Hard review review - articol despre jocul pe gameguru

Camion greu sau așa cum au fost botezați Truckers 3 este un simulator al vieții unui șofer de camion. În joc vi se oferă posibilitatea de a merge pe 6 camioane puternice. Alegerea camioanelor în comparație cu Truckers 2 nu este cu siguranță mare, dar ce camioane! Începeți să jucați pe un mic murdar

Camion greu sau așa cum au fost botezați Truckers 3 este un simulator al vieții unui șofer de camion. În joc vi se oferă posibilitatea de a merge pe 6 camioane puternice. Alegerea camioanelor în comparație cu Truckers 2 nu este cu siguranță mare, dar ce camioane! Începeți să jucați pe un camion murdar - Rustey, a cărui viteză maximă este de 65 km / h și terminați jocul pe cel mai tare camion - FreightWay, a cărui viteză maximă este de 131 km / h.

Gestionarea utilajului de transport uzinal este ușoară (cu săgețile îndreptate înapoi), cutia de viteze poate fi selectată (automată sau manuală), precum și diverse chei auxiliare (lumină, ștergătoare, semnal etc.).

Pentru transportul au în America între orașe ca Los Angeles-San-Francisko, Las-Vegas, Detroit și altele. Deci, pentru a conduce vehicule pe drumurile din Rusia, așa cum a fost în Truckers 2, pe ZIL și KAMAZ nu va reuși.

În general, jocul este destinat fanilor simulatoarelor de marfă (spre deosebire de Truckers 2, nu va funcționa pe o mașină sau un autobuz). Jocul are 3 nivele de dificultate: primele două aproape nu pot fi distinse (vom începe pe același camion, joacă, de asemenea, o diferență doar în hartă și suma de bani), iar pe al treilea nivel de dificultate de a începe să joci cel mai rău camion și transferul la altul camionul va fi destul de dificil - pentru zboruri plătească puțin, harta este complexă - în jurul munților. În general, nivelul este foarte complicat. În joc, multe companii implicate în transportul de mărfuri - la început sunt chiar confuz, deci este mai bine să faceți mai întâi o plimbare între orașe pentru a vedea care companie este situată și cum să ajungeți mai bine la ea. Călătoriți tot timpul în întinderea Americii pe care nu o veți putea. Deoarece Hard Truck este un simulator de viață al șoferului și soferul trebuie să doarmă. Prin urmare, jocul va trebui să se oprească la motel pentru odihnă (va dura aproximativ 8 ore pe zi), în caz contrar șoferul va adormi la volan. În opinia mea - aceasta este, de fapt, o diferență semnificativă față de Truckers 2.

În joc există mafia, poliția este slabă - de la ea este foarte ușor pentru a obține departe, și este ușor de pe dezlegate dvs., spre deosebire de Truckers 2, în cazul în care poliția nu a UNBIND de la tine, atâta timp cât ai pus o amendă sderet. Nu există nici un elicopter K-50 în camionul dur. Când te ciocnești cu alte mașini și chiar cu o mașină de poliție, poliția nu reacționează deloc, poți merge fără lumină roșie la lumina roșie.

Creatorii jocului nu s-au deranjat să creeze grafică. Comparativ cu distanțe lungi șofer 2 diagramă în Hard camion de aproximativ 2 ori mai ușor: nu poți călători în cazul în care nu există nici un asfalt, nu puteți lua comenzi rapide de conducere pe teren accidentat, detaliile mașinii este scăzut, oameni în stradă nu! Dar există o mulțime de mașini pe drum, există chiar motociclete, împachetatori, camioane cu lapte. Drumurile sunt drepte, nu există răsuciri dificile, există numeroase poduri, noduri și la început vă puteți confunda. De asemenea, jocul este completat cu tot felul de fenomene meteorologice: ploaie, grindină, zăpadă.

Jocul are un player de muzică și, dacă doriți, puteți introduce muzica proprie, ceea ce nu este lipsit de importanță pentru un adevărat camioner. Când se ciocnesc cu alte mașini, se eliberează o scârțâire foarte neplăcută și o ciocănitură de metal. Când mergeți pe șosea, puteți auzi cum râde motorul.

În concluzie putem spune că jocul este destul de interesant, intriga este standardul - nu este grevat de alte evenimente și scenarii - cum ar fi sau nu, și sensul unuia - este necesar să se meargă și transporta marfă pentru a câștiga bani pentru dezvoltarea companiei lor. În principiu, jocul este asemănător cu Truckers 2, dar arată, de asemenea, că jocul are o diferență cardinală și, prin urmare, uneori pare că jocul este creat de unul singur.