Întrebările legate de alegerea motivului pentru care se acordă exact subvenția

Pentru o lungă perioadă de timp nu am îndrăznit să devină proprietari de automobile, și nu a fost nevoie de mult pentru propria masina, dar este timpul să achiziționeze, transportul propriu și pentru mine, ca persoană, niciodată nu deține o mașină este destul de dificil de a alege, fără a avea nici o idee despre ce ar trebui să acorde o atenție, ci pe ceea ce puteți "înscrie".

Mașina a avut următoarele sarcini:
"Uneori mă duceți să lucrez." (în fiecare zi nu există dorință de a sta în blocaje de trafic sau altele) și să căutați unde să rămâneți lângă birou nu este o sarcină plăcută. )
- În week-end pe kebabs shish (bine, sau undeva în afara orașului)
- În vacanță la rude (aproximativ 1,5 mii km)
- Ashoty, Carousel, Panglici bine și alte cumpărături, dacă este necesar.
- Ei bine, plimbare seara, dacă nu există dorința de a sta acasă.
"Altceva." deși rareori.

Decizia finală de a lua mașina a fost luată în timpul unei călătorii de o săptămână în Karelia. La Skoda Octavia, am călătorit aproximativ 3,600 km, circling în jurul lacurilor Ladoga și Onega, doar în vizită Belomorsk și Vologda. Este greu de spus ce a fost cauza. dacă limitarea mașină de încărcare (4 adulți + marcat trunchiul), sau locul (stânga spate), sau caracteristica a suspensiei, dar la fața locului său moale, am simțit tot farmecul de interne off-road. Un alt impuls pentru a cumpăra o mașină a fost o altă vizită la aerodromul din Gostilitsy (la o săptămână după întoarcerea de la Karelia). Aeroportul în sine este situat la 3 kilometri de orașul cu același nume. Numai pentru el nu sunt drumuri, ci așa cum au spus șoferii de taxi locali. „Indicații de orientare“, ceea ce face cu atenție modul lor de peste drum, ultima dată că reparația a fost chiar și în timpul cincinale sovietice, la o viteză care nu depășește 10 km / h. Fă-mă cu amabilitate a fost de acord să arunce directorul aerodrom, care pe Logan sa menținut viteza liniștită de 40-60 km / h, cu nici unul dintre disconfort de echitatie pe drum, nu am simtit la acea viteza, spre deosebire de echitatie un șoferii de taxi Fiat.

Acest episod ma convins că una dintre cele mai importante cerințe pentru mașină este neteda suspensiei.

O altă urmă nefericită de "PORA" a fost un incident neplăcut. Într-o seară de iarnă, după muncă, am mers din nou la Gostilitsy pentru a zbura ceasul (studiez pentru un pilot amator ALS). La aeroport există un hotel excelent, unde puteți petrece noaptea, zburați în dimineața necesară și mergeți la muncă. Dar pentru a ajunge la hotel - căutarea nu este ușoară. De la St. Petersburg până la Gostilitsa merge autobuzul, iar apoi trebuie să prindem unul dintre cei 3 șoferi de taxi local. În general, avem următoarea structură. ora este 21:30. Șoferii de taxi sunt toți la comandă și în conformitate cu dispecerul în mai puțin de o oră nu vor fi eliberați. Magazinul se închide la ora 22:00. Ultimul autobuz spre oraș a plecat la 21:20. Este rece - 20 de grade. Și vântul. Fața îngheață repede. Plimbarea la aeroport nu este o opțiune. mulți câini vagabonzi și întuneric. Nicăieri nu se încălzește. Pasajele nu se opresc. Sunt zgomotos, incerc sa prind cel putin pe cineva in orice directie. Miraculos a reușit să-i convingă pe șoferul parcat lângă magazinul de închidere să mă ducă la aeroport. Dar după aceea am concluzionat. fără nici o mașină pe aerodrom nici!

Având în vedere că planul inițial era să ia mașina în primăvară (experiența nu este suficient, iar bugetul nu este gata, sa decis toate zborurile sunt amânate până în zilele mai calde, condițiile bune permis. Dar sa schimbat deja, și viața personală, și dorința de a crea un mediu confortabil pentru relații, deci a fost decis să luați acum, și să nu așteptați primăvara.

