Lumea deschisă, când am vizitat Statele Unite de două ori (și amândouă gratuit)

În cele din urmă am avut timp liber, așa că voi scrie despre o experiență excelentă în domeniul educației și al călătoriei, și anume - despre programul răcoros "Lumea deschisă".

Rezervare imediată: caracteristica programului este că cererea de participare la acesta nu poate fi depusă în mod independent, cineva ar trebui să vă recomande, iar acesta ar trebui să fie cineva care deja lucrează cu acest program. Am făcut-o accidental: am fost recomandată de unul dintre profesorii mei englezi, care, se pare, a luat grupuri în Statele Unite cu "Lumea Deschisă".

După cum am scris mai sus, sa întâmplat absolut neașteptat pentru mine.

S-au format stelele, documentele s-au dus la timp, iar acum îmi împachetez valiza în prima mea călătorie transatlantică.

Lumea deschisă, când am vizitat Statele Unite de două ori (și amândouă gratuit)

Capitol aici (calitatea majorității fotografiilor lasă mult de dorit, îmi pare rău!)

M-am dus dintr-un motiv într-o excursie pe tema "Educație" (deși există, de asemenea, o supremație a legii, de exemplu, unde oamenii se întâlnesc cu judecătorii). Am hotărât că într-o situație în care sunteți luată liber timp de 10 zile în SUA, nu trebuie să alegeți și să alegeți și trebuie să luați ceea ce este dat.

Ei au primit o viză, o pregătire înainte de zbor, zboruri și o excursie de 10 zile pe ruta Moscova-Washington-Chicago-Milwaukee-Chicago-Moscova.

Lumea deschisă, când am vizitat Statele Unite de două ori (și amândouă gratuit)

Cu o zi înainte de zbor, ne-au fost eliberate vize și au fost colectate pentru orientare înainte de zbor, unde au explicat cum să se poarte într-o călătorie, pentru a nu șoca americanii. Am reacționat apoi sceptic la acest lucru și m-am gândit că astfel de lucruri sunt deja cunoscute de toată lumea, dar, după cum sa dovedit, mai târziu, în zadar, Khm :-)

Am zburat în orașul glorios din Washington, unde am petrecut primele două zile. În mod surprinzător, chiar și cu spatele meu bolnav, am transferat cu ușurință zborul: am lucrat, am luat un pui de somn, am văzut un film - și acum am sosit.

Apoi a fost o zi în Chicago.

Lumea deschisă, când am vizitat Statele Unite de două ori (și amândouă gratuit)

Chicago este delicios! Oraș foarte frumos.

Una dintre principalele atracții din Chicago este Chicago Bean, sau Chicago Bean Bean Googling pentru ao vedea în totalitate (oficial se numește Poarta Cloud). Este o astfel de sculptură în formă de oglindă, în formă care chiar amintește de fasole, în care, datorită formei sale curbe, orașul se reflectă frumos. Sfotkala, aici, de-a lungul timpului, a devenit nou-născuți (de multe ori nunți locale vin frumos):

Închirierea unei nunți, ieftină

În Chicago, au început întâlniri cu universități (tema călătoriei fiind educația). Îmi amintesc întâlnirea cu Facultatea de Drept și întrebarea despre examenul de bacalaureat pentru avocații americani. Există legi în fiecare stat, iar pentru a practica în următorul, trebuie să treci o altă examinare o_O

Apoi a zburat la Milwaukee, Wisconsin. Acest lucru este practic în mijlocul nicăieri :) Cu toate acestea, am petrecut o săptămână interesantă și extrem de (!) Ocupată acolo. Având în vedere în special faptul că nu mi sa dat o vacanță pe durata călătoriei, de aceea am fost încântat nu numai de jetlag de la schimbarea fusurilor orare, oboseală după zboruri și un program ocupat de dimineață până seara, dar și de lucru noaptea! Îmi place acest lucru (de fapt, nu).

Lumea deschisă, când am vizitat Statele Unite de două ori (și amândouă gratuit)

Plafonul unui restaurant în hotel