Primul pescuit în luna mai pe saima sau legile din primăvara spirituală și de pescuit de primăvară

Insula rulează în mod constant un feribot gratuit. Am corespondat mult timp cu proprietarul cabana, forum finlandez finlandezii vorbitoare de limba rusă, Google și Yandex încearcă să dau seama dacă mă duc devreme, nu ar sta în gheață Saimaa. Toată lumea ma convins că nu va mai exista gheață până pe 10 mai. În general, sa dovedit că nu există gheață, dar a existat o nuanță despre care puțin mai târziu.

Deci:
Am sosit la 10 mai, la prânz, sărind peste granița din Svetogorsk foarte repede. Câteva ore o barcă mică tip Pella:

A doua zi a început, bineînțeles, cu pescuitul. Am făcut o excursie relativ lungă printr-o zonă deschisă de apă mare pentru insulele vecine. Bateria era suficientă pentru o călătorie de 6-7 km fără călători. Pe drum, trolling-ul a fost efectuat cu ajutorul salmo-perch. Dar la zero. Deasupra godeurilor a fost realizată folosind un pește spumă jig, precum și galben de ulei, alb și mașină de silicon (vârtejuri vibrohosty și adâncimea de 6-8 metri, Jig capete de 10-15 grame). Nu o singură lovitură. Apoi am sosit bombardament de covor cu un castmaster pentru o distanță de 50 de metri în apă deschisă. Totul. Apoi, încercările interminabile pentru a arunca diferite vzabros minnow sub margine de stuf în diverse lagunkah și golfuri. Și nimic. Nu ieșire, nici o mușcătură. Mai mult decât atât, știucul din stuf nu a jucat niciodată, așa cum se întâmplă de obicei cu o abordare inexactă. Asta înseamnă că 10 ore de pescuit au adus dezamăgire totală. Pe drum am văzut o peliculă plutitoare cu doi pescari. În mod clar a noastră, din cabană. Băieții înfățișați au fost condimentați, în camuflaj.

Apoi a început ploaia torențială. Și m-am gândit că o schimbare atât de drastică a vremii ar trebui să ajute. Un alt cuplu de borcane mi-a aruncat într-un vis, în care erau nenumărate și deplasări de-a lungul apei și nu un singur pește. A treia zi a început. Era o dimineață însorită, tăcerea și ploaia care trecuseră cu o zi înainte de spălarea de pe apă în peșteri, un raid alb pe apa rămasă după topirea gheții. M-am dus la trestie în apă puțin adâncă și am decis să folosesc momeli mici. Am prăjit vulpea albastră de aur 2. Se pare că mărimea acelor gandaci care se opreau periodic peste apă. Ca un partizan, m-am târât pe peletul meu în zona de pescuit. La prima viteză, apoi în jos, fără ancoră, doar un calcul precis al traiectoriei. Problema onoarei și a valorii de sine este aceea de a scăpa de la zero. Totuși, sărbătoarea a trecut deja ecuatorul și nu există pește. Prima puncție la marginea stufului uscat de aproximativ 20 de metri a fost ideală. Două proasteștiri se întorc lent, trei bătăi de inimă și .... Există. În cele din urmă. O mușcătură puternică și puternică. Probabil, dacă aș fi făcut eu circumcizie sub anestezie locală, aș fi mai puțin prudentă, ca atunci când voi vyvazhivanii. Pike pentru un kilogram, cu un mic, în condiții de siguranță, așeza pe fundul pella, mâna tremurând am ținut bobina și s-au grabit la cabana, care ar arăta primul pește.

Am fost fericit, am amortizat contul, am lăsat zero, am luat corect momeala, în general, era un sentiment sigur că acum lucrurile se vor îmbunătăți. Apoi am dedus prima lege a creșterii spirituale și de pescuit de primăvară: la câteva zile după coborârea gheții, nu este nevoie să așteptați. Gheața a venit în cele din urmă în jurul valorii de 7-8 mai. Peștera a început pe 12 mai după o ploaie torențială cu o zi înainte. În acea zi am prins alte 4 pikes în ape puțin adânci, în golfuri cu stuf uscat, de aproximativ un calibru - de la un kilogram la un an și jumătate.