6 Sfaturi pentru a învăța mai bine de la un elev rotund onoruri - jocuri de moda pe

6 Sfaturi pentru a învăța mai bine de la un elev rotund onoruri - jocuri de moda pe

După cum înțeleg, fiecare dintre noi caută succese nu numai în frumusețe, ci și în învățare. Fiecare dintre noi se întreba: "Cum pot să învăț mai bine? Cum să repar cea de-a patra minge?" Dacă urmați regulile mele (Și eu sunt un elev rotund de onoare timp de 8 ani), atunci nu numai că vă trageți prin mărci, dar și îmbunătățiți relația cu profesorul.







Cel mai greu lucru este să devii mai inteligent în clasa a 5-a. La urma urmei, cadrele didactice se schimbă și nu se uită la notele tale din școala primară. Wow. Totul a trecut prin toate acestea. Am intrat și nu am renunțat și așa sa dovedit:

Bel. MOVA. 9; Bel. Thurs. 10; R.yaz. 9; R. Thurs. 10; Engleză. 10; Matematica. 10; Informatica. 9.

Deci, ascultă sfatul meu și în curând mă ajungi pe marcă.

Acordați-vă la victorie. Nu lasati profesorul sa-ti coboare cunostintele. În caz contrar, verificați din nou lucrarea. Dacă nu există nici o modalitate de a controla - utilizați o "foaie ieftină". De exemplu, am blocat un autocolant în cutia de creion și profesorul nu a observat. Acest lucru nu este deloc adevărat, că "pătuțurile" sunt absolut interzise. Și chiar invers. Dacă studentul însuși, din cunoștințele sale la domiciliu, a scris o regulă pe o frunză, de ce ar trebui să fie certat?







Vino cu metode non-standard de amintire a regulilor. De exemplu: scrieți o rimă. Sau vedeți un indiciu pe Internet. În clasa a patra am aflat de cazuri, iar acest lucru este modul în care îmi amintesc primele litere de cazuri: „Ivan (nominativ) a născut (genitiv) fata (dativ) a spus (acuzativ) pentru a trage scutece (instrumentale) (prepoziționale)“