Cu mașina în Europa

Am reușit să vizitez Germania în cadrul pauzei de primăvară din Europa. După o săptămână de snowboard în Alpii austrieci au dorința de a relaxa un pic și să ia o plimbare cu mașina în țările europene din apropiere. Pe o excursie în Italia am descris în raportul precedent, iar acum ne vom concentra pe o călătorie interesantă în nordul Germaniei în orașul Füssen și Castelul Neuschwanstein. În Austria, multe castele, unele dintre ele nu mai puțin maiestuos decât Neuschwanstein și merită o atenție, dar pentru a merge la acest castel a fost visul meu, în ultimii ani, așa că am decis să „tick“ și castele austriece pentru a vedea în anul următor.

Pentru a vizita castelul Neuschwanstein a fost visul meu în ultimii ani, așa că am decis să "bifăm"

Pentru a ajunge cu mașina în Fussen de austriacă Sölden, foarte convenabil - doar 180 km de fabulosul frumoase drumuri de munte alpine - și sunteți în Germania. Sincer, deși sunt de conducere timp de 7 ani, experiența de a conduce pe trasee montane, nu am avut-o, așa că la început am condus destul de atent (mai ales având în vedere faptul că am condus o mașină de închiriere), creând unele dificultăți cal de curse . Dar eu în curând am folosit pentru a rapid și a mers - drumurile sunt proiectate și construite în așa fel încât, chiar și în colțuri puteți merge fără a reduce viteza, principalul lucru - să respecte limita de viteză, care sunt semne de avertizare, instalate corect și bine vizitate, în orice moment al zilei.

Becel Nordic Walking Park

Pe drumul spre Fussen am făcut o oprire în Becel Nordic Walking Park - Am fost atras de un castel frumos pe lac în munți. Traseul a fugit chiar lângă castel, deci este un fel de „magnet“ care atrage vizitatori la parc. O plimbare în pădurile din jur, nu am găsit frumusețea castelului, și a decis să se uite în cafenea locale și a comandat un cupcake delicios și a cumpărat câteva suveniruri pentru memorie. Din motive de curiozitate, am decis să văd carduri cu vederi frumoase ale castelului și a constatat că cea mai bună vizualizare se deschide pe partea lacului. Mergând în jos la lac, am găsit debarcader și convins prietenii să ia o barca de închiriere și de a face călătoria cu barca. In timp ce noi au avut loc în barcă, am observat două lebede albe, care în mod pașnic inotat aproape de țărm, și a făcut o serie de fotografii. Anterior, m-am gândit naiv că lebedele sunt niște creaturi amabile, pașnice, albe și pufoase. Indiferent cum este! Odată ce am plecat de pe coasta de câțiva metri, ca unul dintre lebedele înainte de calm plutind în apropiere de țărm, prins cu barca noastră cu o viteză incredibilă și a început să arate intenții agresive, încercând să ne muște!

Aparent, lebada a fost foarte foame și, ca rezultat, furioasă. A trebuit să zboară cu zbaturi, ca să mă desprind de pasărea groaznică. Dându-și seama inutilitatea acțiunilor lor, lebădă retras, și am început să caute cel mai bun unghi pentru a trage de blocare de pe barca - unghiul a fost găsit la aproximativ mijlocul lacului. Mersul pe o barcă este o plăcere! În plus, ne-am dus pentru un cuplu de oameni din China, și chiar și băieții care dogrebli până la mijlocul lacului, a scos o țigară și a început să fumeze, în mod naiv crezând că ei nu sunt exactly're părinții prinși. Ora se apropia de cină, era necesar să continuăm călătoria.

