Previzualizarea jocului cronici alb cavaler 2 - previzualizare a jocurilor - articole

Această decizie a fost găsit imediat scuze convingătoare, pentru că acțiunea principală va avea loc acum pe terenurile de stat ostil anterior, care este un complet nou sens pentru a rezerva cele mai interesante pentru zona jucător, doar pentru ea.

Mai mult decât atât, cu caracter obligatoriu să se deplaseze pe terenuri noi nu este numai ca și unele sarcini neobișnuite pentru trecerea unei articulații, dar, de asemenea, povestea în general. În prima ediție a evenimentului au fost prezentate cu o singură față și era clar că dezvoltatorii sunt pur si simplu nu în grabă să spună întreaga poveste. Adresarea un detașament al Gărzii Regale a pornit ... unde? De ce? Unde a ajuns aici? indicii vagi în final este cu greu o explicație suficientă. Tricky Regele Asistent, care a trebuit să ia un loc în consiliul de șefi de stat, conceput ... ce? Nici un indiciu, răspunsul la această întrebare dezvoltatorii nu au dat. In tot acest timp jucatorul privit ca unele personaje sunt în căutarea pentru o prințesă, dar nu a existat aproape nici o aluzie la ceea ce făceau alții. Aparent, sequel va veni pe aceeași greblă: promitem o poveste despre o nouă țară, oamenii, tranzițiile de pe peșteri misterioase și păduri foarte frumoase, în general, tot ceea ce poate fi promițătoare, dar va fi exact călătoria cu sens unic. Trecut - și mai mult la această poveste nu este rambursabil.

Zvonurile că seria White Knight Chronicles va fi o trilogie (și care va continua să meargă lin până la sfârșitul ciclului de viață consolă), nu pot fi considerate nerezonabile. La urma urmei, o mulțime de cameră pentru imaginație, pete întunecate în istoria și pe hartă a lumii suficient și jocurile online sunt vitale actualizări periodice. Aparent, acesta din urmă, de fapt, conștient de nivel 5, dar din anumite motive, nu în grabă să se angajeze în punerea în aplicare a acestei idei la nivelul adecvat. Deci, quest-uri suplimentare originale (descărcabil așa cum am menționat mai devreme) sunt de fapt deja în joc, tocmai a devenit disponibil în anumite zile - un fel de sistem de calendare foc interior. Va rămâne în continuare. Și pentru a evita dislocarea previzibilă cu transferul de caractere, armuri și orice altceva, discul cu continuarea va fi înregistrat ... originalul. Putem presupune că, de fapt, proprietarii de PS3 se așteaptă la un mare plus față de complotul primului număr al WKC.
Incredibil, dar adevărat

Revizuirea presiunii Pentru a atrage atenția, dezvoltatorii tineri aspiranți tind să meargă în genuri.

Revizuirea Lost Chron. Jocuri făcute fără dragoste și diligență, ca un balon - coaja este, dar înăuntru este gol. Lo.