Recenzii de filme - "cum să știi

Recenzii de film >>

Jucător de baseball profesionist la sfârșitul unei cariere Lisa (Witherspoon) află brusc că a fost eliminată din echipa națională. Și acum trebuie să ne uităm despre adrenalina si bile de zbor și începe de gândire despre unele lucruri umane normale: tipul pentru a găsi, a da naștere la copii, etc. Iubita îi sprijină foarte prost: toate cărțile poștale extrag și cercul de încredere. Unul a dat chiar și numărul ei la un avocat dragut (Rudd), dar el numește doar din politețe, spun ei, greșeala a ieșit, iar Mustang deja înșeuați. presupunând că viața stoicism trecut este de peste, Lisa își petrece noaptea cu o blondă fermecătoare Matti (Wilson), care servește cel mai bine un baseball american League, fabulos de bogat și frumos, la toate. Dimineața se dovedește că el nu este un bloke și lipide fete aproape la scară industrială, așa cum spune scena amuzantă cu bluze roz. Lisa aranjează acces de furie drept, dar apoi se calmeaza, la fel ca toți adulții și noi toți spunem și transportarea lor la lucrurile Matti. În paralel cu cea a avocatului aruncat o întreagă grămadă de probleme: este dat în judecată pentru fraudă, tatăl (șeful unei mari companii multinaționale (Nicholson)) sugerează să-l că el neant, și la început se aruncă fata. În loc de a începe să rezolve aceste probleme într-un fel, se va trece la partea, destul de beat și solicită Lisa cu o propunere de a lua cina împreună. În cele din urmă, totul se transformă într-un triunghi de dragoste comic, unde este aproape imposibil să înțelegem cine este principalul idiot. Și aceasta se dovedește a fi principala problemă în filmul foarte bun. Pentru că în comedia romantică pentru trei este întotdeauna un aspect foarte simplu: există un ratat, care este o fată normală, nu un cuplu, dar în cele din urmă, că el primește inima frumoasei, și sunt bine ambalate om, Urgant condiționată. pe care trebuie să le alegeți dacă, de exemplu, gândiți-vă cu capul. Și se pare că există o eroare sa întâmplat la nivelul de turnare: Wilson, și Rudd a tras un tren lung de roluri inadaptati minunate, care încearcă involuntar cu privire la statutul de atât, unul câte unul, în beneficiul atât pe parcursul poveștii face acțiuni mai multe și mai absurd. Și se pare că publicul nefericit timp de două ore graba cu Lisa săraci, deși este încă nimic mai mult decât o încercare de a alege cel mai mic dintre două rele. Pentru paranteze doriți să lăsați o linie despre relațiile dintre părinți și copii, în cazul în care Nicholson și Rudd afla cine este în valoare să își asume responsabilitatea pentru ceea ce mașinațiunile financiare din Orientul Mijlociu, care cu câteva manipulări simple, micșorați un bine gândit, dar celălalt de film. Pentru că în timp ce liniile nu încearcă să-și lege totul este bine - și Nicholson, care Brooks servește ca un fel de mascota personală, umple tot spațiul cadru carisma lui, dar de îndată ce la începutul trecerii, el se transformă într-o nuntă general, și toate loviturile lui du-te în lapte, și toate speranțele pentru un miracol, ca și în "Mai bine nu se întâmplă", descompun timpul.

Dar, în ciuda tuturor neajunsurilor și o grămadă de condiții (inclusiv eu Brooks cu umanismul său fără sfârșit și filantropie), care urmează să fie luate pentru întregul mecanism de a lucra, în „Cum stii“, a găsit o mică revelație - Kathryn Hahn. care joacă un Kvochka grija de a da naștere, a cărui înfățișare cu un castron de pui tocană stabilit ritmul si respira energia in banda sagging materiei. Și dacă aici pentru a adăuga aproape o mare de zece secunde, scena în care Witherspoon spalatul pe dinti sale, pentru a face față cu experiențele emoționale, și bruksovskoe corporative capacitatea de a insera un cuplu de detalek mici, din care se micșorează în mod inexplicabil inima, găsim argumente puternice pentru a vedea în continuare filmul în cazul în care toate cele bune glume sunt glumite în remorcă.