Cronici alb cavaler - recenzii - articole

Gen: Joc de rol

"SITILINK" a deschis un discounter la Ulyanovsk

Tesla a numit prețul unui camion electric Semi

Ilon Mask a prezis distrugerea omenirii prin inteligența artificială

Jucătorul din Star Wars Battlefront 2 a făcut un robot pentru a obține credite

Demonstrați-vă cunoștințele despre seriile seriei Star Wars Battlefront reînnoite și câștigați monitorul de 34 de inci UltraWide LG 34UC79G!

Cu JRPG, lucrurile cele mai neplăcute s-au întâmplat recent. Odată ce unul dintre cele mai interesante genuri de console, aproape toate spre deosebire de jocurile de rol occidentale despre orcii și cadavre, se încețoșă încet, din cauza refuzului dezvoltatorilor de a se adapta standardelor moderne. RPG-urile de calitate din Japonia pe generația curentă de console pot fi contorizate pe degetele unei mâini. Toate restul ne spun povești banale, ei nu permit să parcurgă un pas departe de complotul liniar și totuși să permită să folosească sistemul de bătălii pas cu pas pe ecrane separate. Se pare că, chiar și în Japonia, a fost deja înțeleasă: este timpul să schimbăm ceva.

Roșu alb

Eroii jocului sunt nemulțumiți și pot depăși cu ușurință pe jos astfel de distanțe, pe care, uneori, personal refuzăm să le zboare cu avionul.

Cu toate acestea, totul se încadrează în loc după doar cincisprezece minute după începerea: doar cu dragoste și grijă pentru a crea un personaj este într-adevăr doar în plus figura, tăcut, care va da din cap ocazional și prezintă fețele surprins, și complot importante puncte modest va fi mutat în fundal. Numele real al protagonistului, Leonard, și aici este doar ceea ce este clasic japonez adolescent-Basher, care este destinat pentru a salva toate.

Nu este clar de ce să fugim de troll. El este mai inofensiv decât un cățeluș.

În ciuda unei părți echitabile de clișeuri și iluzii, o astfel de cravată își îndeplinește rolul principal - creează intrigi. Cum vor funcționa cele două regate "decapitat"? De ce au răpit prințesa? Ce este acest Cavaler Alb și de unde a venit? Care sunt obiectivele Magilor? Sunt dornică să primesc răspunsuri la toate aceste întrebări.

Cavalerul alb arată și se mișcă extraordinar de frumos, dar introduce un dezechilibru și mai mare în sistemul de luptă: dintr-un astfel de tip, toți dușmanii, inclusiv șefii, mor dintr-un atac de cord.

Curiozitatea aprinde faptul că jocul lasă primele impresii foarte bune. Deoarece este necesar orice JRPG decent, White Knight Cronicile, este cât mai mult posibil eliminat din problemele lumii moderne. Acesta este un basm în care doriți să vă plimbați pentru a uita de problemele de zi cu zi. Și cu sarcina de a scoate un jucător din realitate, WKC la prima vedere. Obține cel puțin orașul în care totul începe: o mare, soare, luminos, cu un castel la orizont, iar trecătorii grăbindu-se despre afacerea lor - pe scurt, o adevarata metropola fantezie, nu doar un set de cumva aranjate casele în câmp deschis. Și mai departe, în teorie, ar trebui să existe doar mai multe și mai bune: în față există câmpii verzi, deșerturi uriașe, pesteri întunecate și o navă magică cu o prințesă răpită la bord.

Bolile cronice

Se pare că niciunul dintre JRPG nu a avut vreodată astfel de orașe frumoase și bine dezvoltate.

Este deloc neplăcut să te uiți cum jocul, care ți-a plăcut de la primele cadre, e suflat chiar în fața ochilor tăi. Aproape orice idee bună din aceasta va avea cel puțin un nonsens, care va strica toata impresia. Intriga pare să scuipe primul lucru: orele de treizeci și ceva de care sunt necesare pe trecerea ei, te va urmări printesa din întreaga lume, în colectarea paralelă în ruinele antice ale noilor părți ale armurii sale. Uneori ajunge la o batjocorire flagrantă: într-o singură scenă, Leonard își pierde iubitul nou salvat, doar pentru o secundă întorcându-și spatele la ea. Și apoi a lovit cu pumnul în perete, jale: „Cum naiba sa putut întâmpla?“ Și adevărul este - cum?

Sistemul de luptă are aceeași poveste. Pe de o parte, s-ar putea dovedi a fi excelentă. Luptele se desfășoară în timp real și se desfășoară exact acolo unde ați întâlnit inamicul, și nu pe o arenă special desenată. Pentru fiecare tip de arma este stocată propriul set de abilități. Abilitățile sunt distribuite pe trei panouri de acces rapid sau combinate în combinații distrugătoare, pentru care trebuie să acumulați numărul necesar de puncte de acțiune. Aceleași ochelari sunt cheltuite pentru a transforma Leonard într-un robot, iar eroul poate schimba forma în orice moment și nu numai în anumite locuri.

Acest lucru, apropo, nu este un șef, ci un monstru de mijloc. Cu toate acestea, din partea inamicilor obișnuiți, șefii locali diferă doar în timp, care trebuie cheltuiți pentru a le pune.

