Year of the Cock Fire 2019 filme de pui înfricoșătoare, filme horror - recenzii - recenzii - concursuri -

Chiar dacă în colecția noastră era doar acest film, ar fi posibil să spunem cu îndrăzneală că tema "Anului Cocoșului" este dezvăluită în groază. Pentru că în acest parodie studio de groază Troma există atât de multe găini, sânge și curaj care nu ai visat niciodată. Lloyd Kauffman, care a devenit unul dintre primii invitați la premiul pentru filmul Kaplya, a prezentat acest film personal la Moscova, iar CLUB-CRIC a reușit chiar să comunice cu el. "Cum te simți în legătură cu pirateria" - l-am întrebat? „Excelent! Dacă nu ar fi piraților, nimeni nu ar fi privit la filmele mele! ", A răspuns Kauffman. Și, crede-mă, nu are umor negru. La urma urmei, atunci când în snack bar (aparent „schițat“ cu celebra rețea KFC) obține ouă otrăvit, zi obișnuită se transformă într-un coșmar - bucătarul și vizitatorii se transformă în pui, zombie, iar acum - fiecare pentru el!

Despre acest film nu știm nimic, cu excepția faptului că este un thriller cu sloganul "Lumea este un masacru". Tema de pui se află în sunetul original al cuvântului "varicela" - "Erupție de pui". Chiar și remorcile sunt greu de înțeles despre ce este vorba - arată un travestit groaznic, cineva care mestecă carnea de pui prăjită, apoi mâinile sângeroase. În general, dacă sunteți interesat, aici este remorca:

Year of the Cock Fire 2017 filme groaznice de pui, filme horror - recenzii - recenzii - concursuri -
Viy (URSS, 1967)

Titlul filmului este un greu de jucat din engleză în italiană ... Există puține informații despre film: personajul principal este un fermier la o fermă de păsări - un criminal în serie. Filmul are numeroase citate cinematografice și un "sfârșit neașteptat", pe care îl puteți vedea numai în filme ... Ei bine, bine ... Remorca este aici.

Aici, cum se spune, este mai ușor pentru a vedea o dată - este un scurt desen animat despre chernushny străin pui rău care aruncă „bunici“ otrăvit ouă străin ... Dacă le mănânci, apoi sa transformat într-un pui! Și numai proprietarii de câini credincioși care încearcă să împiedice probleme ... Cartoon hilarious - chiar aici:

Acest thriller suedez a primit două premii locale "Premiile Guldbagge" pentru cel mai bun actor (mai degrabă faimos actor suedez Stellan Skarsgaard) și pentru munca în cameră. Filmul se bazează pe o serie destul de lungă de cărți a lui Jean Guill, despre detectivul Hamilton "The Rooster Red". Complotul este după cum urmează: mai multe grupuri din Orientul Mijlociu planifică mai multe atacuri teroriste în Suedia - doar cine și când. Agent sub acoperire - cu semnul de apel "Red Rooster" - el este Karl Hamilton, este numit pentru a investiga cazul ...

Suicidul de pui (Tonkei shinjû, Japonia, 1981)

Doi coreeni trăiesc în Japonia. Unul dintre ei complet îndepărtat de la role - simte ca un pui, bine, în general, este insuficient într-o măsură gravă. Ceilalți funcționează într-o întreprindere de creștere a animalelor, pot mânca noroi, aruncă porci în mâncarea gândacilor morți și îi urinează în mâncare. De asemenea, el peeping prin fereastra mangaie si ea se masturbeaza fecioare, și el se masturbează ... greu de film japonez, greu de creatorul Arthouse de înaltă calitate „Noisy Requiem“ - Yushihiko Matsui (Yoshihiko Matsui). În tehnici regizorale complicat, dificil, metafore ilustrează complexitatea existenței persoanelor inutile care au experimentat discriminarea pe criterii etnice, de clasă. Filmul conține cadre reale pentru animale, momente erotice. Un film cu adevărat independent, parțial psihedelic, asiatic pentru spectatorul gânditor.

Angel Heart (Angel Heart, Marea Britanie, 1987)

Un film de cult al unui regizor remarcabil Alan Parker, care a plasat un complot mistic în anturajul unui film noir. Dezvoltarea rapidă a evenimentelor este în deplină armonie cu atmosfera sumbră și jocul convingător al tuturor actorilor. Pentru Mickey Rourke rolul principal este un beneficiu real, care ne-a permis să demonstrăm posibilitățile noastre dramatice. filmul lui Parker mult mai dificil pentru o audiență de masă, și în detrimentul de complexitate, stil, și din cauza terenului extrem de complicate în cazul în care chiar se încheie nu este de a dot i. Un fapt interesant este că Harry Îngerul nu-i place găinile că întregul film se întâlnește pe drum. Putem de asemenea să aflăm că un ou de pui în unele religii este un simbol al sufletului. Și filmul arată și sacrificiul unui pui!

Moartea care a purtat oul (La Morte ha fatto l'uovo, Franța, Italia, 1968)

Thriller cu Gina Lollobrigida și Jean-Louis Trintignant. Anna este un proprietar bogat al unei fabrici de păsări, pe care și în jurul căreia se desfășoară întreaga acțiune a filmului. Ea este complet angajată în experimente pentru a îmbunătăți producția, folosește preparate radioactive, furaje noi pentru găini și echipamente noi. Marco, soțul ei, bolnav mintal, are un hobby: noaptea îl ucide pe prostituate. Vărul Anna vine la ferma de păsări, frumusețea este blondă, Gabriel, care dorește, de asemenea, să devină amanta fermei de păsări. Îl seduce pe Marco, inspirându-l că Anna nu-și împiedică posibila fericire, ar fi bine să scapi de ea. Marco însuși este gelos de tipul cu care a venit Gabrielle. La ferma de păsări, ca rezultat al experimentelor, puii mutanți încep să se desprindă, fără cap și aripi. În oraș continuă să găsească trupurile de prostituate uciși. Dar cine ia ucis, Marco nu înțelege. Fie că are un eșec în memoria sa, fie că a apărut un concurent necunoscut. Filmul a fost împușcat cu o mare parte a suprarealismului și psihedelicii, populare la vremea respectivă. Povestea se desfășoară în numele lui Marco, realitatea și o imaginație bolnavă se împletesc, rupând dureros liniile complotului.

Carnea de găină sau locuitorii subterane (URSS, 1980)