Pelerinajul de familie la deșertul local Kursk (regiunea Kursk, districtul Zolotukhin, n

Salutări tuturor drayvochane!
Astăzi, prietenii mei, vreau să împărtășesc cu tine despre week-end perfect, într-un pelerinaj de familie la Kursk Nașterea Maicii Domnului masculul părăsește Kursk Eparhia Bisericii Ortodoxe Ruse a Patriarhiei Moscovei. Acesta este situat pe malul înalt al râului în satul Tuskar Libertatea, nu departe de orașul Kursk. Ea a fondat mănăstirea în 1597 prin decret al țarului și Marele Prinț Fedor Ivanovich în loc de a obține miraculos icoana „semn“ al Kursk rădăcină și este numit în onoarea Sfintei Fecioare Maria, găsit în rădăcina copacului și, prin urmare, numit rădăcină. Aceasta icoana este faimos pentru mii de ajutor miraculos a certificatelor, nu numai commoners, ci și prinți - atât de Rylsky Prince Vasili Shemyaka, primul lovit orb pentru lipsa de credință, a fost ulterior vindecat de orbire înainte de a imaginii miraculoase.

Călătoria a fost planificat în avans, de dragul familiei noastre obosite fiica cea mai mare Jana (în Sf. Botez -. Ioan), în ajunul de ziua ei - mierea Spas în duminica viitoare ea împlinește 13 ani.
Acesta este modul în care începe sănătatea noastră că boala este lent, dar perceptibilă ... Noi nu mai poate sta de barele de perete, cu sprijinul Papei, nu există forțe în dimineața singuri să alunece din pat, încercați să poarte un tricou și pantaloni scurți și de a face exerciții de dimineață, să se târască afară din dormitor la bucătărie te ... știm că diagnosticul nostru este oficial neizlichim ... Dar, în această situație, îi mulțumim lui Dumnezeu pentru toate cunoștințele pe care în această lume nu se întâmplă nimic din întâmplare, fără voia lui sfântă, și, prin urmare, aceste teste trebuie să fie depășite, să îndure, pentru a supraviețui, de așteptare,adeyas cele mai bune și chiar și cele mai incredibile - vindecare. Și Domnul ne răspunde nerealistă Lui în semnele lumii de azi, care ne întăresc și mai ales Yanochka noastre ... Uite - această pictogramă Belarus din Minsk Sf Elisabeta Mănăstire „Vindecarea Hristos relaxat“ flux de colț roșu smirnă Ioannina minunat peste o lună, iar uleiul, vine din interior icoane - au împușcat în mod inteligent picături și au căzut numai pe Yanochka și pe icoanele din apropiere.
Lucrările voastre sunt minunate, Doamne!

Deci, lăsați ... 350 km de Belgorod acolo și înapoi - pentru ca cineva să fleac, dar atunci când copilul bolnav masina, care aduce cu greu viteza, soare strălucitor, îmbâcseală, și vice-versa balsam rece, călătoria devine o provocare serioasă ... De aceea, sa decis anula o excursie la Diveevo prin Tambov, unde locuiește soția soției mele - Yanochka nu ar rezista atât de mult, mai ales că drumurile sunt de o calitate foarte scăzută. Pregătirea bună a lui Logan pentru călătorii a fost, am făcut mai devreme, instalarea unui coș cu portbagaj aerodinamic. Familia noastră de cinci persoane + scaunul rulant în portbagaj - nu este aproape nici un loc pentru lucruri și provizii pe drum ...

În consecință, un sac de bagaje confortabil spațios pe acoperiș - doar de neînlocuit. În general, l-am echipat seara în avans și dimineața în condiții de siguranță am instalat-o.

Plecarea din Belgorod ...

În hotelul de pelerinaj, am sunat mai devreme în săptămână și am rezervat trei camere, costul pe zi pe persoană în camera de la parter - 200 de ruble. pe al doilea - 300 de ruble. Masini ne-a fost permis să pună parcarea din mănăstire chiar sub ferestrele hotelului, parcarea este gratuită.

Mașina a fost pusă direct sub ferestrele camerei de hotel ...

Înainte de a fi cazat în hotel, ne-am revigorat mai întâi de pe șosea cu o mănăstire slabă, dar o masă gustoasă și consistentă, victima pentru o masă - 50 de ruble. de la persoana ...

Fotografie pentru memorie lângă reședința manastirii ...

Un sejur la hotel, ne-am dus împreună la izvorul sfânt - era foarte cald, iar serviciul de seară începe la mănăstirea de la ora 18.00, astfel încât timpul pentru înot și vizitarea obiectivelor turistice, am avut o astfel o multime de ...

