Excursie de familie prin Asia Centrală

Având o mașină minunată ca Land Cruiser este un păcat pe care să nu-l călătorești. În această vară, soția mea și cu mine am decis să vedem Asia Centrală, unde trebuia să găsim o săptămână pentru o odihnă normală pe țărmul rezervorului, care a devenit Lacul Issyk-Kul.

Planul inițial pentru o călătorie de vacanță a fost după cum urmează:

Magnitogorsk - Orenburg - Beineu - Muinak - Bukhara - Samarkand - Tașkent - Osh - Kazarman - Issyk-Kul - Astana - Magnitogorsk.

Vacanțele noastre cu soția mea nu ne permit să gestionăm timpul neglijent și am decis să reconstruiesc traseul din Uzbekistan: sa decis să suni în Uzbekistan prin PP. Karsynbaeva. Vom ajunge la Bukhara și vom putea reveni, pentru că Uzbekistanul are probleme cu motorina?

Astfel, sărbătorile sunt primite. Mașina este pregătită cât se poate de bine, dar, așa cum sa dovedit, nu a fost suficient să conduci la o temperatură de + 40 de aer ambiental.

Ploaie în afara orașului Magnitogorsk

Aproximativ 23-00 a ajuns la granița Federației Ruse, unde eram singuri și după 20 de minute am asigurat deja mașina. Costă 350 de ruble, care este de patru ori mai scumpă decât valoarea reală, dacă este înregistrată în Khromtau sau Aktobe. Dar nu vreau să-mi asum riscuri, pentru că amenzi sunt de aproximativ 40.000 tenge.

Am făcut o atitudine destul de neglijentă în navigație: am făcut copii ale mai multor coli ale atlasului drumurilor CSI din anii 90 ai secolului XX, am încărcat hărți ale drumurilor din Kazahstan către navigator. Hărți de automobile din Uzbekistan, Kârgâzstan pentru Garmin, nu am găsit. Pe de altă parte, ruta este în general ușor de înțeles și sunt obișnuită cu indicii din Rusia, care, de obicei, pe drumuri mari sunt abundente.

Dar în Kazahstan sa dovedit că totul nu este corect. Indicatorii sunt bătrâni sau deloc. Omul care a păzit femeia care a eliberat asigurarea a spus despre cum să meargă să meargă direct la Khromtau, fără să ajungă la Aktobe. În primul sat - Alimbetovka în magazin a refuzat să schimbe banii (ruble pe tenge). Și fără tenge, este imposibil să continuăm calea - numai tengeul este folosit la benzinării. Cumpărătorul ocazional a ajutat, care mi-a schimbat 5000 de ruble, la o rată de 5,1.

Apoi, am mers la Batamsha, unde am fost prezentați un congres pentru un elev de clasă, care ar trebui să conducă la Khromtau. Nu au existat semne, cu excepția furcii Batamshu-Aktobe.

Aproximativ în jurul valorii de 2-00 (se trece aproximativ 500 km de casă) ajungem la Hromtau și ajungem pe ruta M32 Europa de Vest - China de Vest, care a fost recent reconstruită. Mai mult, când au părăsit orașul, s-au grabit imediat în stația de benzină a KazMunayGaz, care a fost mulțumită că DT-urile cu cupoane, dar călătorii vor inunda cursul cu DT, dar fără cec. Nu am nevoie de un cec și am reîncărcat la rezervorul plin.

Prețul pentru DT pleacă - după cele 33 de ruble, 115 tenge (23 ruble) foarte bine.

În spatele lui Karabutak s-au ridicat să se odihnească în centura de pădure, timp de o oră la 3. Au trezit, au băut ceai și au continuat.

La 12-00 au fost în Aralsk, unde pe piața locală au schimbat mai mulți bani, din nou 5000 de ruble, dar deja la 5.2 tenge / ruble. Am reîncărcat la rezervorul complet.

Kilometri în 20 am întâlnit zholpolovtsev, care sa mutat pentru a ne întâlni, am fost pe rasslabone și a oprit detectorul de radar. Mă uit în oglinda retrovizoare și mă întorc să plec după noi. M-am oprit la marginea drumului, aștept. Potrivit zholpovets, se pare și spune că am călătorit cu 150 km / h. Am râs, am ieșit din mașină și m-am dus la comandant, care a vorbit cu el despre călătorie și a coborât cu un avertisment. Se pare că am condus 115 km / h (nu-l refuz), iar semnul era în picioare cu câțiva kilometri în urmă, cu o limită de viteză de 70 km / h în secțiunea de 20 km.

Vasele deșertului. Ei pășesc ca niște vaci pe marginea drumului

Apoi am ajuns la Kyzylorda.

Încă o dată am oprit să mă odihnesc și am observat că sub uleiul de mașină. După cum a arătat inspecția, garniturile de ulei ale reductorului frontal și ale distribuitorilor au curg din lateralul cardanului frontal. Aici este partea inversă a uleiului 75W90, care a fost umplut în aceste unități. Aici pentru tine și funcționarea la temperaturi mai mari de 40 de grade. Tuburile de ulei de pulverizare trebuiau înlocuite înainte de călătorie, mai ales că au fost deja cumpărate.

După ce Tartocul a coborât din M32 și a condus spre Shauldera cu scopul de a merge la punctul de control peste graniță. Acolo ne-am pierdut și ne-am dus pe șosea nu spre Arys, ci spre Koksarai, unde am aterizat pe un cursor complet mort, pe care am mers pe drumul spre Shardara, la care au intrat aproximativ 4-00.

S-au găsit surse nealimentare (fără nume de marcă), care au alimentat cu rezervă 127 litri de motorină și că recipientul de 40 de litri a inclus 44 de litri, judecând după metru. La benzinărie, se încarcă o mașină, în care stătea un polițist. Nu mi-a plăcut atunci. După 1 km, mașina de la Zholpolov ne-a prins, sa oprit, a verificat documentele și a spus să plătească, deoarece tranzitul prin oraș este interzis și este necesar să treacă prin Shymkent. Am dat 7000 de tenge, iar pe drum au frânat din nou, spun același lucru.

Poveștile de extorcare din sudul Kazahstanului au fost confirmate. Nu ați putut plăti, dar noaptea dreptul de a pompa pe drum, pe care nu există nici o dorință de trafic nu a fost.

În jurul lui 6-00 am condus la PP-uri. Korsynbaeva. Gardienii de frontieră au spus că uzbecii nu-i lipsesc. O oră mai târziu am fost lansați, 1000 de ruble și lucrurile nu trebuiau purtate pe scaner. Ura! Am plecat din Kazahstan. Dar era prea devreme să ne bucurăm.