Lumea a fost creată pentru călătorii

Dacă îi spui dirijorului din autobuzul din Manila-Tagaytai că te duci la un vulcan, te vor ateriza aici pe acest pătrat. Un pic spre stânga monumentului începe drumul spre Talisay.

Înainte de drum o punte de observare cu o vedere frumoasă a lacului. Orașul Tagaytay este una dintre destinațiile turistice cele mai populare din Filipine. În primul rând, datorită apropierii sale de vulcanul Taal și, în al doilea rând, datorită climatului răcoros, așa cum se întâmplă pe o creastă de munte la o altitudine de 640 de metri deasupra nivelului mării.

Am o hartă a orașului de data aceasta și zeci de hoteluri sunt marcate pe ea. Ce este dificil să găsești locuințe? Am destule timp și am descărcat din autobuz, am decis să efectuez un sondaj al populației în contul unui hotel ieftin. Trayksiklisty, poliția, civilii, vânzătorii 7/11 au declarat în unanimitate că un hotel ieftin din orașul NO și costul începe de la 1.200 de pesos. În mod neașteptat ... După descrierea situației și confirmarea vremurilor 5 că, nu, nu am nevoie de aer condiționat în cameră, ne-am dus să ne uităm la camera de 500 de pesos.

Faptul că dreptul nu este un vulcan este doar un munte.

Lumea a fost creată pentru călătorii

Aceasta este o casă minunată. Vederea de pe fereastră este minunată. Probabil toate cele 500 de pesos doar pentru această specie nu am vrut să rămân aici. Undeva la periferie.

În Filipine, o tactică funcționează fără întârziere: să stea pe trotuar câteva minute. Aici și acum, pentru 100 de metri am observat lista traiescicliștilor și deja zboară. Așa că am prefera să fie comercializate, cum ar fi nu am nevoie de nimic de la ele))) Am prezentat un buget de 300-400 pesos, au început să râdă, dar am fost ferm, și dintr-o dată una, dacă mătușa desenat, sau bunica cu pensiune în Talisay. Ei bine, e minunat, de asta am nevoie! 100 pesoși, și noi patru pe o motocicletă: Eu, soferul, ruda și valiza.

Pe drum, vorbind cu o rudă, am început să cercetez solul în detrimentul reducerilor pe barcă - cu toate acestea, mi-e frică să-i dau 1 500 de pesos, dar nu este cunoscut contul companiei. Până în acest moment nu aveam noroc. Imediat prețul barcii a scăzut de la 1500 la 1200 pesos. Okayoooo ... Deci poți negocia mai departe

Am reușit să prind apusul soarelui. Lângă pensiune

Lumea a fost creată pentru călătorii

Dimineața a explodat la ora 8 dimineața. Am ieșit în stradă. Hmm ... Nimeni nu se plânge cu oferte. Toți sunt încă somnici. Cine este proprietarul barcii, care este doar asa - nu este clar. Nici unul dintre turiști nu poate fi văzut. Bine, ai ceai. Așa cum filipinezilor le place să spună: Fără grabă.

Hostessul din cafenea, unde am luat apă fiartă, a început să vorbească despre barcă. După comunicare, s-au convenit 1000 de pesos. Cred că încă 30-40 de minute și am fi convenit până la 800.

Am ancorat insula. Proceduri de cai de apa inainte de munca

Lumea a fost creată pentru călătorii

După ce am evitat sugestiile de a lua un ghid, am început călătoria. Este dificil să te pierzi - drumul este unul și bine călcat.

după ce drumul se transformă într-un drum bun. Nu era plin de praf, nu era nimeni, cu excepția mea pe drum și cu o zi înainte de a ploua. Deci, bandajul de tifon pregătit anterior nu a venit la îndemână.

Pe drum, am primit un rezident local care se îndrepta spre satul de sus.

Lumea a fost creată pentru călătorii

Așa că au mers. Cu privire la întrebarea dacă este periculos să trăiești pe vulcanul însuși, a răspuns că tatăl său a trăit, iar bunicul său a trăit - nu este periculos. Deși ultima erupție a fost în 1965 și a ucis 200 de persoane.

