Whirligig, motociclete Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor

Motocicleta este pregătită de Jack, cel de-al treilea proprietar, pentru care mulți îi mulțumesc!
-plictisitor sub piston "autotehnologie" 79 mm cu un raport de compresie crescut (kilometraj de 500 km)

- capetele de frezare și capacele supapelor
- peste tot garnituri noi
- supapele sunt împământate, compresiunea 11 pe ambele vase
- în cutia de înlocuire a tuturor rulmenților și a cutiilor de umplutură
- în cutia de viteze, înlocuirea tuturor rulmenților și a etanșărilor nu curge nicăieri
- baterie nouă gel
- carburatoare noi de brand Keihin cvk32 (achiziționat de la un distribuitor autorizat IMZ), carburatoare sunt setate, dispozitiv de sincronizat
-Noua aprindere "Saruman"
- anvelope noi (kilometraj 100 km)
- noi amortizoare cu flaute (de la "demonii liniștii")
- În acest sezon, toate scaunele sunt confecționate din piele naturală
- căptușeala pe rezervor și mânerele sunt realizate din aceeași piele, toate cusute manual.
- noul cilindru de frână brembo din spate de la Ducati 696, frânele din spate sunt excelente
- cablajul a fost repetat, tot ce ar trebui să strălucească - să aprindă.
- în acest an înlocuirea tuturor uleiurilor și a filtrelor
- înlocuirea lumanarilor cu NGK
- noi fire de silicon de înaltă tensiune

Ridden, impresii posobirale într-o mână.
Primul și neechivocul, sunt mulțumit de faptul că elefantul a cumpărat această motocicletă! Îmi place! Acesta este un generator excelent de emoții pozitive!
Observ imediat că, și nu că lipsurile, dar unele trăsături au ieșit.
Nu-mi place volanul înalt. Încercați întotdeauna să conduceți puțin. Cu o bicicletă mai mare se simte mai rău, iar mâinile sunt mai amorte. Cu overclocking activ, intrați în el, în loc să vă puneți mâinile pe gripă. Doar atunci când un perie o plimbare mai multă presiune, deoarece brațele sunt în greutate. Dar nu voi schimba volanul la această motocicletă joasă, nativul meu corespunde mai mult stilului.
Fundul meu nu a învățat încă să negocieze cu o superbă șa de piele de piele. Că subțire de casă pe Nipru, că broasca de cauciuc pe pensionar, să nu mai vorbim de canapele de lux solide de gros de Kwaki și 121, toate aceste locuri sunt mai convenabil pentru mine decât Volkov. În oraș când călătoriți o jumătate de oră fără comentarii. Dar pe drum există un anumit disconfort.
Ștampilarea pentru mine este inutilă de la cuvânt. Când te duci 30 de ani într-o aterizare clasică, atunci ședința ca "într-un scaun ginecologic" este inconfortabil, gropi pe gropile fundului, iar motocicleta nu se simte deloc! Dar odată stați, atunci lăsați-o să fie. Va fi util pe distanțe lungi, picioarele să se întindă. Deși acest lucru este perfect manipulat și doar arce.
Presupun că, în spatele scaunului șoferului și al volanelor, volanul cu corn va fi în subiect. Dar unde avem acele drumuri, care sunt atât de impresionante de a conduce?
M-am gândit la vântura. Mic, pentru a nu strica aspectul, dar suficient. Într-o cascadă deschisă pe drum, un contur curge înfundat în cap.
Probroproshivaemost mai rău decât pensionarul, dar nu critic, puteți merge. Doar motocicleta este ca o bicicleta.
A ieșit din gheară. Roțile noi au fost re-cumpărate de un autocar. Anvelopele pe care le-a adus acolo, fără camere noi, iar vechea spate era în laturi. astfel încât acesti superiori au reusit sa puna in camera 130 \ 90R16 bicicleta! Am a mea în garajul din Minsk, deci este cu mult mai mare decât miracolul pe care l-am scos din balon!
Și așa a fost. Am călărit în Togliatti și deja la zece seara, în Samara, am simțit că urăsc zumzetul, am oprit. Balonul este coborât pe ochi. Nu văd cuiul și am auzit că este otrăvire din interior. Șoferii de taxi au încercat să pompeze roata, sunt inutili. A decis să împingă la garaj, bine de la mazăre, în jos. Roata a coborât în ​​cel mai înalt punct din Samara, pe autostrada Moscovei, care traversează Novo-Vokzalnaya. Fă-o! Ce sa întâmplat, cu numele fără nume!
Cazul sa dovedit a fi aproape o oră și jumătate și, după cum a arătat ulterior, a fost înghețat în cărțile Yandex, pentru opt și jumătate de kilometru. Un lup, cu un fund plat, spune ușor, este greu în împingere! Mi-a imaginat că m-am înfăptuit bine cu motorul, am început și deja m-am plimbat, ajutându-i să nu cadă și să nu se lase de încercări să accelereze dramatic.
Cu negativitate și caracteristici totul, restul bucuriei. Motocicleta se încarcă! Provoacă! Puterea, chiar și cu un excedent, începeți în oraș obraznic, iar acest lucru nu este bun.
Pe drum, de asemenea, o accelerație sigură la viteza de croazieră și de la croazieră la maxim. Motorul este încă în plină desfășurare, așa că nu-l dau complet, dar l-am lăsat accidental la o distanță de 140 km / h, ușor întârziată cu descărcarea gazului în timpul depășirii.
Până am verificat cu tahometrul, dar în punctul de control era un sentiment de o serie bine aleasă. În primul rând, la început și în picioare de trafic, al doilea blocajele de trafic târâtoare AH, a treia pentru a ajunge la al patrulea, iar al patrulea în oraș și pe autostradă.
Dar atunci când interesul de dragul calculării dependenței de viteza motorului, atunci satisfacția mea este diminuată! Se pare că este la 100 km / h motorul la cel de-al patrulea transfer la 4.000 de rotații iese. Mulți. Excesiv. Este necesar să verificați cu dispozitivele, să luați tahometrul și vitezometrul GPS. Și deja trage concluzii. Este posibil să pun cel de-al zecelea parc în pod, ceea ce este bun.
Între timp, astfel de observații. Este clar că 5 trepte sunt mai bune decât 4. Dar. Startul este viguros. În oraș mă duc la a patra, uneori lipind o treime pentru încrederea de dispersare, pentru a nu mă chinui cu viteză mică. Am trecerea plută prima secundă. Pe autostradă birr-bir este curat la 100-110-120 km / h. Drofilele sunt ușor răsucite. Necesitatea de a accelera? El a răsuci mânerul și înainte! 140 imediat pe vitezometru și vrea să meargă, dar nu-i dau. Rularea în mai mult. Partea cea mai grea este să te forțezi să te duci la 100-110 de obicei. O mișcare neatentă a mâinii drepte cu privire la Lupul cu același bull-bar trece deja în jurul valorii de 120-130-140. Din nou, o fac. Accelerarea în orice situație.
De la glisorul de asfalt îngrijit. Aripile din față necesită urgent un apărătoare de noroi, altfel motorul este murdar în orice baltă.
Motocicleta arată bine. Și, important, eu sunt în mărime. Nu există senzație de urs de circ pe o motocicletă. Mulți oameni cred că suspensia spate este rigidă. Dar, sub greutatea mea, doar bine.
Ne obisnuiam cu puiul de lup unul la celalalt. Extindeți cu crawlere, care sunt eliminate. Aproape prima dată în viața mea nu m-am întors la bază singură, dar am venit cu camionul. Despre totul în ordine.