La sursele sfinte ...

noi și primele dificultăți confruntat imediat - o mănăstire situată pe un deal, cu un pas coborâre abruptă la râu, dar nu este echipat cu rampe speciale pentru scaune cu rotile ... Ca urmare, mișcarea surselor Yanochka a trebuit să facă ocoluri circulare substanțiale pe cont propriu cu tragere cărucior nașul Jana pașii și în sus și în jos ... totul în toți, toată lumea a trebuit să muncească din greu pentru slava lui Dumnezeu ... în mănăstire, Domnul va da la fiecare loc de muncă pentru care nu este plictisit ...) asta e altă poveste ...
Oamenii din mănăstire ... întuneric, la fel sâmbătă a venit câteva companii de soldați ... doar am ajuns la nașul primăvară sfânt, și din ea om gol ne pune în mâinile unui ceas - să zicem, soldații au doar scăldat și uitate trece. Ha. Da soldați o companie de scari de fier pe deal concurate chiar și atunci când ne-am dus în jos în jos ... În timp ce am fost un al doilea gând despre cuvintele unui bărbat gol, compadre meu (al cărui fiu - un recrut în armata) a profitat de ceas și mi-a aruncat, „Eu sunt chiar acum ...), am tras pe dreapta soldații ... Sa întors în jumătate de oră toată umeda, dar a prins-o.

Vărul meu Edward (în Sfântul Botez - Grigorie) ...

În general, toți suntem cufundat în izvoarele sacre, cu ajutorul și Yanochka lui Dumnezeu de trei ori „cap“ scăldat mele femei, care nu este atât de simplu ... Am vizitat și cimitirul mănăstirii, plecat la mormântul bătrânilor locali, potrudishihsya slava lui Dumnezeu în timpul călătoria sa pământească ...

Soția mea a fost suficient de norocoasă să vorbească singură cu bătrânul călugăr Schemonohom Job, căruia mulți încearcă să ajungă la conversație pentru sfaturi și binecuvântare ...
Serviciul Bisericii ...
Rila Pururea-pomenitul Elder Hyppolite Hulin a zis fiilor săi duhovnicești: „mănăstiri nebuni plimbare și de evacuare inteligente ...“ Așa că am decis să cel puțin un pic de lucru pentru salvarea și purificarea sufletului - pentru a vizita monahală de viață, mărturisirea și a primit Sfintele Taine. În cazul în care, cu toate acestea aici, lăsați, cel puțin pentru un timp, toate grijile lor lumești, uita-te in interiorul tau, gândiți-vă de viață, făcând o greșeală, încearcă să se apropie de rudele și prietenii lor, la Dumnezeu Însuși ... Serviciile de seară sunt deținute în Templul de Crăciun ... Oamenii au fost nu atât de mult ... Suflet bucuros frumoase fețele pictate ale sfinților pereți templu, scrierii de mână familiară a Bisericii Sf. Nicolae din mănăstire ... Rylsky Blagostroynoe cântând fraternității monahală a fost în ton cu corul în faimosul Optina ...

Serviciul de dimineață a început la ora 7.00.
Ziua a doua ...

Duminica dimineții devreme în deșertul indigen ...

Ziua duminicii a început cu slujba de dimineață cu Akathistul înainte de icoana Maicii Domnului "The Sign" și apoi cu Sfânta Liturghie. Oamenii din Templul era plin ... Ne-am întâlnit niște prieteni de-ai lui ... După serviciul imediat împrospătat în sala de mese, de data aceasta pentru desert au fost pepeni verzi ...) a recoltat din casa vas pentru apă sfințită și în unanimitate, s-au grabit la sursele, care Kursk la fel de mult 16 bucăți. Swam, zataris vodichko pentru ei înșiși, rude și prieteni ...

În Sfânta primăvară a călugărului Serafim de Sarov ...

În magazinul mănăstirii au cumpărat suveniruri, cărți, icoane - care au ales ceea ce au ales pentru ei înșiși ... Au curățat hotelul, și-au strâns lucrurile și au început să se pregătească pentru plecarea lor ...
Revenind ...
Nu contează cât de bine aici (am locuit aici timp de o săptămână), dar este necesar să se întoarcă acasă ...) Modul în spate, de asemenea, am depășit cu succes ... se rupe în jos pe drum un pic de ploaie, dar nor negru de bază ne-ocolit. Pe nașul a fost de acord pe drumul înapoi pentru a face o oprire în Kursk pentru a cumpăra pizza delicioasă cu absorbție în continuare, la o altă oprire - în satul Pokrovka, deja regiunea Belgorod, unde a servit ca Pururea-pomenitul Elder-Schema Arhimandritul Belgorod Grigorii Davydov. cunoscută în întreaga Rusie ortodoxă. Și a decis ...)

Monumentul bătrânului Grigore Davydov ...

În Pokrovka au fost toate de familie locale incantati de berze, care a făcut un cerc de bun venit pe capul nostru în apropierea templului locale ... Fascinat de pizza nu a avut timp pentru a face o fotografie vskidku rece rămâne acum doar în memoria noastră ...))

Răsfățăm împreună pizza ...))

Primarul locale, văzând oaspeții neașteptate seara a avut probleme și a venit să ne dezvăluie namolennye vechiul Templu, unde venerată culorile miraculoase a noii acum câțiva ani, icoana Maicii Domnului „en titre“ ...
Asta am primit, călătorind, prieteni ... Ne-am odihnit modest, grațios, fericit, fără zgomot și agitate ... La pace, pace, tăcere și harul lui Dumnezeu. Totul, Doamne ferește, Îngerul păzitor pe drum!

P.S. Prieteni, toți cei care rămân indiferenți față de soarta Yanochka noastre curajoși și doresc să ne susțină într-o situație dificilă - contactați-mă într-un blog personal sau blog. .