Alexey și stația ...

Udupi a devenit acest loc penultim unde am fost pierduți pentru întreaga lume pentru o săptămână întreagă. Am venit aici din Ashram Ashram, cu trenul, care merge marți și călătorește la GOA în sine. La ora precedentă, am ajuns la ricșa de la stație, oamenii dormeau liniștiți pe bănci, care erau pe podea, iar lângă el era un serviciu ceremonial zgomotos cu tobe. Toate în cele mai bune tradiții din India. Cum iubesc această țară de contraste. Trenul a întârziat o oră ... Mulțumesc lui Dumnezeu că a venit :). Prima dată când călătorim într-o mașină "clasă de dormit", de când era pe jumătate gol.

Prețul fix

Am aterizat lângă poarta templului lui Krișna. care este renumită pentru acest oraș, și ne-am dus să căutăm hotelul nostru.

Hotelul nostru din Udupi, Shree Pejava

Și am mâncat mai ales într-o unitate megacrock, nu am întâlnit-o niciodată în India. Totul este în meniu, toate mâncarea nu este probabil un serviciu gustos și rapid, plus tot în cameră este cu aer condiționat. Apropo, statul Karnataka, este patria de prelungire și dos, dar pentru că sunt incredibil de gustoase aici, vă recomand.

Și fără masala. Udupi. Restaurantul Woodlands

După ce ne-am așezat într-un loc nou, ne-am dus să studiem un nou loc. Și am realizat imediat că nu putem vedea civilizația sub formă de Internet și doar un singur schimb valutar, unde am schimbat fără tragere de inimă 100 de dolari (o sumă mică pentru ei). Deci este mai bine să schimbi banii în avans înainte de a te opri la Udupi.

Udupi, călătoria sufletului

Și din fereastra noastră ... Mango, mango ...

Și acest lucru nu este cartof, este chiki, fructe gustoase și satisfăcătoare.

Muntele Chick. Chiki este fructul

Și castraveții aici sunt ciudați, în sensul că este ciudat că ei le vând și le mănâncă :).

Udupi, călătoria sufletului

Castraveți, dacă cineva nu a aflat 🙂

Și acum vom face o plimbare împreună cu Udupi, uitându-ne în temple, admirând arhitectura asemănătoare filmelor occidentale despre cowboy, construită din lemn, dărăpănată, dar încă persistentă.

Observ imediat că orașul în sine, similar cu multe alte oras din India, dar nu și centrul său, inima sa. Aici este Templul lui Krishna, Mădhava Sarovar (Lacul din templu), ANANTHASANA Templu, Templul CHANDRAMAULESHVARA tocurile sacre incadrate de un drum larg pe care merge cu carul în timpul festivităților, iar acestea sunt aproape în fiecare noapte 🙂 în onoarea lui Krishna. Acolo nu conduce o ricșă, atât de liniștită și pașnică în dimineața și după-amiaza. Trei uita-te la templu, închizând cercul exterior Opt matematică (mănăstiri). Dar totul este în ordine.

Templul lui Krișna, Chariotul 🙂

Una dintre matematica din Udupi

Și acum un pic despre istoria acestui loc și despre templul lui Krishna. Templul în sine este considerat unul dintre cele mai frumoase temple construite în onoarea lui Krishna. Divinitatea lui Krsna a venit aici într-un mod neobișnuit. Legenda spune despre Madhva, care, scufundat în meditație, a aflat despre locul unde se află divinitatea lui Krișna din Dvaraka. A fost una dintre navele care s-au prăbușit în largul coastei. Madhva, cu rugăciunile sale, a ajutat vasul să iasă din furtună și să ajungă pe țărm. Pentru serviciul prestate, filozoful a cerut o bucată de balast-lut din nava. Când a rupt-o, la găsit pe Krishna înăuntru. După ce la curățat în lac, Madhva a întemeiat divinitatea în templu. Statuia îl descrie pe Krishna în copilărie și se numește Bala-Krishna.

Udupi, călătoria sufletului

Este împodobită și îmbrăcată în haine diferite, puteți să vă uitați la ea printr-o fereastră specială, există o coadă pentru ea, iar la fereastra în sine există un gardian și controlează timpul, nu mai mult de 10-20 de secunde. per persoană și, prin urmare, nu permite ca cozile să rămână neschimbate. În interior nu poți să faci poze, dar atmosfera este neobișnuită. În dimineața, există un serviciu cu sorberea mantrelor și lauda lui Krsna, serviciul este difuzat și întreaga zonă prin difuzor.

Am venit în fiecare dimineață după micul dejun și ne-am așezat în meditație urmărind șirul de oameni, în parfumul florilor, lemnului de santal și flutterul de foc. Într-o astfel de zi, Alexei nu se simțea bine și rămânea acasă, eram singură. Spontan stând în sala principală, cu ochii cu glugă și ascultând tăcerea inimii, toate sunetele dintr-o dată a fuzionat cu bîzîit jumătate de oră a penetrat corpul, corpul este topit împreună cu uleiul și lumânări. Bucurie, Bucurie, Bucurie. Hare Krsna, Hare, Hare.

