Ajutând să se întoarcă, știri Ussuriysk, site-ul Ussuriysk

Svetlana este studentă la Universitatea Ussuriysk și, ca orice fată frumoasă, iubește haine noi. Câștigă pe ele, mergând la weekendul din Suifenhe.
- Pentru călătoria ei plătesc în moduri diferite, de la 500 la unu și jumătate de mii de ruble, - spune ea. - Suma depinde de tipul de transport (dacă mergeți pe calea ferată, veți obține mai mult) și dacă doriți o ședere peste noapte din partea chineză.

În medie, auxiliarii după zbor primesc o mie de ruble pe mâini. Se pare că este o idee bună să se rostogolească pe partea chineză și înapoi. Dar există astfel de excursii pe care nu le veți dori niciun salariu.

- Odată ce am ajuns la frontieră, sa dovedit brusc că liderul grupului trebuia să ridice trunchiurile pe care le-a confiscat ultima oară ", a amintit Svetlana. - La obiceiurile noastre am încărcat pungi, le-am umplut cu un autobuz complet. Am plecat în China, am verificat acolo și ne-am întors imediat și am stat în coada liniei de la autobuze la vamile rusești. Ca de obicei, am stat câteva ore, apoi am transportat sacii peste graniță și am revenit la Ussuriysk. Acestea sunt toate țările străine, chiar și aerul chinezesc nu este mirosit.
În acel moment, turiștii s-au întors acasă furioși și obosiți, chiar și o mie de ruble nu le-au mângâiat. Este o chestiune dacă reușești să găsești două sau trei ore în Suifenhe. Lucruri pentru acest moment nu poți să cumperi prea mult, dar poți să stai într-un restaurant chinezesc, să te apuci pe străzile zgomotoase - în general, să-ți reamintești trecutul în PRC.
Mulți ajutoare nu rezistă unei astfel de încărcături. O femeie în vârstă dintr-un sat îndepărtat a spus: "Pentru a merge în China, trebuie mai întâi să ajung la Ussuriysk, apoi să plătesc biletul. Da, ia-ți niște bani cu tine să cumperi niște mâncare pe drum. Apoi, înapoi acasă din nou ... În general, voi avea de la aceste mii de ruble 200-300. Cu sănătatea mea, nu are sens să călătorim de dragul unei astfel de sume. "