Remodelează semnalele din față, este mai convenabil pentru mine.

Whirligig, motociclete Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor

Și am luat temporar trunchiul cu un trunchi. Conducerea fără unelte este inconfortabilă, în primul rând psihologic.

Ți-a spus despre jamb cu camera de bicicletă din roata din spate? M-am uitat la camera de răsărit, ea, desigur, este mult mai interesantă, dar ea trebuie, de asemenea, să umfle o mulțime, ea trebuie să joace mingea. Kostya Korchagin ma fixat cu o cameră de auto-zap de 16 inchi, m-am ridicat ca nativ, dar cred că este posibil să setăm 15 "pentru viitor. Un răsărit de soare este bun în stoc, pe drum, beneficiul locului durează puțin.
Weekend-ul trecut am mers la Pribrezhny la locul taberei, așa că am verificat ziua mea de naștere. Felicitați și vedeți oameni.
Whirligig, motociclete Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor

Blocajele de circulație la plecarea de la Samara au fost deja la Tsaryova Kurgan. Nici o plăcere de la plimbare. Dar apoi. O pistă goală și astfel este dificil să limitați viteza unei motociclete, amintiți-vă că pauza nu a fost încă trecută. Într-un singur loc, mi-am permis să schimb din butonul de gaz când făceau fotografii de la o mașină vecină care a început, doar o singură dată! Iar citirile pe vitezometrul de la 65 de ani sunt schimbate la 90! Și bicicleta este gata să meargă mai departe! Dar o sută vor merge mai târziu.

Indicatori convenabili de la organizatori, este imposibil să te pierzi!

Fest este foarte sinceră, în anul următor vom merge cu siguranță acolo pentru toate cele trei zile. Uralii erau foarte puțini, dar kolyasych-ul cunoscut a fost văzut de departe.
Whirligig, motociclete Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor

Și aici este stăpânul său, Leonid Tyson!