El a stabilit ritmul și în 30 de minute am fost deja la vârf

Platformă de observare. Hlyupkaya.

Lumea a fost creată pentru călătorii

Și fără ea, punctul de vedere din partea de sus este șic în toate direcțiile

Puteți merge chiar mai sus

Pământul roșu, pietrele fierbinți, începe deja să se prăjească puțin

Nu există turiști. Întregul vulcan este doar pentru mine! M-am plâns să fac fotografii cu mine. Ar trebui să cumpărăm un trepied, dar mă gândesc să-l duc!

Lumea a fost creată pentru călătorii

Din acest loc, cea mai remarcabilă recenzie

Oh! Se pare că ceilalți turiști s-au trezit la ora 10. În drumul spre caravană este tras în sus.

E timpul să ne întoarcem

Parcare pentru cai

În timp ce coborârea, dintre cei 30 de turiști s-au întâlnit, doar 1 fată se plimba

Ghidurile se îndreaptă în spatele cailor, ținându-și coada.

Lumea a fost creată pentru călătorii

Taxa de admisie pentru vulcan este de 50 pesos. Nu știu, poate ca prim turist, mi sa dat imediat o reducere de 20 de pesos. Un alt șofer de 50 de bărci pesoși a ordonat să dea această doamnă. El a avertizat-o dată, dar nu am înțeles, pentru ce, sau pentru bărci de parcare, sau pentru faptul că această tabletă filipineze mine ma pus la barca a mers în jos. Dar pentru o femeie atât de bătrână nu-i pare rău. Aproape în mâinile mele a încercat să mă miște din barcă))) Unele orașe, bineînțeles, norocoase. Datorită fluxului constant de turiști, ele ridică un loc bun acolo.

Pe drum înapoi au făcut o mică ocol. Șoferul a decis să mă conducă de-a lungul insulei.

Nu înțeleg de ce aceste clădiri, dar câte eroni albi sunt!

Și este posibil și aici

Lumea a fost creată pentru călătorii

Maeam, suveniruri! Ei bine nu, deci măcar o fotografie. Fără ofensă, să vă ajutăm să prindeți jeepney înainte de Tanauwan!

Întregul drum către vulcan și înapoi la pensiune mi-a luat 3 ore. O plimbare plăcută, o încălzire fizică și vederi uimitoare - mi-a plăcut cu adevărat!

Vulcanul Taal cum să ajungi acolo

1. Cu autobuzele din Manila - Tagaytay sau Manila - Batangas. du-te la Tanauan

autobuzele pleacă de la terminalul Buendium, parcarea autobuzelor este diferită, costă aproximativ 80 de pesos, într-un fel 1,5 ore

2. Tagaytay - Talisay. traysikl 200 pesos, la distanță de 8 km de diapozitive, vederi uimitoare.

3. Tanauan - Talisay. jeepney 50 pesos, 30 de minute

Volcano Taal - informații utile

• este recomandabil să cumpărați în prealabil un pansament de tifon, 7 pesos costă 10 pesos, de asemenea vinde pe loc - dar nu am văzut
  • cel mai bine este să mergeți la vulcan în dimineața devreme - la ora 8, cu 11 începe să fumeze în mod special
  • cu siguranta apa!
  • ghidul de care nu aveți nevoie, drumul este unul și frumos călcat, iar dacă ajungeți după 11 ani, veți merge pe culmile caravanei de turiști - nu vă pierdeți
  • Inchirieri de cai - 500 pesos.
  • urca la crater treapta de 30 de minute viguros și 1 oră de mers pe jos, drumul nu este dificil
  • costul barcii pe insula este de 1.500 pesos, până la 6 persoane. Prețul este fix, dar dacă nu este sezon sau zi de lucru, este ușor de a renunța, mai ales dacă sunteți în singular
  • Puteți sta în Tagaytay, costul hotelurilor de la 1 200 de pesos, o cameră în sectorul privat 500. Orașul de pe munte, de acolo o priveliște frumoasă și mai rece decât în ​​Talisay
  • în camerele de la Talisay de la 400 de pesos
  • din Manila în călătoria pe care trebuie să o puneți în orele 6

Evaluați acest post, am încercat