Dar înapoi la alegerea ...
Încep să mă gândesc serios la faptul că voi lua Bushny Loganchik de 3-4 ani. Experienta de conducere nu este mult (sa bata nu este atat de infricosator). DAR cateva zile un loganchik putea inca conduce (a luat de cateva ori la box office). Mașina mi se potrivește. Nu este scump (250-300 mii). Dar cumpărarea unui tufiș este o loterie. Și cum spun mulți oameni, este destul de dificil să găsiți un bun logan pe piață. Dezasamblați-le aproape instantaneu.

A fost consultat cu prietenii, am foarte multe opozitii. Unul dintre ei (doar unul), cu cererile mele, ma sfătuit să mă uit la Grant. Dar apoi am râs de sfatul lui, cum ar fi industria auto autohtonă - fi ... și convingerea lui, că nu mai este un autoavaz, și același Reno cu Nisan ca dar, nu eram convins. Da. de la 250 de mii pentru un nou grant, față de 300 pentru Logan Logan. cu finanțe t.z părea atrăgătoare, dar vseravno arăta cu suspiciune asupra creației interne. Și ochii mei erau încă fixați în direcția loganului Logan.

Dar m-am uitat încă la Grant. Și feedback-ul pe forumuri a întărit ușor credința în revigorarea industriei auto autohtone. De asemenea, a fost studiată întrebarea privind subvenția. Și din când în când a început să se prăvălească între BUS Logan și New Grant (Comp. Norma).

Timpul a trecut și viața sa dezvoltat astfel încât tatăl meu a venit la mine în vacanță. Și fraza spusă de creditorul-șef. "Da, că tu zhemeshsya, veți avea bani, doar nu merge pe credit, și nu iau rahat, repararea *** Xia" - redenumit priorități. Mașina va lua una nouă. Înainte de plecare, am decis să mergem în continuare în jurul reprezentanțelor de mașini. A fost vizitat INTEI pe Kolomyazhkom (pentru ceea ce este Lada Grant), și Rolf-Lakhta pe Savushkin (cât de mult pot lua Renault Logan). În prima am avut o normă cu o cască și am nevoie de dopa pe care am număra-o pentru 371 mii. Da, da. textul direct a fost trimis, Michael, prevede! Expresia "bine, dacă ești acum fără bani, atunci nu vom avea o conversație substanțială" a descurajat orice dorință de a cumpăra cel puțin în Rolfe. Și la cel mai apropiat dealer auto Renoshkami era departe). Cu toate acestea, am reușit să-mi pun mâinile pe mâini. Nu am vrut să iau minimul de 1,4 fără rapel. Într-o configurație adecvată, aceasta este de 420 mii (doar o mașină). Condițiile pentru vparivaniyu dopov pe 30 mii, de asemenea, nu au urcat în nici o porti.
În cele din urmă, bugetul loganului, deși nu în cel mai luxos pachet, dar cu motorul de rapel și motorul de 1.6 a fost de 550 mii, ceea ce nu mi-a fost foarte potrivit.

Apoi ochii mi-au căzut din nou pe Grant. Arătând calculul ratei (cu toate dopa-urile necesare) prietenului său, am o părere înțeleaptă. "Vityok că sunteți în creștere, plătiți 10 mii și luați Lux, există aproape toate acestea există deja și multe alte alimente gustoase." Așa că sa luat decizia finală ca să iau Grant în Suite Suite. Cu stiloul. (mașina nu a fost considerată în principiu). Cu celulele Dviglo 1.6, 16 celule. 98 de cai sub capotă. Cu un condeyem și oglinzi electrice complete și sticlă. Cu un sistem audio obișnuit (probabil voi scrie despre asta într-un post separat) Cât ar costa un Renault într-un astfel de pachet - nu știu. Dar pentru mine, ca un motorist nou-născut, alegerea era ideală. Obțineți atât de multe alimente delicioase pentru astfel de bani - doar foarte cool!

Rămâne de a decide o întrebare - de la cine să cumpere. Despre toate "deliciile" spectacolului auto, vă voi spune în postul următor.

UPD: Am uitat să termin scrierea. Total 371 mii + 35 de asigurare + 5-7 mii în detaliu.