Istoria unui motociclist obișnuit

Blog-le. Shadowcat → Istoria unui motociclist obișnuit.

Așa că am decis să postez primul meu post pe Bikepost. În ea va fi doar puțin, despre viață, despre drum, despre drumul spre "drum" și despre cum m-au adus la piciorul bicicletei. Cui încercările mele sunt interesante, întreabă prietenii de pisică.

Ciudate se întâmplă uneori în viață. Întotdeauna mi-am dorit o motocicletă, dar întotdeauna puterea acestei dorințe sa schimbat. Apoi dull alte dorințe, apoi devenind agravate. Conștiente de copilărie care a căzut de la începutul anilor '90 amintesc prima călătorie pe o motoretă de casă, bicicleta din „Barza“ și cu motor D8. Mirosul benzinei cu petrol încă provoacă un fel de venerație entuziastă. Acest miracol al gândirii de proiectare a fost dispersat pe drum spre o viteză uluitoare de 45 km / h și a mers singur. Da, starshaki a mers la Carpați și delte, iar minimokik a fost, în general, o icoană a copilăriei, dar și pe baza samopal D8 și un dat senzații nu uitate vechi de mare.

În general, mergeam într-un alt an pentru a adăuga bani, dar apoi nu am putut suporta. Am împrumutat bani de la un prieten și am cumpărat o companie în Rostov-on-Don. Mot nu ar fi trebuit să aibă o vechime de 2200 de ani și o vârstă de 9 luni din aer, eh ... în sensul salonului. Garanția nu sa încheiat încă. Fostul proprietar a luat bastonul 400 și a vândut lent primul cal. Vărsând câteva seri în jurul orașului și pe cartodrom pentru a restabili abilitățile, m-am dus să o pun în evidență. Apoi a venit întrebarea echipajului și mi-am cumpărat o jachetă și mănuși cu genunchi pe lângă casca.

Primele cuvinte ale tovarășului au fost: "La ce ați venit?" ... pe asta. Nu am cuvinte. "Am băut ceai, am amintit de cineva ce sa întâmplat de-a lungul anilor, că nu ne-am văzut unul pe celălalt și am vorbit despre motociclete. De asemenea, de mult visează de el. La ora 16.00 am zasobiralsya acasă. A promis familiei că voi reveni seara. Un prieten a răsuci un deget la templul său, a alunecat două sticle de șampanie Abrau Durso și a spus la revedere.

După ce am părăsit Novoros, în zona Nizhneebakansky, m-am odihnit într-un blocaj de trafic. Am ajuns la intersecție și am văzut un angajat al DPS care dădea un dans pe un stâlp în dungi. Mișcările sale grațioase au fascinat astfel șoferii că au oprit pentru a viziona spectacolul până la capăt. După regulator, pluta a fost descărcată, pentru a se reasambla la traversarea din spatele lui Krymsky. Înapoi vântul a murit și a suflat o mică ploaie. Ebre a fost perked și viteza instrumentului a crescut la 90-100. Drumul a început din nou să dăuneze. Am călătorit fără oprire până la întuneric. El a reîncărcat în Novominskaya și a trecut postul în zona Starominskaya în jurul orei 22.30. Mai mult a trebuit să încet până la 70-80. Deși expulzarea demonilor din zona Starominskaya obra-Kugey am știut la sesiunea de dimineață, pe drum, în scopul NovoRos și rugăciunile amintit, el a decis să nu candideze, și-a amintit despre oboseala. Nu am vrut să dorm. Flying noaptea peste rămășițele de asfalt am încercat să mă gândesc la plăcut și nu pune cărămizi viguros la următoarele outgrowths bizare. La miezul nopții, am condus Rostov-pe-Don și m-am întors spre Taganrog. Vântul sa răzgândit și a suflat în spate. Ebr a mers cu o viteză de 110, săgeata se oprise în zona roșie. Deci m-am dus acasă. În garaj eram la jumătatea a douăsprezece.

Punând praful, verificați nivelul uleiului. Ebr nu a mâncat nimic. Și pentru benzină au venit 1200 de ruble în ambele direcții. Au trecut 988 km. A fost primul mini dalyanak. Sentimentele nu sunt uitate. Dimineața nu puteam să cred că ieri am fost în Novorossiysk. Nu am făcut fotografii. A fost absorbit complet pe drum. S-au planificat toamna să meargă la Sochi, dar nu am putut din cauza lucrării, am făcut o călătorie de afaceri. Totuși, a fost o excursie la Kamensk pe carieră, dar într-un cerc de 400 km. Deci nu m-am văzut în cap ca pe o distanță lungă. Deci, o excursie de weekend.

Istoria unui motociclist obișnuit

Acum sunt mulțumit de noul proprietar. Puteți călători pe ea, dar nu vă puteți grăbi. Avantajele sale în ceea ce privește economia, fiabilitatea și costurile reduse ale consumabilelor. În caz contrar, dacă sunteți limitat în timp, este mai bine să luați ceva mai cubat și confortabil. M-am mutat la Honda NTV650, dar asta eo altă poveste.

P. S. Îmi cer scuze pentru confuzie, căci nu am vrut ca tot ce sa întâmplat să fie înghesuiți într-un post.