3 Bloc de consultări pe tema "durere sub lamă și între lamele umărului"

Trei zile suferă de durere în lama sa de umăr stânga, strigă constant. Am smear cu un capsicum și un sfat ortophenom, poate ceea ce fotografii tk este asigurată sau încrezător că la mine o nevralgie.

Durerea din scapula stângă poate fi observată nu numai cu nevralgie, ci și, de exemplu, cu boli de inimă.







Vă recomand să vizitați un doctor pentru a clarifica diagnosticul și numirea unui tratament adecvat.

Am 42 de ani, lucrez ca șofer. Nednlyu în urmă furnicătura a început cu degetul mare și degetul arătător al mâinii drepte. Încă ceea ce este o durere temporară-stupidă în scapula dreaptă. Promiți la ce medic să se adreseze.

Astfel de simptome pot fi observate cu încălcări ale coloanei vertebrale cervicale. Tratamentul unor astfel de boli este efectuat de un neuropatolog. Puteți solicita o consultație în clinica noastră.