Excursia noastră la mezhgorye

Despre Mezhyhiria, mulți învățați recent, ca și noi. Privind știrile, nu am acordat prea multă atenție povestirilor mass-media, ele tind să exagereze. Deoarece a fost cu o toaletă de aur - bine, nu este acolo!)

Precum și în afara de luni, timp de trei zile, puteți planifica o varietate de atacuri interesante.) Acest week-end-au remarcat foarte activ. Am vizitat Zhashkov herghelie să călărească cai, se uită la canion buky. care este de 30 de kilometri, iar pe drumul spre Kiev oprit la Alexandra Park, unde sa bucurat de peisaj frumos și frumusețea parcului, este păcat să nu aibă timp să Denropark Sofiyivka în Uman, dar a fost lăsat pentru mai târziu). Astăzi este luni și am decis să renunțăm la Mezhyhiria. Îmi place aceste week-end, atât de mult văzută ca viața de zi cu zi a unei săptămâni a trecut!)

De curând, reședința din Mezhyhiria a devenit un loc minunat pentru excursii, plimbări și relaxare cu familia. Dorința de a vizita Mezhygorie a apărut destul de spontan. Chiar ne-am gândit că nimănui nu i sa permis să meargă acolo și a fost închisă pentru vizite. Pe Internet, nu există informații despre acest lucru. Dar am decis să mergem încă. În special în roată, nu este prea lung.) După ce am stat în mașină după o jumătate de oră, eram deja la intrarea principală la Mezhyhirya. Din fericire, am mers dimineața, pentru că erau mulți oameni la cină.

Excursia noastră la mezhgorye

Cât de mult are nevoie o persoană pentru fericire. Întrebarea filosofică ... Cineva se bucură de ceea ce este, cineva încearcă să-și mărească bunăstarea materială, iar alții au atât de mulți bani încât pentru câteva vieți în avans vor fi suficienți, dar nu sunt suficienți! Și fostul nostru președinte este doar unul dintre ei!

Când am intrat în reședință, un pic au fost șocați de scară și au văzut în general totul. Peluze bine îngrijite, paturi de flori cu plante și flori frumoase. Aproape câteva erau tablete, ca într-un bot-sade - despre plante. Câteva iazuri (ca și cântecul cântat) cu fântâni și oaze mici, cu diferite compoziții, poduri, cascade. Nu știam gustul rafinat al fostului președinte.

Lângă iazuri sunt sculpturi frumoase. Rezervoarele sunt curate, chiar și vizibile, pe măsură ce peștii uriași plutesc în fund. Este puțin probabil ca cineva să-i prindă, doar de dragul frumuseții ...

Excursia noastră la mezhgorye

Separarea atenției merită terasamentul fostului președinte, care se întinde de-a lungul Mării Kievului. Pe de o parte a malului este marea, pe de altă parte - la oi pasc oile, vacile și fazanii pasc. Este atat de mult ca am mers cam 30 de minute la un restaurant pe apa despre asta voi scrie mai jos.

Teritoriul rezidenței este foarte mare. Nu există o mărime exactă, din păcate. Acesta este închis de un gard de 8 metri, și de partea mare a Kievului de înaltă tensiune.

În interiorul reședinței din Mezhyhirya există două case imense, dacă pot fi numite vile mai potrivite. Dar oamenii obișnuiți aveau numele Honka. Acesta este modul în care se numește Honka-Ianukovici). Despre măreția lor este mai bine să spui fotografii și nu cuvinte.

Micul Chersonese lângă Honky

Timp de mult am mers pe malul digului pentru a vedea nava-restaurantul. Dar merită.

Este păcat că acum ei nu te lasă înăuntru, totul este închis, numai tu poți vedea prin pahar un interior bogat.

Excursia noastră la mezhgorye

Lângă el este o ambarcațiune de agrement, nu este clar dacă el a fost în timpul domniei fostului președinte sau a fost deja condus după. Acum, pe ea se organizează plimbări pline pe mare Kiev.

Cum tot repede totul a fost organizat ... excursii, magneți, suveniruri, tuk-tuki, sper că toți banii merg să mențină toată această frumusețe, și nu pe cineva în buzunar!

În Mezhyhiria grădina zoologică, bineînțeles, este impresionantă. El este mult mai bogat decât oricine altcineva. Există multe animale și păsări. De asemenea, pe teritoriu există multe unelte de vânătoare, există o opțiune pe care animalele vânate.

Excursia noastră la mezhgorye

Țarcurile „zoo“, pe care numai noi nu suntem aici pentru a vedea: capre, oi, porci, struți, păuni, fazani, găini, rațe, curcani, cerbi și elani.

Pe teritoriul Mezhyhirya există o seră, din păcate, nu au fost permise în interior, dar bananele și copacii de dată au fost vizibile și nici măcar nu cunosc restul. Alături de seră cu castraveți, roșii, dovlecei și verdețuri. Supraveghetorii locali vinde cultura pentru toată lumea.

Aici este o astfel de frumos am avut o excursie la Mezhyhirya. Tipuri uimitoare, am fost încântați de plimbare și de mult timp am admirat ceea ce au văzut! Un loc bun unde puteți merge pentru un weekend lângă Kiev.

Cum de a ajunge la Mezhyhirya de la Kiev pe cont propriu:
  • de la stația de metrou Heroes din Nipru în fiecare oră există un număr de autobuz 792, precum și minibus №902 și №394
Cum ajungeți la Mezhyhiria cu mașina:

New Petrovtsi, st. I. Franco, 21

Ore de lucru:
  • În fiecare zi. De luni până vineri de la 9: 00-19: 00 în weekend de la 9: 00-20: 00
  • Teritoriul este foarte mare va trebui să meargă foarte mult, există urcări foarte abrupte, alegeți în mod corespunzător pantofi pentru mers pe jos.
  • Cu mașina este mai bine să mergi la Mezhyhiria dimineața. Pentru că după cină, va trebui să o pun foarte departe de intrare și să merg pe jos
  • Dacă mergeți la Mezhyhiria pentru o zi întreagă, nu uitați să luați o gustare, pe alt teritoriu decât înghețată, vata de bumbac și așchii nu sunt nimic.

Mezhyhiria pe hartă

Vă mulțumim că ați citit blogul nostru. Ne vedem în curând pe paginile revistei noastre de turism

Ianukovici clădiri sunt în mod clar kitsch-ul, totul este amestecat, stiluri și tendințe de arhitectură și design diferite. Se simte nalapistost și dorește omul cu creierul plin de lux. Dar, ea atinge doar partea de sus a clădirilor, la malul mării, casa lui Putin și parcul de mai jos, a supravegheat Scherbitsky și el știa multe despre tot ceea ce a fost construit în partea de jos, un parc este o capodoperă, toate foarte frumos. Biletele costa 50 USD, zone de picnic, incendiile naturale fără ax, locuri de golf și lacuri, doar o mare!