Parada pasajelor - Agatha Christi

Trecerea jocului - Pagina 1

administrare

Managementul jocului este efectuat cu mouse-ul. Butonul din stânga este o acțiune. Dacă faceți clic pe butonul din dreapta al mouse-ului, se deschide magazia de inventar.

Parada pasajelor - Agatha Christi
Cursorul are o vedere diferită, în funcție de acțiunea posibilă.

Caracteristicile jocului
Jocul are o anumită liniaritate. Ordinea de trecere a fiecărui act din joc poate fi diferită de cea descrisă, dar este imposibil să treci la următorul act, fără a fi efectuat toate acțiunile puse în joc.

Acum Hastings este gata să înceapă investigația. Pictograma hotelului deschide meniul principal al jocului, imaginea lui Hastings / Poirot vă permite să comutați între insula Smugglers, unde investighează Hastings și biroul lui Poirot. În notebook există patru secțiuni: "Instrucțiuni ale domnului Poirot", "Suspecți", "Documente", "Cronometru". Depozitul conține elemente găsite. Un clic cu butonul stâng al mouse-ului activează obiectul dorit, dublu-clic vă permite să vizualizați acest element. Dacă există posibilitatea unei inspecții mai detaliate a obiectului, atunci pictograma lupă este activă. Pentru a combina obiectele, trebuie să faceți clic pe butonul din stânga al mouse-ului pe primul obiect, apoi pe al doilea (apare pictograma roată). Pentru a vedea ora, trebuie să faceți clic pe pictograma cu un cronometru.

Acționați unul

Ne întoarcem la hotel și mergem pe drumul din dreapta intrării principale. Pe locul unde se află scara, care duce la balconul celui de-al doilea etaj, ridicăm piatra. Trecem mai departe, mergem pe plaja Rocky, unde vorbim cu Emily Brewster. Ridicăm a doua piatră. culcat în spatele ei.

Ne ridicăm în sus și continuăm drumul spre cornierul solar. Timp de oprire. Am auzit de conversație, apoi mergem la puntea de observare și vorbim cu soții Gardner, Carrie și Oakley.

Urmăm pe drum, lângă scara spartă care duce la golful Cutter, selectăm două bare de lemn.

Mergem mai departe pe drum, mergem pe scări până la Golful Chaikinaya. Măsurăm timpul cu un cronometru. Vorbim cu Linda Marshall. Pe o grămadă de gunoi am pus ambele pietre găsite, două grinzi de lemn și o cârpă de sfoară.

Ne întoarcem la furculita și urcăm pe calea cea dreaptă spre terenul de tenis. Vorbim cu Kenneth Marshall, îi primește două scrisori cu amenințări, pe care le citim într-un carnet, apoi inspectăm curtea. Ne întoarcem la plajă și ne uităm la înotătorii din mare Arlene Marshall și Patrick Redfern.

Biroul Poirot
După ce ați ascultat raționamentul lui Poirot, faceți clic pe portretul lui Hastings din inventar pentru a reveni la anchetă.

Actul celui de-al doilea

Plecăm prin ușă pe coridor și ne ridicăm spre turnul de observare. Ne întoarcem de două ori și vorbim cu doamna Castle. În consecință, primim binocluri și o carte, care trebuie returnate bibliotecii. Mergem la primul etaj. Mergem la birou, examinăm masa, studiem calendarul cu note pentru 2, 11, 17, 21 de zile. Ridicăm cadrul spre dreapta, luăm cheia de argint. Din sertarul de birou apucați planul celui de-al doilea etaj al hotelului. Facem clic pe țesătura obișnuită. proeminente sub bust. Deschidem piedestalul cu o cheie de argint, luăm cheia de aur din nișa deschisă. Mergem la seif și deschideți-o cu o cheie de aur. Examinăm conținutul seifului: o lampă de semnalizare, o carte cu coduri, un radio german. Am citit cartea din nota inventarului. Plecăm în hol și mergem la bar, unde luăm un cuțit pentru a stropi gheața de pe tejghea și ieși în stradă prin ușa spre terasă. Am auzit conversația dintre Kenneth Marshall și Rosamund Darnley.

Mergem la furculița căilor, urcăm pe deal, unde comunicăm cu Oakley Gardner. Ne întoarcem la furculiță și mergem spre Golful Cutter. Am auzit de conversația dintre soți Redfern. După plecarea lui Christina, discutăm cu Patrick. Ne îndreptăm spre cornișorul solar, vorbim cu Kerry Gardner. Ne îndreptăm de-a lungul căii spre plajă, mergem la mare. Folosind lipsa îngrijitorului, inspectăm șopronul. Luăm din el un lac pentru bărci, un vâsc și un baraj. Trecem la marginea apei, cu ajutorul binoclurilor studiem marea, observăm un obiect prins pe pluta.

Plecăm pentru ruinele mănăstirii. Intrăm în curtea interioară și, cu ajutorul vagonului, mutăm ușa rotundă. Trecem mai departe spre ramificarea tunelurilor și ridicăm moneda de aur de la sol. Plecăm din tunel, urmăm calea spre golful Chaikina. Mergem pe țărm și vorbim cu Linda Marshall.

