Disciples iii hoardele de strigoi - recenzii - articole - despre joc - discipoli

Discipolii III: Horde nemuritoare

În cazul în care jocul original «Disciples III: Renaissance“ au fost doar trei rase pot fi redate și chiar trei design unic pentru ediția colectorului, a «ca și în cazul în care addon», care de fapt funcționează destul de independent, «Disciples III: hoardă Undead“ oferă pentru același bani doar o nouă cursă, dar doar 70 de ore de trecere. Înțelegem cât de interesant este de a stăpâni strigoii de câteva zile.

Inoel a murit, Iseril a învins, vicleanul Ferre condus de Imperiu, Lambert a dispărut fără urmă. Filmul introductiv, în tonuri tradiționale alb-negru, va vorbi despre finala Disciples III în detaliu. Din păcate, filmul de data aceasta în proză, fără excese de versuri. Și numai la începutul noii campanii se manifestă atât de îndrăgit de poezia ultima dată - într-un videoclip separat. Regina morților Mortis, ea este fosta zeiță Elven Soloniel, o dată a înviat Galleon - soțul ei decedat. Cu toate acestea, pentru aceasta a trebuit să lupte, inclusiv cu elfii, astfel încât, după renaștere, Galleon nu putea accepta un astfel de "dar". Acum este fascinat de o sirenă misterioasă, în mâinile căreia probabil că a căzut o mască magică. Inima și mintea, Mortis, nu poate suporta o asemenea trădare, iar ea trimite pe unul dintre vasalii loiali - Salaar - la campanie.

Seria Discipolilor este un complot puternic și lipsa unei divizări clare în alb și negru. "Hoardele nemuritoare" nu făceau excepție. Cravată interesantă, acțiuni logice ale eroilor, relații complexe din lumea reală și problematică în înțelegerea celui care are dreptate și cine este vina. Fiecare forță are propriile scopuri și convingeri despre onoare și toată lumea primește ceea ce merită. În ceea ce privește complotul și atmosfera generală, am pus un mare plus.

Pe urmele lui

Dar în ceea ce privește partea tehnică a problemei, aventurile încep din nou. "Renaissance" a certat pentru o ieșire urgentă pe piață cu bagajele din numeroasele greșeli ale motorului. La început, era dificil să joci. Numai odată cu apariția unor patch-uri, viața este mai mult sau mai puțin stabilită. "Hordes of undead" atacă aceeași rake, deși într-o măsură mai mică. 1 și 4 misiunea de a trece nu este din cauza erorilor logice. Cifrele absolut stranii ale resurselor acumulate sunt date la trecerea unui curs. Numele jocului salvat nu se potrivește pe ecran. Aparatul foto continuu se blochează în obstacole. Și cel mai surprinzător lucru este încetinirea puternică a graficii într-un loc gol, aparent.

Complexitatea jocului, aparent, afectează doar numărul de adversari. Intelectul este complet absent de la inamici. Majoritatea dușmanilor de pe prima hartă sunt îndeplinite de eforturile unui vârcolac, care are 100% imunitate față de daunele fizice normale. Dușmanii ignoră complet punctele de putere, care cresc foarte mult anumiți parametri și se urcă cu îndrăzneală pe cel mai apropiat dușman - și acesta este practic un vârcolac nemuritor. Aproape întotdeauna în acest caz, vă puteți baza pe lupte automate sau chiar pe o luptă rapidă. Deși, de fapt, vârcolacii, desigur, nu sunt atotputernici, pentru că au un eșec mare cu imunitate magică.

Cartografie și nu numai

În campanie, doar 7 cărți, dar ele, pentru gustul meu, sunt uriașe, deși dezvoltatorii susțin că aceasta este o dimensiune medie. În cazul în care revendicate 70 de ore împărțit cu 7 cărți, se dovedește că pentru fiecare alocate 10 ore de timp de joc. Spațiul pentru călătorie este destul de mare. Au fost mai multe căutări adverse. Deja pe primul nivel puteți merge pentru un atac frontal sau puteți efectua două sau trei sarcini separate pentru a facilita un atac final. Din păcate, aceste sarcini se referă doar formal la opțional. Atacul frontal este suicidar și te obligă să treci prin sarcini suplimentare.

Bleed eroul și armata sunt în același regim. Setul de experiență oferă acces la parametrii de ajustare și învățarea de noi avantaje. Cu parametrii pot ajuta, de asemenea, unele elemente valoroase, cum ar fi inele și lanțul de poștă. În orașe, după o construcție atentă, apar unități avansate, precum și abilitatea de a învăța vrăji. Dacă un detașament este mic - cumpărați-vă noi comandanți.

Istorie cu continuare

Din nefericire sau din fericire, însă "Horde Undead" nu a adus cu ei nimic radical nou. Aceleași pluses, aceleași probleme. În timp ce scriem recenzia, a devenit cunoscut faptul că echipa de dezvoltare a încetat să mai existe și va fi înlocuită de un nou studio. Dar chiar și după aceea a ieșit un nou patch. Incurajarea.

Pro:
  1. Plot și atmosferă
  2. Stilul original