Aion healer (ghid de la Tris) recenzii și ghiduri pe jocuri mmo

Clasicul vindecător în orice MMORPG ocupă o nișă importantă, în primul rând nu permite să moară o moarte ingrozitoare pentru membrii săi de partid. De obicei, un vindecător, acest personaj este capabil doar să se vindece, să învie și să dea niște bonusuri utile celorlalți jucători.

În jocul Aion, dezvoltatorii au mers puțin mai departe decât canoanele stabilite și au făcut această clasă mai puțin dependentă de grupuri. Bineînțeles, rolul primordial atribuit vindecătorului este sprijinul grupului, dar numai el merită ceva. Cu o bună posesie a caracterului, vindecătorul nu este practic ucis. Desigur, este dificil de numele de distrugere Dealer'om, toate vrajile sale de luptă sunt foarte slabe în comparație cu alte clase, dar în legătură cu vrăji de vindecare și armura de zale, el devine polutankom.

Înainte de pompare nivel 40go este destul de simplu, stoc pe poțiuni, mana, brațul-te cu un personal bun (acest personal, un club și un scut de care avem nevoie, după nivelul 40go) și înainte în căutarea de aventură, experiență și bani. Efectuați quest-uri și misiuni de poveste, acest lucru va câștiga foarte repede nivelul 40 cu un minim de timp și efort. În zonele cu defecte, încercați să evitați întâlnirile cu singur inamic, abilitățile de luptă la niveluri scăzute sunt departe de a fi ideale, cel mai probabil nu va fi ucis într-un duel unu la unu, dar va fi greu în măsură să dăuneze grav adversarului.

După 40go solo nivelul de pompare devine oarecum problematic, lung, plictisitor, costul ridicat de poțiuni, asa ca aici am recomanda pentru a începe călătoria prin diferitele Dungeons, nava „Rake Steel“ pentru început se potrivește cel mai bine. Această căutare cu premii foarte interesante, iar experiența pe mare, și nu și o varietate de nivelare după o lungă solo. Ei bine, bineînțeles, nu uitați de armura de aur și de armele care cad de la șefii finilor de oțel. Puteți vizita, de asemenea, mai putin populare, dar nu mai puțin interesante și bogate accoutrements de aur și de arme, cum ar fi temnita Pestera Draubnir, Cetatea de laborator Adzhoturan Secret Rebel Fortress Indrata laborator Alkvimii.Eti temnita putin mai greu „Steel Rake“, dar quest-uri sunt destul de interesant, și lucrurile sunt de asemenea foarte bune.

Când ajunge la nivelul 45go ornamentele, puteți urmări din nou un solo de pompare (deși despre peșterile prea nu trebuie uitat, cel mai bine este să se combine). La nivelul 45m, vom deschide noi quest-uri și misiuni în Brusthonine (pentru Asmodians) și Teomobosa (pentru Elyos). Aceste sarcini pot pompa cu ușurință caracterul la 48go nivel, iar dacă nu sunt neglijate de către Consiliul de a combina nivelare solo și temnițele apoi se poate ajunge pana la 50go TRIM nivel. Începând de la nivelul 46, un teleport pentru deradicon va fi disponibil. Chiar dacă nu aveți un grup potrivit, solicitați participarea. Aceasta este o modalitate ușoară de a înscrie puncte de abis aproape fără tensionare, și de pompare nu este, de asemenea, rău.
La nivel 50m, vom deschide noi dungeon și teritorii pentru nivelare solo, Kelkmaros și Ingison pentru Asmodean și Elyos întuneric, respectiv Foeta (temnita cu o listă bogată de elemente după ultimul patch rata picătură de elemente a ridicat aproape la ceruri, ci pentru a colecta întregul set pentru dvs. clasă este încă foarte dificil), laboratorul secret Teomobosa Fort Adma, care merge pentru brațele telescopice (nu-l deranja, vindecătorul nu are nevoie de un personal telescop sau club, și fără el viața nu este rău), și p adi complot al misiunii.
Sângerarea de la nivelul 50 până la nivelul 55 este foarte simplă, foeta întunericului, misiunea din Ingisone \ Kelkmaros și temnițele din același loc.

Stigmele care sunt obligatorii pentru instalare și rolul vindecătorului în grup.

Un vindecător din Aion poate vindeca și maimuța. Dar, în opinia mea, sarcina principală rămâne tratamentul și sprijinul grupului. Vă recomandăm să puneți întreaga ramură a tratamentului stigmatizării, va permite grupului dvs. să trăiască cât mai mult timp posibil și nu va trebui să bateți cu frenezie butoanele cu abilitățile necesare. Dar, în ciuda faptului că am decis să fim vindecătorul măduvei osoase, nu trebuie să uităm de autoapărare. Lista mea de stigmate arată așa.