Problema este că nu este necesar să se utilizeze oportunitățile oferite. Luptele împotriva improprietății sunt simple și sunt câștigate printr-o lovitură elementară, literalmente cu un singur buton. Chiar și pentru a ucide un imens monstru cu trei capete, aparent capabil de a zdrobi degetul mic de intreaga echipa, suficient timp de cinci minute ciugulesc metodic ciocanul lui pe rotula (de mai sus nu funcționează, din cauza diferenței de creștere). Pentru a accelera procesul, puteți folosi magia elementului la care monstrul nu este indiferent (un alt cliche din setul standard JRPG), dar acest lucru este lăsat la latitudinea jucătorului.

Locațiile pe care este necesar să vâneze răpitorii prințesei pot fi împărțite în mod condiționat în trei tipuri: orașe, câmpii și peșteri. În primul rând nu există plângeri, așezări au lucrat mai presus de orice laudă. Dar peșterile și în special câmpiile, pe care doriți să le urâți literal imediat. Ele sunt labirinturi uriase monotone, depășite de monștri. În timp ce explorați următorul nivel, comparabil în funcție de harta pentru simulatorul de zbor și ajungeți la destinație, va dura mai multe ore în timp real. În acest timp, puteți reuși să veniți cu aproximativ douăzeci de noi cuvinte înjurătoare și cinci sute de ori pentru a le exprima într-un televizor nevinovat.

Având în vedere ceea ce veți face întregul joc, cuvintele lui Leonard "Nu le voi lăsa să ajungă la voi", sună ca o batjocură foarte subtilă.

Figura tăcută și pledoasă a personajului pe care l-ai creat la începutul jocului (stânga îndepărtată), foarte în contrast cu personajele emoționale și vorbind în prim-plan.

Se pare că durata jocului a fost întinsă în toate modurile posibile. Într-un singur loc vă va fi oferit, de exemplu, pentru a lupta prin teleportatori, care transferă echipa într-un loc absolut aleator pe hartă. Puteți vorbi aici fără exagerare, ore întregi. Și bine, locațiile ar fi minunate, dar sunt, de asemenea, destul de neinteresante. Nu există aici niciun dușman unic, nici locuri ascunse cu lucruri valoroase, nici măcar uimitoare lucruri pe care ar fi interesant să le privești.

Răsfoiți în două

Luptele sunt spectaculoase. Totuși, lupta în timp real este mult mai dinamică decât bătăliile pas cu pas de la majoritatea JRPG-urilor.

Ochiul antrenat recunoaște imediat în aceste peisaje peisajul plictisitor al MMORPG-ului coreean. Și nu în zadar. White Knight Chronicles are un mod on-line, iar apoi ai nevoie doar de un erou tăcut, pe care l-ai creat la începutul jocului.

Puteți introduce multe căutări în orașe și le puteți realiza împreună cu trei prieteni. Se pare că este vorba de exemplele RPG moderne multiplayer, recompensa pentru care trecerea va fi elementul rar necesar pentru a crea echipamente avansate. Aproximativ un milion de misiuni pot fi deschise prin construirea unui oraș propriu și prin dezvoltarea acestuia la un nivel ridicat, prin achiziționarea de clădiri scumpe și vă invităm să rămâneți într-un oraș deosebit de inteligent.

Începutul este nobil, dar chiar și atunci a existat o neplăcere, chiar și două. În primul rând, sarcinile sunt îndeplinite în aceleași locații, pe care, probabil, ați avut timp să le urâți în timp ce salvați prințesa. În al doilea rând, questurile în sine reprezintă o grindă de apă pură. Toate sarcinile sunt reduse la uciderea a sute și chiar mii de monștri identici.

Trebuie să existe o rezervare. Pentru un MMORPG cu drepturi depline - destul de adecvat în fenomenul cu doze mici. Atunci când alți jucători sunt în jurul valorii de, dorința de a depăși mai bine bunul simț. În urmărirea jocurilor de noroc rare de armuri sau un personal epic magic, monotonia încetează să mai observe. Un gând despre modul în care vă veți grăbi în arenă și pe toți le rupeți, te face să jucați mai departe. Deci, în Cronicile Alb Cavaler nu există absolut nici un sens în colectarea de obiecte rare. Nu este pur și simplu nimeni care să le arate, nu este nimeni de aplicat, cu excepția acelorași monștri. În același timp, pentru a obține echipamente cu adevărat puternice, este necesar să-și petreacă astfel de timp încât chiar fanii Lineage 2 condamnă limba în condamnarea limbii. Într-o întrebare logică, pentru care toate acestea se fac, dacă există multe jocuri normale pentru jocurile de rol multiplayer în lume, nu există răspuns, din păcate.

Câteodată Cronicile Albă Cavaler încearcă (și nu fără succes) să înveselească jucătorul. Pe ecran, dacă asta eo confuzie conjugală de două broaște sensibile. Mai ales, așa cum ne pare, femeia a reușit.

Aceste trei par să le spună jucătorului: "Ne pare foarte rău, dar prințesa se află într-un alt castel."

Formula jocului: 50 # 37; JRPG + 50 # 37; MMORPG

Sunet și muzică: 7