avut o mână în fața lor. Dar eu am avut o astfel de condiție când faci un pas și picioarele se tem, a fost hotărât să nu-și asume riscuri, panta încă în vârf era destul de ascuțită. Există o scuză pentru a merge acolo din nou, deoarece vederea din partea de sus deschide chic. Am fost peste nori și am văzut contururile insulei. Ei bine, vom mări încărcătura fizică și vom pregăti.

Roluri cu legume, rețete pentru fiecare zi
Sâmbătă ne-am întors de la tur doar pentru prânz, am luat copilul și am plecat acasă. Au dormit câteva ore, s-au trezit la ora 19 cu ochii roșii. Noaptea acum, ce m-am trezit? Doterpeli la orele 10-11 și din nou a plecat la culcare. Și apoi a trecut ziua. Duminica a fost liniștită, soțul meu mi-a pregătit cina și apoi am urmărit filmul.

Acum, despre mâncare. Este foarte ușor să testați rețetele popoarelor lumii. atunci când vă aflați în epicentrul exoticii. În special se referă la căutarea ingredientelor. Dar rosturile de legume de astăzi nu sunt deloc exotice. Compoziția felului de mâncare va fi cea mai simplă și obișnuită, în plus, rulouri cu orez în interior, chiar și începătorii pot găti. În general, mi se pare că legumele și fructele din Bali sunt cele mai ieftine și mai ieftine alimente. Trebuie doar să știți care dintre ele să gătească.

• morcovi - 1 bucată;
  • Sushi uscat sub presiune pentru sushi;
  • 1 castravete;
  • mai multe pene de ceapa verde;
  • un pahar de orez pentru sushi;
  • 4 linguri l. oțet de orez;
  • 2 lingurite. zahăr;
  • avocado - 1 bucată;
  • 250 de grame de spanac;
  • oua de pui - 2 bucati;
  • un pic de ulei vegetal;
  • Marinat ghimbir, wasabi și sos de soia pentru servire.

Rulouri de legume sunt gata, iar la mine uitandu-ma la fotografii, stomacul mormaie foarte mult! Bon apetit tu!