recuperare Flicker, restaura strălucirea, curățare Radiance, Shine regenerare, împrăștiind de memorie, Wave sfințenia, suna energia de vindecare, dreptul la viață, atacul de pământ, justiția pământ, vindecare compasiune.
In schimb, ultimele două stigmatele multe sunt punctul culminant, sau rata de rugăciune, dar în opinia mea, cu excepția dreptății și a terenurilor de vindecare simpatie pentru a pune fără valoare. Hotărârea a terenului este luptă foarte puternic vraja ca totul altceva în continuare standardul vindecator de luptă Combo laminate înapoi doar 30 de secunde și nu daune nu destul de slab. Și vindecare simpatie este o vraja de vindecare foarte util este util mai ales în temnițele și luptele PvP, pentru că nu este un secret faptul că vindecătorul este un obiectiv prioritar pentru grupul inamic, și de multe ori alegerea este care ei înșiși sau membri de partid trata, este cu siguranță bună atunci când masa vindecare vrăji gata de utilizare, dar atunci când au rostogolit înapoi (și rollback ei nu este cel mai mic), și ridică întrebarea cine va trăi și cine va muri în acest lucru și de a ajuta vindecarea simpatie, o tratează ca pe un membru selectat al grupului și tu și pullback în NEG numai 8 secunde.
Acum merită să menționăm rolul vindecătorului în grup. Uneori, în toiul luptei, există o puternică dorință coc palnut la inamic, ca să spunem așa DD clase de ajutor. Uită de asta, cel puțin până când până când nu sunt 100% sigur că pentru un timp, până când a aruncat o vraja ataca unul dintre colegii dvs. nu vor primi daune semnificative. Se concentrează asupra tratamentului, urmați întotdeauna nivelul de sănătate al membrilor grupului, și să uitați despre chat, mai bine utilizați Skype, și că, în timp ce scrie pe cineva moare.
Atunci când operează, utilizați ambele mâini, cum ar fi un mouse și o tastatură. În Aion'e de management a făcut foarte convenabil, a pus la vrăji de vindecare, astfel încât hotkey acestea au fost întotdeauna convenabil de a utiliza (am folosi cheile Alt1-alt5, CTRL1-ctrl5), membri de partid pot selecta tastele F2-F6 (alegeți-vă tasta F1) folosi mouse-ul și poțiune mana x (da, vindecatorul, de asemenea, nevoie de poțiuni xn, astfel încât să fie sigur de a le cumpere de la magazin), și cel mai important, nu neglijați abilitățile DP, ei pot salva viețile dumneavoastră și grupul dumneavoastră.

Costum și pietre magice.

Cred că nu prea are sens să se gândească la echipamentele de nivel scăzut datorită pompării destul de rapide în acest joc, vom lua în considerare doar echipamentele de la nivelul 55.
Așa cum am menționat mai sus, ca o armă, folosim doar personalul la 40go nivel, a urmat pentru a obține un club și un scut, ceea ce nu contează, principalul lucru care a fost un bonus la HP și de apărare magică și o mulțime de sloturi pentru pietre magice.
În ceea ce vindecătorii de echipament de bază folosesc armura de poștă. Desigur, ei pot folosi și robe și îmbrăcăminte din piele, dar aceasta este o perversiune. Să ne ocupăm de armura de clasă. Dacă te duci de multe ori la pestera este destul le poate colecta kit de la UDAs Phasumandir sau (dacă ai noroc, desigur), eu nu deosebit de norocos în aceste temnițe, și am decis să pun împreună o versiune alternativă a armurii. Pentru aceasta am ponabitsya fierar expertul rețete învățate zale, și o mulțime de resurse pentru producerea de obiecte de aur (aproximativ 30% sansa ca transforma resursele de aur lucru va părăsi mare, dar merita). În final, avem un set bun de aur de lucruri și o grămadă de sloturi pentru pietrele magice din acest set. Nu priviți la bonusurile mici pentru HP în aceste lucruri, compensăm toate acestea cu pietre magice și fizice bune. de protecție.
Cei mai mulți vindecători în joc este introdus în pietre armura de apărare magic și de a face o căutare pentru a seta Fenrir \ mirazenta (care, în opinia mea, a pierdut relevanța după ce plasturele 2.5), pe de o parte, este cu siguranță bun, dar nu cu această armură. Aici avem nevoie doar de pietre pe HP +95, pe care le inserăm în toate sloturile de arme și armuri. Pentru aceasta armura temnita seturi pur si simplu superb, cu o abundență de HP împreună cu un atac fizic bun. protecția vă va ajuta să rămâneți în viață cât mai mult timp posibil. De asemenea, acest kit va funcționa bine împotriva gladiatorilor, tancurilor, arcasilor, asasinilor și vrăjitorilor.
Cu toate acestea, ce trebuie să faceți împotriva magicienilor, a vrăjitorilor și a vindecătorilor? Aici vom fi ajutați de al doilea set de armuri și arme. Acest set de armuri va fi un pic mai greu de colectat. Vă recomand să vizitați cât mai des posibil deradiconul și asediile, pentru că armura va trebui să fie cumpărată pentru golurile abisului. Dacă sunteți un avid PvP'shnik atunci nu va avea o anumită problemă de a colecta nivel 55go aur kit abis și introduceți pietre în apărare magic. Ei bine, dacă e pentru tine prea consumatoare de timp albastru abis 55go set nivel este, de asemenea, frumos și nu aveți nevoie să eforturi titanice. Ca armă pentru cel de-al doilea set, recomand un personal (și el este plictisitor pentru protecția magică). Dacă ai probleme cu alegerea unui bun personalul să acorde atenție Ming Personal scade cu numele de monstru, care poate fi cu ușurință ucide singur, problema principală este că să aștepte acel monstru, el vine o dată pe zi. Când alegeți o armă, nu uitați că parametrul "Viteza de atac" pentru un vindecător nu este mai puțin important decât pentru orice altă clasă.
Ca o coafură recomand ochelarii de turmalină de la bijutierul maestru (în mod ideal, bineînțeles este mai bine să scoți ochelari de culoare portocalie, dar și aurul va fi destul de bun). Este frumos să ai o pălărie cu fiz. protecție de gladiatori și alte clase de corp la corp.
În ceea ce privește bijuteriile, nu există preferințe speciale, cu atât mai mult magicianul. Protecția și HP oferă - cu atât mai bine.
Asigurați-vă că faceți macro-uri pentru o schimbare rapidă a echipamentului, un joc bun.