O excursie la impresiile albatross ale parcului acvatic și puțin despre hotel

Oare ceasul zilei cititorul meu! La legătura, Chris, abia ieri am revenit din parcul acvatic din Sharm. Sa hotărât să împărtășească impresiile și emoțiile atât pozitive, cât și negative, avalanșa ma acoperit pe parcursul întregii zile de 1,5 ... De fapt, de fapt, prinde până până acum ...

Și așa ... Am fost în parcul acvatic Albatros pentru all inclusive ...

Regret să recunosc că spiritul meu nu este încă la fel de puternic, pentru a rezista ispitelor bufet și cantități imense de alcool (de fapt, în Dahab eu nu beau!) ... Dar ... în toate „problemele“ și consecințele, eu sunt mai înclinați să suspecteze Scoundrels -serferov, convinge-mă la „dezmăț“, care, de fapt, a avut loc în această călătorie ...

Dar despre totul în ordine ...

Complexul hotelier

O excursie la impresiile albatross ale parcului acvatic și puțin despre hotel
Cu Natusik așteptând înregistrarea și cheile

Teritoriul și parcul în sine

Uh ... peste noapte mi sa părut că tot micul nostru Dahab se va potrivi ... Teritoriul este mare, dacă nu "foarte", o mulțime de piscine concepute special pentru copii, cu o adâncime de 0,3-1,1 m. plantații suficient de mari. Din minusuri pot observa o cantitate mică de umbre, care, în condiții de Sharma fără vânt și sufocant, este necesară ca aer.

Diapozitivele sunt proiectate de la mici la mari, deși interesante pentru adulți pot fi numărate pe degetele unei mâini, dar ele dau destule emoții și impresii!

Inghitirea, în literal sens - apa acestor baril adrenalina, sa îmbolnăvit cu intestinale kakoy- gunoi ... Dar, și așa cum am acoperit dimineața și primul, apoi, desigur, acest lucru ar putea să nu fie un motiv de hihonek și popliteu relativ sâmbătă seara ...

Concluzie: mănușa nu este puternic razeevat cu încântare!

Dacă considerați că dieta mea pentru viață este foarte modestă, și acolo a fost un paradis gastronomic ... Deși nu am plecat de la alegerea sa obișnuită - legume da pește, dar, toate la fel, feluri de mâncare erau abundente și tot atât de delicioase preparate care Yum.

Mâncarea este acolo pentru sacrificare ... un mic dejun devreme, mic dejun, brunch la masa de prânz ... 11 12: 30-15: 00, 13: pentru tot teritoriul gustare deschis: clatite, burgeri, pizza ... și așa mai departe până la cinci ore, și 18: 30 Cina și până la ultimul, după cum se spune, clientul ...

O excursie la impresiile albatross ale parcului acvatic și puțin despre hotel

În general, nu judeca, ca să nu fiți judecați, dar vacationers plăci uitat: cartofi, cartofi prajiti, burgeri, adânc-prăji tot felul, tort paste, pizza ... și ESF este lustruit cu fructe și alcool ... Prieteni! După o astfel de odihnă trebuie doar să cumpere un ficat nou!

Iată-mă cina în seara asta ... tratăm otrăvirea ... 🙂 Apropo, exclud complet cantina în această privință ...

Băieții au încercat - multe site-uri și programe. Singurul motiv este că, din cauza lipsei de conștientizare, nu am găsit mereu unde ne-ar plăcea să mergem. Deci, cei care vor să se odihnească aici, recomand să știu în prealabil programul de activități de seară și numele zonelor în care sunt ținute.

Nu pot să te sun! Deja, dacă nu doriți să creați o vacanță în jurul dvs., atunci fiți, cel puțin, un spectator recunoscător - zâmbet, lumină-ți ochiul, exclama! La urma urmei, oamenii încearcă, iar cei mai mulți își iubesc afacerea!

Atât de bine încât vreau repede să merg acasă

Da, da, dar eu nu înțeleg cum vă puteți relaxa aici toate 10-14 zile! Am o ora două a doua zi aerul era deja pătrunsă cu pasiune dorinta de a „acasă în Dahab ...“ ... vântul, marea, stelele, luna în creștere peste Arabia Saudită ... pentru o fâșie muntoasă de protecție orașul nostru de zgomotul pierdut „civilizația“ ...

În general, concluzia călătoriei a fost pusă de la sine:

"Sentimentele furtunoase au un sfârșit violent, El coincide cu victoria lor imaginară. O ruptură a prafului de pușcă și a focului, dragă miere, care, în cele din urmă, și un urât. Excesul de gust descurajează gustul. Nu fi nici o pierdere de cheltuieli, nici un mizerabil: Numai într-un sens de măsură este adevăratul bine. "