8 Recenzii despre smile la москва, таганский, солянка улица, 9-а, стр

Din întâmplare am descoperit Smile :) Theatre. Eu, secret, vă spun, un fan al actorului Vasily Shevelinkin, de aceea m-am dus la piesa "Rabbit alb". Dar am fost lovit de atmosfera extraordinară din teatru. Aș spune că este "familie". Foyer, joacă în liniște televiziune cu informații despre teatru, ceai cald, conversații liniștite, întrerupte de râs. Administratorii buni și zâmbitori au escortat în sală. Vreau să merg și să merg la spectacole. Și doar o vizită =)

Se uită la Iepurașul Alb. Baieti! Wow, mulțumesc pentru buna dispoziție! Singurul lucru - nu vă sfătuiesc să veniți în avans, nu este unde să stați în fața piesei, există doar două bănci pe coridor, vă simțiți foarte incomod! Și restul - totul a fost super.)

A venit. M-am uitat. M-am gandit: cat de frumos este sa vezi oameni pe scena care nu le pasa. Păstrează-te, băieți.

Ieri am mers la piesa "Rabbit alb". Uite, nu mă așteptam la asta. Spectacolul este realizat în stilul "satiricon": strălucitor, dinamic, expresiv, amuzant și incendiar. Un plus important că actorii lucrează uneori la un metru distanță de tine. Se trage în piesă, creează efectul de complicitate și joacă în comun. Râzi, experimentezi cu actorii, îi vezi ochii care nu mint. Performanța muzicală, numerele de dans au adus cu siguranță foc. Se poate vedea că băieții lucrează cu adevărat în roluri, în rolul lor. Data viitoare ›

În acest teatru, am dat peste întâmplatoare pe Internet, rezolvând problema, unde să mă duc mâine. Primul lucru care a determinat interesul - locația. Ivanovskaya Hill, Hitrovka - nici măcar o zonă preferată a orașului, ci mai degrabă semnificativă, mistică în anumite privințe. În jurul lui Pokrovka și Maroseyka. Al doilea este practic: posibilitatea de a emite un bilet pe Internet. Ei bine, recenziile bune sunt departe de ultimele. Teatrul este mic, sala este de aproximativ 30 de locuri, actorii sunt la distanta. Primul lucru care se prăbușește la fața locului este vizibil. Data viitoare ›

Răspunsul prietenului meu Vlady Ladnaya: între curtea miracolelor și Chiril și Metodiu. Îți place să fii surprins? - Ador. Trăiesc la fel ca și mine: locul de muncă - acasă - locul de muncă? Manopera gri Zaeli? Dar avem un oraș magic! Aproape smarald. Executarea dorințelor, dacă doriți neobișnuit. Există un loc ciudat la Moscova. Acesta se află între mănăstirea Ivanovschii, unde zacut împodobite forțat vălul Printesa Tarakanov, un monument de Chiril și Metodiu, fondatorii alfabetului slav (și astfel. În continuare ›

După ce ați vizitat piesa, nu veți înțelege niciodată că pe scenă nu există un singur actor cu o educație teatrală. Și mai admiră. De fiecare dată când urmăresc spectacole în acest teatru, le deschid într-un mod nou pentru mine. De fiecare dată când fiecare piesă joacă un nou mod. Acest lucru este foarte interesant. Și ce se va întâmpla de data asta? Și cum de data aceasta se va juca această scenă sau acea scenă? Fug de spectacole, aștept cu nerăbdare spectacolele. Zâmbet :) Teatrul este un loc neobișnuit. Este unic. Nu veți găsi vreodată un astfel de teatru! El nu este și nu va fi niciodată.

În subsolul vechi teatru mic născut la Moscova, care a început să experimenteze și să facă producțiile lor prin căutarea unor forme noi, printr-o combinație de sisteme clasice de Stanislavski și Cehov și nonclasic - Jerzy Grotowski și Meyerhold. Teatrul are un temperament fierbinte: încearcă să evocă emoții de la spectatori, atrăgându-i în acțiune în sine. Ce este: spațiul scenă și spațiul pentru privitorul, care funcționează mult teatru de imersiune în cazul în care granițele dintre platformă și publicul în mod deliberat șterse și. Data viitoare ›

Ieri am mers la piesa "Rabbit alb". Uite, nu mă așteptam la asta. Spectacolul este realizat în stilul "satiricon": strălucitor, dinamic, expresiv, amuzant și incendiar. Un mare plus că actorii lucrează uneori la un metru distanță de tine. Se trage în piesă, creează efectul de complicitate și joacă în comun. Râzi, experimentezi cu actorii, îi vezi ochii care nu mint. Performanța muzicală, numerele de dans au adus cu siguranță foc. Se poate vedea că băieții lucrează cu adevărat în roluri, în rolul lor. Data viitoare ›

În subsolul vechi teatru mic născut la Moscova, care a început să experimenteze și să facă producțiile lor prin căutarea unor forme noi, printr-o combinație de sisteme clasice de Stanislavski și Cehov și nonclasic - Jerzy Grotowski și Meyerhold. Teatrul are un temperament fierbinte: el caută să trezească emoțiile audienței, implicându-i în actul în sine. Ce este: spațiul scenă și spațiul pentru privitorul, care funcționează mult teatru de imersiune în cazul în care granițele dintre platformă și publicul în mod deliberat șterse și. Data viitoare ›