Nu mă refer la nici o religie, tot ceea ce este fiecare moment care curge prin corp, manifestarea căldurii vieții. Și în această se revelează bucuria divină, are un gust diferit, culoarea și forma, precum și forme de divinități, religii și alte peisaje. Și este atât de frumos, este mult și minunat. Viața.

Și aici a existat o experiență, o astfel de fuziune viu cu energie, jucăușă și plină de bucurie, viu și strălucitoare ca să joace flautul lui Krishna.

Multicolor și bucurie 🙂

Și din nou istoria. Inițial, fața zeitei Domnului Krishna a fost întoarsă spre est. Dar într-o zi El sa întors în direcția credinciosului său Kanaka dasa, care nu a fost permis să intre în templu. Kanaka așezat lângă templu și sa rugat, și la momentul zidurilor templului crăpat și a format o pauză, iar statuia a apelat la persoana credincios. Unicitatea Templului Krishna în Udupi este poziția murti înapoi la intrare, ceea ce nu este cazul în alte temple hinduse. Toată lumea poate primi darshan al divinității chiar din locul în care Kanada stătea odată, venind într-o mică pauză în peretele vestic, care sa transformat într-o fereastră. Iar imaginea Kanak imortalizată și este încadrată de un mic altar, pelerini înainte de a merge la biserică înainte de arcuri devotatii, rugându-se ca ei nu ar lăsa rugăciunea și capacitatea de a crede.

Statuia lui Kanaka, cu care se confruntă imaginea lui Krishna

Udupi, călătoria sufletului

Fereastră externă prin care puteți privi în interiorul templului și îl puteți vedea pe Krishna

Aproape de lacul templu - MADHVA SAROVAR
După cum spun tradițiile, lacul sacru Madhva Sarovar este umplut cu apă Ganges la fiecare doisprezece ani, când râul iese din bănci. În apele acestui lac, Madhvacarya a spălat pe Zeitate înainte de aL pune în templu. Apa din acest iaz este folosită pentru cultul zilnic.

Udupi, călătoria sufletului

Templul Ananthasana și Templul lui Chandramauleshwar.

Templul lui Sri Chandramauleswara este templul Domnului Siva și este situat chiar vizavi de templul lui Krishna. Domnul Siva a primit acest nume, deoarece capul său este împodobit cu o luna crescentă (candra). Ambele temple sunt considerate foarte vechi.

La intrarea în Templul Ananthasan

Templul Shri Chandramauleshvara

Aceste două temple sunt liniștite și speciale de apel. Într-o zi am mers la templul Sri Chandramauleshvary și a asistat frumoase ritualuri, diferite în sensul și, probabil, în formă mandalele cu fum colorat și foc, brahmani și oamenii obișnuiți cu umilință sprijinindu-se în rugăciune.

Iată câteva legende. Potrivit uneia dintre versiuni, numele Udupi este o combinație de cuvinte udu și pa. care înseamnă, respectiv, "stele" și "Domn". După cum se spune, într-o zi, ca urmare a unui singur blestem al lui Dakshi, luna a ieșit practic. Daksha avea 27 de fiice (27 de stele în astrologia vedică), care erau căsătorite cu zeul Lunii (Chandra). Chandra și soțiile lui au creat Lingam și au început să se roage pentru el, chemând-o pe Shiva să-i ceară să-și întoarcă strălucirea pe lună. Shiva a fost mulțumită și plină de har, a scos din lună blestemul lui Daksha, datorită căruia a strălucit din nou cu aceeași putere. Potrivit legendei, Chandra și soțiile lui s-au rugat la lingam în templul lui Chandramuleshwar din Udupi. Acest Shiva-lingam este închinat până acum. Astfel, conform acestei povesti, Udupi înseamnă "țara Domnului stelelor".

Zilele din Udupi curgeau ușor și se topiseră în ceață. După-amiaza am mers spre ocean de la Malpe Beach. și a petrecut serile masala, și pentru un lux fără precedent - așezat pe o bancă reală, mâncând viața lentă a Indiei.

Insula St. Mary, Malpe

În ultimele zile rezervate pentru Udupi, ne-am cunoscut cu un ghid hinduist care a spus că în fiecare zi în Templul Krishna se poate gusta prasadam, (binecuvântare), de două ori pe zi. 1000 de oameni pe zi primesc mâncare, spun că dacă ai ajuns la Udupi, nu vei mai fi foame. Se spune că Krișna însuși a inițiat această tradiție, până în prezent donațiile în templu nu sunt epuizate și oamenii primesc mâncare. De asemenea, am gustat mâncarea lui Krsna. 🙂

Prasadam în templul lui Krishna

Același Hindu ne-a spus că lângă Udupi există o clinică în care Panchakarma poate fi tratată pentru bani bugetari, dar l-am lăsat pentru următoarea vizită la acest sfânt loc.

Udupi, călătoria sufletului

Mă bucur că am fost aici liniștit și posemejnomu, fără Internet, plonjind în curentul viu al fiecărei zile. Totul se schimbă, totul se schimbă fără sfârșit, nimic nu poate fi păstrat ...