Cu mașina în Europa

Imaginea este luată din barcă, cea mai bună vedere din mijlocul lacului

Pe drum, nu am opri oriunde altundeva până la Fussen, unde a decis să aibă cina, pentru că după plimbare cu barca pofta de mancare a fost doar pentru a mânca o porție mare de produse alimentare locale. Füssen era un oraș foarte confortabil și elegant, cu multe atracții interesante. Din păcate, nu am avut prea mult timp să le inspectez, deoarece trebuia să merg la castel.
Găsiți castelul Neuschwanstein nu a fost dificil, este vizibil de la o distanță de drum. Castelul în sine se ridică înălțime în munți, mai jos este o parcare convenabilă, restaurante și hoteluri. Desigur, am întârziat, iar casa de bilete este închis în fața mea, se pare că a lucrat exact ora 18.00. Asta însemna un lucru: nu poți să privești încuietoarea dinăuntru. Pe de altă parte, vremea a fost soare, era cald, soarele începea să se stabilească și încuietoare vopsite în culori calde, ceea ce este de bun augur pentru focurile de armă! Cerul din jurul suficient de norocos pentru a fi unghiuri de succes castel tăiat cercurile Planor lui! Eu, din păcate, nu a fost posibil, astfel încât castelul a trebuit să urce pe deal aproximativ 30 de minute. Trebuie să spun, mersul pe jos pentru a depăși o astfel de ascensiune lungă fără pauze de odihnă (pe drum, o multitudine de bănci în acest caz) vor fi singurii oameni intr-o forma fizica buna. Desigur, la castel, puteți apela și pe masina, dar la început nu am știut despre el și a vrut să ia o plimbare în căutare de frumoase unghiuri de mai jos, și în al doilea rând eu sunt un pic confuz prin semnul „trafic este interzisă“ la începutul drumului spre castel. După ce a estimat „pro“ și „contra“, am decis să nu-l risc, mai ales în posesia mea a fost aparate de luat vederi, ceea ce ar face o poveste bună.

Cu mașina în Europa

Lângă castel este o platformă de vizionare, dintr-o parte oferă vederi impresionante ale golfului și o cascadă în partea de jos, pe de altă parte - o frumoasa panorama din domeniile, sate și munți în depărtare.

Mă gândeam să găsesc un funicular, dar eu totuși trebuia să merg la el, pe lângă asta, probabil că nu mai funcționa la acel moment. Deci tocmai m-am plimbat și am făcut poze ale castelului și peisajelor din jur. Mi-a plăcut mai ales vederea lacului și a castelului Hohenschwangau. În așteptarea apusului, mi-am luat niște imagini din mâinile mele, mărește doar ușor valoarea ISO în cameră, am lăsat în mod natural trepiedul în mașină. Am venit crepuscul și a fost rece, așa că m-am îndreptat. Sosind la masina (apropo, pentru parcare de 5 ore am platit 3.50 euro), mi-am dat seama ca am fost multumit de plimbare, al carui scop principal era cunoasterea castelului. Am vrut să mă hotărăsc pentru mine - merită să vină aici special pentru fotografierea cu o cameră profesională și un set de optică sau nu. După plimbare sa luat decizia - desigur, da! Cu toate acestea, înainte, am văzut castelul doar pe fotografiile de pe Internet și am citit mai multe postări de bloggeri. Dar impresiile din cunoașterea castelului l-am lăsat pe cel mai pozitiv! Cel mai bine este să privim castelul în toamnă pe fundalul frunzișului de aur al copacilor, consider că este cel mai bine să vin aici din nou și să mă concentrez asupra fotografiei. Calea spre Sölden a fost amintit de un cerb care a fugit pe drum. Din fericire pentru mașina mea și pentru fiară, erau destule metri pentru ca totul să se termine în siguranță. În mijlocul drumului, aventura a continuat - din munte, cu un vuiet teribil, o piatră a căzut și a lovit corpul mașinii mele! Sunetul era de așa natură încât mi-am imaginat un imens bolovan și un acoperiș rupt. Dar a doua zi, după ce am inspectat cu atenție mașina, nu am observat nici o deteriorare vizibilă sau lovituri, am avut noroc!

Castelul Hohenschwangau în razele soarelui

Cu mașina în Europa

În opinia mea, această perspectivă nu este rea!

A venit momentul cel mai favorabil pentru fotografiere

Utilizați acest cod pentru a insera un link la acest material în textul unei note de călătorie, sfat, intrare pe blog sau mesaj pe forum pe turbină.