În această categorie puteți pune o întrebare turiștilor și experților pe o temă care vă interesează, legată de turism.

Ghiduri personale
în Los Angeles

• Bine ai venit! Spuneți-mi, precum și Los Angeles pe drumul lor de a ajunge la Santa Monica 4 răspunsuri
    Marina Larionova 15 excursii
    Vladimir Derkach Co Derkachenko 10 excursii
    Alisa și Stanislav Pau 38 excursii
    Michael Arkhipov 37 excursii

vă mulțumesc! hotelul pe care îl avem în LA, a vrut doar să viziteze Santa Monica și să se plimbe acolo)

Vă mulțumim pentru răspunsul detaliat. M-am uitat la Visalia. De acolo, în fiecare oră, există transferuri. Captura este că, de la Visalia însăși până la Los Angeles, doar 2 zboruri pe zi se întorc și, fără succes, în timp, la 10:25 și 18:35 - transportul public. De exemplu, dacă la 18:35, atunci în La sosesc adânc noaptea. și apoi trebuie să ajung la Irvine, iar dimineața am afaceri. Iar dacă plecați dimineața, prea incomod, pentru că este necesar să părăsească parc în dimineața 8-9 (nu am timp sa ma uit), nu am găsit .Samolety pentru a acoperi de la Visalia la LA, în general, chiar și cu o ședere peste noapte nu se obține în Visalia. A mai rămas o altă zi. atunci aș fi rămas acolo și, aparent, trebuia să renunț la călătoria mea în parc. Apropo, și te-ai dus la Lacul Big Bear. Poate că există o excursie pentru a face o alternativă. dar nu a înțeles încă cum să ajungă acolo cu transportul public

Da, am oprit lângă acest lac! În general, această creastă San Bernardino este foarte pitorească pe parcursul continuării sale. Și există multe lacuri în Ka, ciudate, cum ar părea deșertul. Și acesta nu este nici unul dintre ele, dar nu este așa un lac ca un rezervor. Poate ai ceva ce să te uiți la nava spațială? Timp, atunci nu ai de ce să te uiți înapoi la frumusețea navei spațiale. Puteți vedea avioanele spre Fresno și de acolo spre parcul Yosimiti, de exemplu, pentru a merge. Din nou, nu pot spune nimic despre transportul public. De asemenea, am văzut transferuri în parc, dar nu am specificat dacă conduc în parc sau în Fresno. Și poate tu, dacă nu neapărat natura, apoi în Bilbao - tot aceeași insulă a orașului și chiar cu tine. Destul de drăguț loc și complet neliniștit de turiștii ruși.