Către seară m-am pregătit să mă duc acasă. Cu tovarășii voios a mers de-a lungul traseului de asfalt de pădure de lichidare, a alunecat de coastă, accelerare entuziast pe deal, anticipând pokatushki în continuare, motoare răsuciți în ring, uitând run-in. Apoi Voyage-ul se mișcă brusc înainte, iar Lupul moare în tăcere pe marginea drumului.
Primul gând, răsucite. La naiba! Cut-off nu este cusută. Mă întorc în buzunarul lateral și încep să mă ocup de ceea ce sa întâmplat. Am văzut că siguranțele topite și firele arse simt un sentiment de ușurare. Electrician. Nu motorul! O hrană pentru pui!

Whirligig, motociclete Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor

Nu există lumină, starterul nu se rotește, becurile nu ard. Am gasit o bucata de fire in partea laterala si am facut ceasul pe siguranta. Se aprinde în sus, arsă de un curent puternic. Excesiv de puternic. Este necesar să urmăriți lanțurile. Scoatem rezervorul cu tătarul. M da.
Cablajul este împărțit în două părți. Fabricat cu precizie din fire normale. Și restul. Bunt. Cabluri de cabluri fără protecție. Pictura scotch. Pechalka!
În mai, Jack mi-a cerut să fac un electrician. Nu am putut imediat, a fost ocupat cu mutarea atelierului, iar apoi sa spus că toate problemele legate de cablare au fost eliminate. Și nu am verificat după cumpărare. Dar aceste "mine" ar fi sărit în mod necesar, chiar și mai târziu. Și în timp ce primul a lucrat. În căutarea "preciziei" bobina de înaltă tensiune a fost condusă sub capacul motorului, fixată cu o pereche de șuruburi, iar firele care se potrivesc cu bobina sunt presate pe carter. Mai mult, temperaturile și vibrațiile și-au făcut treaba, izolația a fost fărâmițată, circuitul a primit un scurtcircuit prin firul de control și bobina a ieșit din picioare. Ars, în vorbit în limba rusă.

Whirligig, motociclete Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor

Sâmbătă seara într-un sat liniștit. Magazinele de piese auto nu funcționează. Am găsit bandă izolatoare, siguranțe și chiar un comutator de la băieții care stăteau lângă hangar. A fost posibilă continuarea căutării bobinei, a fost posibil să se caute un garaj prietenos în Coastal. Dar prin vinerea "hoț" a determinat imediat decizia! Omul a revenit la Samara, sarcina lui a fost trecerea, ci pentru că eticheta de preț uman, nu am fost agitat, deși olărit, Bezymyanka nu în cazul în care am nevoie, dar trăiește Savage, un garaj și o șansă de a pune motocicleta.

În partea de sus a fost situat convenabil la peretele frontal, în picioare în raspor. Dar l-am avertizat că nu trebuie să te obișnuiești cu asta!

Apoi, în Samara, am rămas aproape o săptămână lângă vagabondul Savage. Totul nu a putut ajunge și conduce. Da, și sa retras în oraș. El, fără echivoc, va da drumul Lupului pe pista, dar aici, în oraș, înghesuiți de blocaje, totul nu este atât de neclar. Călătorii mult mai bune la viteze reduse, volan mic, accelerație mult mai slabă.
Astăzi am scos rezervorul din nou și am schimbat toate cablajele prin circuitul de aprindere. Așa cum ar trebui să fie. Un alt lucru este să înlocuiți blocul de siguranțe cu unul modern, cu cuțite. Și nu-mi plac firele "muzicale" pe semnalele din față. Puneți imediat comutatorul de rezervă. Și ca bobina de aprindere sistem de rezervă uktusovskuyu atârnă pe locul său natal, și într-un cuplu de ea ascunde-ku PM. Cred că combinația de PM-ka si aceasta bobina mi va da o șansă de a obține de pe sub propria putere în caz de defecțiune a oricărei componente a funcționării sistemului de aprindere.
Încă îndemnat să înlocuiască furtunul de benzină, deși are doar un an.
Da, am setat temporar tahometrul. El nu se potrivește stilului, el se află pe acest motor exact de două ori, dar cel puțin el va da o înțelegere a vitezei ce viteză corespunde. și apoi calcule prin calcule, dar este necesar să verificați!

nu este interesant în ploaie. se toarnă în mod clar la linia de plutire, care trece prin ouă. este cu picioarele de pe pedalele inferioare. pe scoaterea clară a roții pe pantofi și pe partea inferioară a coapsei, până când se lasă să curgă. din rezervor suflă pe ouă. atunci corpul de apă care intră nu mai este capabil să se încălzească și articulațiile încep să fumeze liniștit. și pedepsiți-vă deloc o problemă, până când o găsiți. atunci când aveți nevoie pentru a merge la astfel de vreme, vreau să devin un mic-mic și ascunde în cazul în care firul sub scaun sau sub cada, ghemuiesc și somn. dar dacă cineva călătorește, lăsați-l să plece. )))

Și tot ce este necesar pentru a alege echipamentul potrivit pentru ploaie!))
Și va fi uscat și confortabil în interior. Fața cu care se confruntă va primi în continuare, sunt de acord, în intergal sau 3/4, dar se va uda.