Pescuitul pe o camă

În sfârșit, vara anul acesta a adus aminte că este vara, ceea ce înseamnă cea mai caldă perioadă a anului. În weekend vremea a fost magnifică și eu, ca de obicei, am decis să-și petreacă pescuitul. Pescuiesc pe Kama, unde am un loc prețios. Adâncimea de aici este de aproximativ 9-10 metri, și a prins un bream magnific, mare, de până la 2,5-3 kilograme cu carne dulce. Prins, el este, de obicei, mâncat instantaneu de familia mea, iar prietenii cheamă în zilele de luni, întrebându-ne neașteptat dacă acest pește delicios de Kama a fost prins.

Terci de ovăz pentru breas - o problemă serioasă. găleată fierte terci parfumat de mazăre, orz, fulgi de ovăz și făină, am umplut alimentatoare ei, adăugat la aceeași pânză înmuiată în vanilie si aroma de semințe de in (determina empiric ce o astfel de compoziție provoacă cel mai mare interes de pește), am săpat viermi și tijă pregătit. Ei bine, așteptați, de familie, o mulțime de pește.

Dimineața am plecat cu fiica mea de douăsprezece ani pentru a merge la pescuit. Am ancorat, am coborât jgheaburile, am așteptat - nu mai era pește, au trecut două ore - nu era pește. Ceea ce tocmai nu am făcut era să scuturam jgheabul, să scuipă viermele, să împrăștie generos momeala - nimic. Cred că pescarii mă vor înțelege: actualul este bun, vremea "șoptește", bine, peștele ar trebui să meargă, dar nu.

Și aici este prima mușcătură, am tăiat și simt o greutate plăcută. Fiica mea are destul podsachek, stând pe stoc. Sunt obtinerea de pește mai aproape de suprafață și de a vedea că nu este unul, ci doi pești pe cele două cârlige: gusterka mici și mari lopata-plătică. Am plânge fiica, așa că a lăsat în jos net pentru plătică, dar spre surprinderea mea, în ciuda cererilor repetate, motivul pentru care ea continuă să vâneze pentru gusterkoy. În cele din urmă fiica ei, și visul meu de pescuit a unui plătică de două kilograme ondularea în cele din urmă coada pentru a mă prinde triumfător și se rupe de pe cârlig. Veronica, cu un aspect victorios, deține o plasă cu un pește de 200 de grame. Dorința lui a fost să-i prind, ea a explicat că gusterku de captură a fost interesant, ea a inotat cu promptitudine, în timp ce aproape plătică nu se mișcă. În acel moment mi-am dat seama de ce femeile nu sunt luate în flotă.

Este de mirare că, potrivit unui scenariu deosebit de crud pregătit pentru mine în acest weekend, norii s-au îngroșat pe cer și un astfel de duș sa turnat în faptul că era inutil să încerci să înfrunți tijele de pescuit și să încerci să navighezi pe țărm. Ne-am acoperit cu o prelata si fara pauza am scos apa din barca.

În acest moment, am o tijă de pescuit tresări convulsiv, la început nu am observat nici, cu acest vânt în acest lucru nu a fost surprinzător. Dar tija de pescuit a continuat să danseze, iar apoi cea de-a doua sa alăturat. Temându-se că acestea ar putea scoate apa, am decis după toate pentru a elimina uneltele. Dar, care deține linia, am dat seama că dansul nu este o tijă de pescuit din cauza vântului, în cele din urmă a fost faptul că încălzește sufletul ca un pescar - pește, nu mici. În general, atunci când ploaia pentru o jumătate de oră mai târziu, versetul și soarele a ieșit, în cușca mea pune cinci plătică selectat.

Ce pot să spun, musca seara nu sa oprit, iar când am luat capătul liniei, cu două mari plătică din nou pe două cârlige, în același timp, iar fiica a reușit cu dexteritate pentru a prinde în plasa atât, pace în familie, de asemenea, și-a revenit.

Aici este o excursie neobișnuită de pescuit pe râul Kama. și râsete, lacrimi și un sfârșit fericit de fericit la sfârșit.