Raportați o excursie la Versailles, călătorie independentă

Blogul călătorilor. Rapoarte privind călătoriile în orașe și țări.

În încheierea aventurilor mele pariziene, am planificat o singură excursie la Paris - o excursie la Versailles. Într-un loc unde, de mult timp, a fost localizată întreaga curte regală, în jurul căreia, mai târziu, orașul sa format în granițele sale actuale.

Aici este unul dintre cele mai mari complexe de palate și parcuri ale lumii, Palatul Versailles. Iar Versailles a inspirat pe Petru cel Mare să construiască Peterhof. În fiecare an vin peste 4 milioane de turiști și am decis să țin pasul cu ochii camerelor regale.

Raportați o excursie la Versailles, călătorie independentă

Cum să ajungeți la Versailles.
Versailles se află la 17 km de Paris și puteți ajunge acolo cu trenul în doar 30 de minute. Trenul merge de la stația Gare Montparnasse, unde am ajuns prima dată. Au existat unele confuzii cu biletele. Cineva de la stație ne-a spus că poți folosi cardurile de călătorie obișnuite pentru a plăti tariful, dar toate acestea nu au fost cumva sigure. În general, unele stații nu sunt echipate cu turnichete, oricine dorește să meargă. Dar, uneori, se întâmplă ca trenul să includă controlorii și să înceapă să verifice biletele pentru fiecare în parte. Nu am luat nici un bilet, am luat trenul și am plecat. Totul a mers ca pe roate până când inspectorii și sora mi-a șoptit că, dacă „dintr-o dată,“ că noi nu vorbim limbi străine, și mai bine și nu vorbește. Inima lui bate mai repede. Controlorii au intrat în mașină în două, unul a mers pe podea inferioară, cel de-al doilea la etajul superior. O furioasă franceză ne-a apropiat, i-am înmânat cărțile de călătorie, le-am verificat cu scanerul și am continuat. Imediat amânat. Biletele noastre de călătorie au funcționat, deși au fost cumpărate luând în considerare circulația doar în anumite districte din Paris. În cele din urmă, am anunțat stația Versailles Chantiers, pe care trebuia să mergem.

După ce am trecut porțile palatului, am ajuns la piața din fața lui. Oamenii de aici erau vizibil invizibili. Stăteam în linie pentru un timp, apoi scuipă și mergeam la o plimbare în acele locuri care nu aveau nevoie de bilete de intrare. Ne-am uitat la arhitectura construcțiilor palatului, ne-am uitat la parcul Versailles bine întreținut, cu fântâni și vegetație tăiată artistic. În general, în jurul acestui Peterhof francez. Apoi am primit un parc destul de frumos, întins în jurul rezervorului de la marginea din stânga a Palatului de la Versailles. Ne-am așezat sub unul dintre copaci, precum și mulți francezi care au venit aici la un picnic, sandwich-uri lansate și stocate a început să se bucure de o zi mare într-un nou loc pentru noi.

Raportați o excursie la Versailles, călătorie independentă

A trecut mult timp și a fost necesar să ne întoarcem. Apoi am așteptat o altă căutare. Nu se știa dacă biletele noastre au fost lansate de data aceasta sau nu. Controlerele stăteau în spatele turnotelor și priveau pe toți cei care mergeau la tren. Cel mai probabil, cartea mea de călătorie pe termen scurt nu ar trece în acest moment un astfel de control. Așa că am așteptat momentul în care controlerul a ieșit afară și a mers singur prin turnicheiu folosind cartea de călătorie a surorii mele, care acoperea mai multe zone. Totul a mers ca un ceas și noi, bucurându-ne de mica noastră operațiune de succes, ne-am dus înapoi la Paris. După cum sa dovedit mai târziu, biletele au lucrat din cauza zilei libere, când au fost ridicate restricții asupra zonelor. Într-o zi obișnuită, planul nostru îndrăzneț a fost condamnat la eșec.

A fost penultima mea zi la Paris. Seara ne-am cumpărat o sticlă de vin delicios, și, ca de obicei, a mers la Champs Elysees, să ia o plimbare pe această stradă minunată, uita-te la artiști de stradă, plimbându pe parizienii, pe la fel, ca și noi turiști. Și, în cele din urmă, bucurați-vă de acest moment. Momentul în care vă aflați într-unul dintre cele mai frumoase orașe din lume. Într-un oraș în care toată lumea visează să viziteze. O mulțime de lucruri interesante au fost în această călătorie, o mulțime de bun și bucuros. Mi-a plăcut Parisul. El justifică într-adevăr titlul unuia dintre cele mai romantice orașe din lume. Toate asteptarile mele au fost justificate in intregime. Și în ciuda dragostei mele pentru Asia, aș vrea să revin aici din nou și din nou.

Sunt zboruri ieftine la Paris?