Ne întoarcem la hotel, mergem până la etajul al doilea, batem numărul Gardnerov. În schimbul unui motet de aur, primim un șal. Mergem în Golful Chaikin și folosim șalurile pentru a prinde o pasăre.

Golful Lezorcombe
Mergem înainte pe drum și intrăm în clădirea din dreapta. care este în același timp o corespondență, un magazin și o bibliotecă. În partea stângă a ușii de la intrare, luăm o broșură despre Biserica Sf. Patrick. În partea centrală a camerei vorbim cu hostessul, Adelaide Hughes, apoi luăm o spatulă de pe tejghea. iar din raftul din dreapta luăm un amestec de tuse. Mergem spre dreapta, partea bibliotecii. Vorbim cu amantă care se apropie, cumpărăm o carte despre păsările din Devon. Ne întoarcem la partea poștală. După terminarea conversației, trimitem telegrama către bancă făcând clic pe teancul de formulare. Ne uităm la pisică și observăm scrisorile. ascuns în spatele tejghelei. În așteptarea unui răspuns de la bancă, vom merge în jurul satului. Mergem în singura clădire deschisă, taverna "Monk's Cowl". Vorbim cu proprietarul, apoi trecem la stânga și vorbim cu colonelul Weston, obținem de la el cheia pubului "The Deadman's Smockie" și a stetoscopului. Vorbim cu Horas Blatt, stând la masă și lăsăm dovlecelul. Dacă mergeți mai departe de-a lungul căii, fântâna va fi clădirea departamentului de poliție. care este acum închisă. Ne întoarcem la plajă, intrăm în garaj, întrebăm de la Will Jenks și du-te pe insulă.

Insulă contrabandă
Cu ajutorul unei chei, deschideți pubul "End of Dead of a contrabandist", examinăm cercul pentru a juca săgeți pe peretele din stânga intrării. Coborâm pe scări, pe peretele din stânga vedem o imagine sculptată de cerc pentru darts.

Mergem în camera lui Poirot și mergem la baie. Am citit în cartea de inventar despre păsări. În inventar, conectăm flaconul cu ulei mineral și cu o perie, dă-i lui Linde. Apoi combinați peria cu detergent și reintroduceți peria la Linde. Deschidem robinetul și trecem prosopul către Linda. Mergem în jos și mergem la dig, unde numim feribotul.

Golful Lezorcombe
Mergem în magazinul din Adelaide, Hughes, în camera vorbind cu Linda Marshall, care cumpără lumânări. În biroul poștal ne întrebăm despre telegramă și mergem la bibliotecă. Cumparam o carte despre tricotat si notepad. Ne întoarcem la insulă.

Insulă contrabandă
Ne întoarcem la hotel și ne întoarcem la poteca din stânga. Avem dl Gardner la paturi și vorbim cu el. Ne ridicăm spre turnul de observare și, cu ajutorul binoclurilor, studiem iahtul domnului Blatt sub vase roșii. Apoi, întoarceți-vă spre dreapta, prin binoclurile pe care le observăm periscopul submarinului.

Mergem la etajul al doilea, du-te pe coridor, unde există o scară la primul etaj, dar nu coborâm, dar ieșim pe balcon prin ușa dreaptă. Ascultăm prin conversația de la ușă între soții Marshall. Prin ușa balconului intrăm în camera lui Rosamund Darnley, din valiză luăm o grămadă de hârtie goală.

Actul trei

• Are fiica ta probleme în școală?

Ne întoarcem la intrarea centrală și mergem la pub-ul "Dead End of a contrabandist", vedem o fantomă. Îl urmăm făcând clic pe fantomă cu cursorul. Mergem în subsol, examinăm amprentele umede de pe podea.

Mergem la hotel, intrăm și mergem până la etajul al doilea. Folosind un stetoscop, am auzit conversația soților Gardner prin ușa camerei lor. Plecăm mai departe de-a lungul coridorului și folosim din nou un stetoscop, dar deja pe ușa camerei, Linda Marshall. Intrăm pe balcon prin ușa din dreapta scărilor până la primul etaj. Intrăm în camera lui Kenneth Marshall, pe masă vedem o mașină de scris. introduceți o coală de hârtie din inventar în ea. Apăsați tastele și luați o foaie de hârtie. Poirot va compara automat fontul. Ne întoarcem la balcon, mergem mai departe. Vorbim cu Patrick Redfern la perilă. După plecarea noastră mergem la numărul Redfern, sub pat, găsim o mașină de scris. deținută de Rosamund Darnley. Din nou, introduceți o foaie de hârtie în mașina de scris, tipăriți și luați foaia. Părăsim camera, mergem la primul etaj și mergem la restaurant, unde vorbim cu soții Gardner. Ne mutăm pe stradă și ne îndreptăm de-a lungul căii spre cornierul solar. Am auzit conversația dintre Patrick Redfern și Arlene Marshall. Mergem la ruinele mănăstirii, în curtea cu care vorbim cu Emily Brewster.

Ne întoarcem la furculița căilor, luăm lopata. Ne ridăm de-a lungul căii spre terenul de tenis, pe terasa hotelului, pe care o discutăm cu Christina Redfern.