Teatro, Ufa, recenzii

Politici înapoi pe fotografii de tip selfie, alcool scump

Go-go nămol

100 de ani nu erau în cluburi cu soția lui. Am decis sa mergem la discoteca "ne place 90 de ani". A venit la început (22h) prima oră a fost plictisitoare, desigur, dar ne-am uitat în jur, am șezut și am băut. Nu mi-au plăcut fetele care au dansat să meargă și nu au dansat deloc! Anterior))) fetele tocmai au aprins publicul. și unul aici, în special distins du-te-goushnitsa nici măcar shalohnulas, ce e dansul, stătea îmbrățișând și mîngîie. Muzica era normală, corespundea numelui partidului. Atmosfera a fost excelentă.

Nivelul de preț: peste medie

Opinia mea este un club bun

În week-endul precedent în koi, apoi pleoapele ieșiră împreună cu soțul ei să se plimbe. Am decis să vizităm Teatro Club cu prietenii. A rezervat o masă. A fost aici pentru prima dată, chiar dacă nu a acordat atenție acestui club. Sincer aș spune ceva de genul ceva care nu. Să începem cu pluses - clasa de muzică, dansat din inimă, a fost distractiv! Tabelele de reverificare nu sunt deloc scumpe, un tabel cu canapele 2 mii, este ieftin). Pe fata este un baiat drăguț, dansatorii sunt frumoși. Meniul este variat. Dintre minusuri - dansul este prea mic, meniul nu-i plăcea faptul că nu există feluri de mâncare la fotografie, am vrut rulouri și nu puteam alege. Fata a lăsat în toate la rând, de la aspectul unor fete și băieți, trebuia să-l dau ușor în șoc. În general, impresia este pozitivă! Vom vizita mai mult

cool club

Mi-a plăcut într-adevăr la club pentru că există un bine foarte cool și distractiv în primul rând acolo narmalno dans în al doilea rând acolo narmalno muzică decât dacă va veni un fel de DJ plictisitoare care vrea pokozatsya mai abruptă decât pare în restul clubului fete vesele frumoase takntsuyut)) Îmi place AND pe poate fi, de asemenea, rece))

Mi-a plăcut personal acest club, pentru că sunt mari DJ-i. design bun. de bună calitate. dar sunt contra - este ca si cum ai vrea ceva pentru a cumpara o bautura in acest club, dar preturile sunt extrem de scumpe in 2 ori, chiar si de 4 ori mai mult decat in supermarketurile obisnuite. dar a rămas într-o bună impresie despre acest club. adesea mergem la prieteni cu prietenii

Nivelul prețului: Scump

A mers cu prietenii-fată pentru o petrecere retro pentru invitații, o masă în avans ordonată. Am stat pentru o băutură de șampanie și am dansat. totul a fost cool. Cel mai impresionat a fost zăpada care se încadrează pe ringul de dans cu fulgi mari, sub piesa "trandafiri albi" de Shatunov. Singurul negativ - în opinia mea, deci este un mic podea de dans, a trebuit să danseze în jurul mesei))))
Am plecat acolo mulțumiți.

Teatrul este un club minunat. Am sărbătorit ziua de naștere a unui prieten. Chiar ne-a plăcut acolo. Meniul și harta barului sunt, desigur, ca peste tot, dar otmosphere este super. Am venit doar la cea de-a 5-a aniversare a Teato. Era cu siguranță foarte eficientă. Personalul foarte prietenos și clienții clubului sunt oameni obișnuiți. A fost grozav, ne-a plăcut! Deoarece clubul se află în Megapolis, este bine că el are garderoba!

Nivelul de preț: Mediu

Clubul este foarte convenabil după locație. care place, asa ca e un dans destul de mare. De asemenea, puteți găsi întotdeauna o nouă companie de oameni pentru comunicare. prezența acestei instituții este destul de mare, atmosferă mereu veselă, deci dacă nu știți unde să mergeți în week-end. Luați în considerare că acesta este locul))

Nivelul de preț: Mediu

club foarte bun, muzica întotdeauna un serviciu bun, la cel mai înalt nivel, chelnerii sunt prietenoase ,, acesta poate fi un moment foarte bun cu prietenii, desigur, dacă va trece de control fata, .Nebolshoy dar davolno de club, dar confortabil, cu o intererom.tseny frumoasă pentru vizita băuturi priemlemye.sovetuyu acest club de noapte nu va regreta.

Nivelul de preț: peste medie

Un club frumos - muzică excelentă și o atmosferă răcoritoare)
Sunt foarte multumit de faptul ca, in plus fata de ringul de dans din Megapolis, exista multe optiuni pentru seara, cum ar fi: bowling, biliard, cinema sau doar o cafenea. Un număr mare de reduceri și invitații diferite.
Prețuri foarte ridicate pentru băuturi, dar este destul de acceptabil pentru un club de noapte decent.
Controlul feței este liniștit, nu este permis foarte rar.
Scena este mic și este ușor pentru publicul - nu poți să stea în fața scenei, dar din lateral, precum și există locuri la mesele la care se prea rau vazut spectacolul.

Nivelul de preț: peste medie

Mă duc la teatru rar, de obicei mergem la discoteca anilor '90. Am braț o canapea pentru o anumită sumă și apoi am comandat-o. Dansul este destul de spațios în comparație cu alte instituții, astfel încât să puteți dansa foarte mult. De obicei, comandăm rulouri și șampanie. Prețurile sunt aceleași ca și în întreaga metropolă. Singurul angajat negativ "zabeganny" și nu are timp să acorde atenție, sau undeva în sala este departe.

Nivelul de preț: Mediu

Afișare respinsă (2)