Recenzii despre Frenulotomie

Recenzii despre Frenulotomie

Vasily, 31 de ani, Moscova.

Confruntat cu o astfel de problemă la vârsta de 30 de ani. A existat o ruptură a căpăstrui în timpul intimității. A apelat la medic nu imediat, în timp ce el a studiat toate informațiile cu privire la modul de a acționa în astfel de cazuri, acesta a fost deja câteva zile. Prin urmare, după 4 săptămâni, m-am dus să văd S.K. Bakirkhanov. care a făcut o operație de frenulotomie pentru mine. Operația, apropo, este ieftină. După corecție, a devenit mult mai bine. Nu mai existau rupturi.

Dmitri, de 23 de ani, Kaliningrad.

Vă mulțumesc foarte mult lui S.K. Bakirkhanov. pentru operațiunea efectuată. Înainte de ea, am fost chinuit, jenat să se întâlnească cu fete, îngrijorat, frică să înceapă o nouă relație. Și după operație, viața mea sa schimbat spre bine: toate complexele au dispărut și m-am căsătorit și în prezent fiul meu este pe cale să se nască. Bărbați, dacă aveți o astfel de problemă, cum ar fi un frenum scurt și o deformare a capului în timpul unei erecții, nu vă fie frică să mergeți la medic: această problemă este rezolvată! Mulțumită întregului personal al clinicii Mont Blanc.

Oleg, 50 de ani, Ufa.

De mult timp nu puteam să cred și să mărturisesc, în primul rând pentru mine, că am o astfel de problemă. Soția lui, desigur, a susținut și a ajutat să găsească o clinică pe Internet. Pentru o consultare cu Dr. S. Bakirkhanov, eu, desigur, m-am descurcat singur. Un om minunat! Un doctor talentat! El a creat un miracol! Vă mulțumesc foarte mult! Sunt foarte multumit de operatia efectuata, foarte multumita de familiarizarea cu medicul. După operație, mă simt mult mai bine!

Alexandru, de 22 de ani, Moscova.

Frenulotomia este o operație foarte delicată. Până la douăzeci de ani aveam o grămadă de complexe, nu exista o relație stabilă permanentă cu fetele. Apoi mi-am dat seama că nu mai pot trăi așa și am decis pe plastic. Apel la specialist - urologul Bakirkhanov Sarvar Kazimovich. El a făcut totul la cel mai înalt nivel! Vă mulțumesc foarte mult!

Yuri, de 48 de ani, Ekaterinburg.

Dr. SK Bakirhanova Am fost sfătuit de un prieten care a apelat deja la el. Fără o picătură de îndoială, m-am urcat într-un avion și a zburat la Moscova. Și el a fost foarte încântat să te cunosc! În urma manipulare simplă, chirurgul mi-a dat în cele din urmă din durerea pe care m-au torturat timp de mai mulți ani, în timpul erectiei. Și chiar dacă eu sunt căsătorit, au 2 copii, era încă întuneric în aceste probleme și a crezut că a fost o mica durere si Treshchenko in timpul actului sexual si dupa ce - l norma.Teper nu. Vă mulțumim Kazimovichu Sarwar și toți cei care lucrează în acest minunat clinica Moscova Mont Blanc.