Ne-am întors!

Aici suntem acasă. De data aceasta a existat o vacanță neobișnuită, chiar și sfârșitul său. De obicei, fie că este totul plictisitor, fie că nu vrei să mergi acasă și când te întorci, dipressnyak-ul depășește. Și de data aceasta este ceva neobișnuit, ca și cum te-ai mișca de-a lungul scenariului filmului și totul se întâmplă la momentul potrivit.

Ieri, în general, totul a fost magic bun. Se pare ca o zi fara noutate, dar totul era diferit. Piscina o dată pentru o distracție specială pe mare ca pe ceva special nakupalis, Liska construit baricade nisip incredibil (și aproape nimic nu a construit timp de două săptămâni), marea era calmă. Și, deși ne-am iubit mai ales serile le rostogoli în valuri, ieri - ultima zi, nu am vrut să rostogoli, și, ca în cazul în care marea ne-a făcut un cadou si ne-am plutit. Ultimele două zile a fost incredibil cald și am fost îngrozită să mă gândesc, iar la 18, când va trebui să stea la ieșire cu saci noastre, trebuie doar să ne sdureem. Dar ziua de ieri nu a fost absolut înfundată, cu o briză și, deși răcoroasă, nu poate fi chemată, dar cu siguranță nu prea fierbinte. Au cumpărat până la 6 ani, apoi și-au schimbat hainele, pepeni au mâncat la piscină și autobuzul ne-a luat.
Ne-a plăcut organizarea întregii călătorii cu Jet2Holidays. Deși am călătorit pentru prima oară un turneu complet, și nu este nimic de comparat, dar tot nu există nimic de plâns. Toate în timp, confortabile, clare și nu aveți absolut nimic de îngrijorat. Deci, sunt încă încântat. Mama și mătușa ne-au luat cu autobuzul și a fost atât de trist să plecăm, dar din anumite motive nu a existat nici o tristețe că plecam de aici. Ca și cum exact 14 zile a fost aceeași limită, când totul sa dovedit perfect. Și am condus de-a lungul drumului frumos, stâncos spre Dalaman. Acum un an nici nu bănuiam că Turcia era atât de frumoasă.

Apoi am ajuns la aeroport și am fost uimit de prețuri. Wash - acestea sunt cele mai mari prețuri din Europa pe aeroporturile europene. Unele prețuri podnesnevnye au fost. În general, m-am gândit naiv că aș cumpăra o sticlă de vin pentru restul lirei, ce e acolo). Acolo, o ceașcă de cafea era mai mult decât o sticlă de vin, ne-am cumpărat lângă hotelul nostru. (Vin foarte gustos, o altă descoperire pentru mine - nu numai că am avut nici o idee că există vinuri turcești, astfel încât chiar și mai surprins de cât de frumos sunt moi, este o plăcere să bea).
Apoi am zburat timp de 5 ore și o jumătate de oră nu am putut să ne așezăm din cauza ceții și a ploii. Căpitanul ne-a avertizat imediat că ne întoarcem în Anglia și ne amintim că plouă în Anglia. La un moment dat, căpitanul a anunțat că, dacă nu ne-am așezat în 10 minute, avionul ar zbura spre Manchester spre aterizare. În acel moment, nici măcar nu știam ce este mai bine - și nu vroiam la Manchester, iar sentimentul că ne-am asumat un risc cu viața mea, de asemenea, nu a plecat. Ca urmare, tremurând astfel încât părea că samoletul se prăbușește acum, dar încă se așeză. Chiar și britanicii, care de obicei nechezat și gluma la acest punct în timpul debarcării a devenit mâinile cu bucurie hloshpat și voce tremurândă styurdessa să anunțe că încă așezat.
Nu era nici un sentiment că nu voiau să plec, deși era atât de trist să mă despart cu mama. Și de îndată ce am ajuns acasă, deși în ploaie și în vânt, dar din anumite motive nu era nici un sentiment că aș vrea să mă întorc. O astfel de pace în suflet. Doar obosit, și de vânătoare de somn și de a face o mulțime. Dar am câteva zile mai multe pentru a face treburile de uz casnic, iar apoi ritmul nebun se va întoarce. Între timp, adaptarea lentă după vacanță și în timp ce este absolut fără stres.

Voi încerca să trec peste aceste zile cu poze și să ne structurăm cumva vacanta. Deși nici măcar nu-mi pot imagina de unde să încep.

Deci, dacă există dorințe specifice, scrieți, voi fi în această ordine și voi încărca înregistrările.