Frica de teama, filme, recenzii

Inima complotului este soarta dramatică a marelui chirurg și cleric - VF Voino-Yasenetsky (Sf. Luca). El ar putea să-și afișeze picturile în cele mai bune galerii din lume și să-și ia numai mâinile murdare, dar el a devenit un "doctor țăran", un arhiepiscop și o victimă a represiunii politice. Un doctor talentat, un om cu o credință profundă, a vindecat cu succes sufletul și trupul oamenilor; în cele mai nepotrivite vremuri nu a renunțat la conștiința sa. Mii de oameni îi datorează o viață, dar pentru a salva singura femeie pe care o iubea mai mult decât viața, nu putea ...

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

Există ceva de tras din frica filmului Cure

Am văzut dimineața devreme dimineața biografia filmului Sf. Luca (doctorul stăpân VF Voino-Yasenetsky din lume) - Vindecă frica. Voi începe cu faptul că nu mi-a plăcut imaginea. Regizorul, din anumite motive, nu a început să concentreze atenția spectatorului asupra abilităților de geniu ale tânărului Voino-Yasenetsky la artă. În film, în opinia mea, tema dificultății de alegere este complet nesoluționată. Dar, de fapt, tânărul Voino-Yasenetsky era foarte îngrijorat că ar alege arta sau medicina. El se îndoia de modul în care se îndoia și se îndoia de corectitudinea alegerii fiecăruia dintre noi cu voi. Dar regizorul la dat doar un mic episod.

De asemenea, în filmul Cure Fear nu este dezvăluit până la sfârșit, cum și de ce medicul devine preot. Că a împins complet la alegerea finală și irevocabilă. Directorul a acordat mai multă atenție suferințelor fizice ale lui Voino-Yasenetsky. Prea mult timp a fost dat celulelor închisorii. Prin urmare, întunericul imaginii. Regizorul, aparent, prin întuneric, a vrut să transmită chinul spiritual al lui Voino Yasenetsky. Lipsa de inima de la imposibilitatea de a face ceea ce ii place. Dar sa dovedit a fi cumva gri, deprimat, prea melancolic și neclar.

Și acum că mi-a plăcut filmul "Cure Fear". Titlul imaginii este clar și clar dezvăluit. Prelatul Luca se temea de suferințe nefiale și chinuri corporale. Îi era frică de cei dragi. Am experimentat că copiii vor trebui să sufere foarte mult. Că nu vor suferi suferință și persecuție. El însuși îi cere fiului să renunțe la el. Luca a suferit și pentru cei care nu au fost vindecați. Că nu mai poate vindeca oamenii pentru că este orb.

Mi-a plăcut că, totuși, regizorul a umplut cea mai mare parte a filmului "Cure Fear" cu experiențele sfântului Luca. Experiențele nu sunt legate de moarte. Experiențe despre bolnavi și săraci, despre oamenii obișnuiți. Despre templu. Despre venirea lui. Despre iertare. Despre intimitatea cu Dumnezeu. Și chiar dacă a pierdut din vedere, Sf. Luca a văzut totul mult mai bine decât ne-am văzut complet. Despre previziunea lui.