47 Recenzii ale lui Chantil la Moscova, Presnensky, strada georgiană mare, 57

A sarbatorit nunta in acest restaurant. Banchetul a fost preplătit, după banchet sa dovedit că trebuie să plătim încă 20 de mii pentru cei 80 de oaspeți care beau 142 de cești de cafea și ceai. Deși l-am văzut personal (nu am băut toată nunta) și apoi i-am întrebat pe toți în mod personal că, în cel mai bun caz, au băut printr-o singură dată. Alcoolul, care a fost adus la banchet cu un stoc, a dispărut. Pe mese stătea un coniac de 4000 pentru o sticlă, aproape nimeni nu bea, am văzut-o din nou și am văzut cum chelnerii i-au strâns și l-au dus. Data viitoare ›

Totul începe cu un cuier. Numerele de pe umerii sunt absente dintr-un anumit motiv. Apoi a trebuit să trec prin hainele altor oameni în căutarea mea. Numărul minus mare este 1. Chelnerii, mi se păreau destul de mult, dar cu toții erau cam încurcați. + Mai mulți bărbați sunt de neînțeles, gărzile nu sunt similare, ci se află în hol, uitându-se la oaspeți. Mare minus numărul 2. Meniul a trebuit să aștepte min 40, alimente - min 40, cont - min 35. Big minus numărul 3. Mâncarea - nivelul restaurantului, nici un restaurant. Meniul este minim și gustos. Data viitoare ›

Prieteni, muzicieni și alții. Aș vrea să vă avertizez împotriva colaborării cu cafeaua "Chantil", în care am jucat pe NG, iar cu ei, aparent, regizorul Alexei Kabanov. Din moment ce acești tovarăși tind să nu plătească bani pentru munca făcută la o sumă stipulată. Se verifică pe sine. Fii atent. UPD: după 2 săptămâni banii au fost plătiți. Mulțumesc tuturor pentru sprijinul acordat.

Vizita a fost aproape aleatorie. Conducătorii au decis să se oprească la prânz. Entourage plăcut, dar camera era goală. Și în ciuda acestui fapt, nu am mai întâlnit niciun personal neatentiv. A fost un sentiment că suntem oaspeți neinvitați și neașteptate. Toată lumea era ocupată cu afacerile lor, umblând și ne-a dat nici o atenție. Nu este suficient să ai o bucătărie bună și un mediu frumos - e puțin probabil să ne întoarcem din nou aici.

Poate că odată acest loc a fost decent, dar acum este în mod clar răsfățat. Stiam despre el inainte, dar dupa ce am citit despre "Chantile", ca o cafea buna. Au mers acolo cu o prietena într-o seară de iarnă, sperând să aibă o cafea delicioasă cu un desert. Locul este scump, interiorul cu o revendicare, mesele pentru două sunt foarte mici și foarte baltă, chelnerii sunt neglijenți, ordinea este lungă. Dar, îmi pare rău, nu m-am hrănit cu niciun fel de pietre prețioase, nici măcar în Rostiks. Este doar o rușine. Esterhazy a fost de așa natură încât în ​​gură. Data viitoare ›

Mai multe cântece în spectacole live la începutul sărbătorii sunt toate pe care le puteți aminti pozitiv în acea seară. Apoi, au existat băuturi răcoritoare sub formă de sandwich-uri zdrențuite cu pate de gust necunoscut, culoare și consistență, un băț cu o bucată de brânză și struguri, apoi a avut vodca si vin pentru un motiv oarecare, nu în sticle și ulcioare. După o oră 2, a adus un fierbinte, pretins ca o lămâie, dar, de fapt, în mare, din anumite motive, crengi adânci au fost bucăți de carne și morcovi semi-coapte. Sunteți așa. Data viitoare ›

Serviciu dezgustător! Bucătăria nu a încercat, pentru că bucătarul era beat! Au numărat 13 000 rbl. Și toate astea în ajunul Anului Nou! Atunci când a rezervat o masă, administratorul a promis un spectacol live de muzicieni, un eveniment organizat. În cele din urmă am primit muzica, așa cum sa dovedit, nu pentru clienți, cât și pentru „șeful“, un DJ live și abia 10 cântece.

Recent, am sărbătorit corporația corporativă a companiei noastre. Nu comunic deloc cu Internetul, dar am decis să scriu la fel. Rar întâlniți un serviciu competent și oameni inteligenți. Vă mulțumim pentru vacanța pe care ne-ați oferit-o. Am vrut să evidențiez managerii lui Roman și Elenei. Oamenii care sunt în locul lor și pot întotdeauna ajuta. În cele din urmă, vreau să menționez bucătăria, totul era acasă. Și e bine. Manager pentru dezvoltarea Spa-saloane "Corpuri" Yuri Martsenyuk.

A fost aici cu prietenii la nuntă, toți oaspeții au fost încântați. Personalul știe cum să se poarte la astfel de evenimente, este foarte politicos și de ajutor. Bucătăria este de asemenea foarte bună! Este păcat că mi-am sărbătorit nunta în altă parte.

Nunta noastră a avut loc în acest restaurant. Am fost foarte mulțumiți, foarte gustoase, satisfăcătoare și frumoase. Toți oaspeții au lăudat banchetul și toată lumea a spus ce tort delicios am avut! El era într-adevăr incredibil de delicios, el a îndrăznit imediat! Deși, de obicei, la nunți nimeni nu mănâncă prăjituri. Serviciul este bine, chelnerii sunt foarte atenți și nu intruși. Sala este neutră și poate fi ușor decorată pentru orice stil. Singurul dezavantaj mic - în sală era foarte fierbinte. Nunta noastră a căzut în iad. Data viitoare ›

Elena, bună după-amiază! Aș dori să ne exprimăm recunoștința pentru organizarea nunții noastre la data de 31 iulie. Totul a mers bine! Tu și Roman ne-ați îndeplinit toate speranțele! Iubitorii cu fericire fericit - Serghei și Catherine.

Serviciu dezgustător! Bucătăria nu a încercat, pentru că bucătarul era beat! Au numărat 13 000 rbl. Și toate astea în ajunul Anului Nou! Atunci când a rezervat o masă, administratorul a promis un spectacol live de muzicieni, un eveniment organizat. Ca rezultat, am primit acompaniament muzical, așa cum sa dovedit, nu pentru clienți, ci pentru "șefu", sub forma unui dj abia viu și a 10 cântece.