Cum m-am îndrăgostit de o balaclava

Nu a fost planificat. Totul sa întâmplat în mod neașteptat și foarte rapid. Și nu regret nimic ... Dar să ne întoarcem la început.

Acest lucru este necesar pentru sănătatea mea, slăbită de o boală foarte modernă - "sindromul oboselii cronice". Nimeni nu știe ce este, dar viața este foarte otrăvitoare.

Evpatoria este un frumos oraș vechi cu o istorie interesantă, noroi de vindecare și izvoare minerale. Câmpie, climatul de stepă, uscat, temperat. Prețurile sunt mult mai mici decât în ​​sud, și nu atât de cald.

Îți place sau nu, acest lucru a fost pentru mine cea mai bună opțiune de recuperare, în scopul de a supraviețui în oraș pe parcursul anului următor. Aștept cu nerăbdare să bucuria de posibilitatea de a respira aerul parfumat de stepă, înota în mare, băi de soare pe plaja de nisip, o plimbare pe promenada de seara, plin de divertisment.

Sanatoriul are două clădiri, ambele fiind situate în centrul orașului, propria plajă echipată, sala de mese, tratament. Plata este selectivă, numai cazarea este posibilă. Totul a fost gata pentru plecare: valiza a fost asamblată, vacanța a fost decorată.

Și dintr-o dată prietenul din copilarie pe care l-am găsit recent a sunat. Locuiește în Sevastopol, căsătorită cu un marinar. Prietena începe foarte agresiv să viziteze. Și are nevoie de mine să vin în următoarele zile în timp ce soțul meu se află într-o călătorie.

Îmi explic că nu pot, dar promit să mă gândesc. Am renunțat la acest gând și, brusc, seara, chiar înainte de a pleca, încă mai decid să fiu de acord și să chem trei zile. Am vrut într-adevăr să merg o zi sau două în jurul valorii de Sevastopol, fără excursii de grup.

Și a fost un vis - să petrecem toată ziua în Chersoneză. Mă gândesc din nou, îmi schimb vizita la Evpatoria, eu zboară afară. Este foarte convenabil să ajungi acolo. De la aeroport există un autobuz direct către Sevastopol.

La stație am întâlnit un prieten. Într-o călătorie pe care o duc acolo ca și cum am tramvaie, am navigat la cealaltă parte a golfului și ne-am mutat la microbuz în casă. După o mică odihnă, a plecat într-o excursie.

Am mers pe bulevardul istoric și pe dig, bucurându-se de frumusețea și ospitalitatea din Sevastopol. A doua zi, un prieten ma invitat să mă duc la Balaklava. Nu știam ce a fost. Nu-mi păsa. Chersonese a fost planificată în fiecare zi. Și am plecat.

Am primit transportul public cu o schimbare. De la centrul de Sevastopol la Balaklava merge aproximativ 20-30 de minute. Ajunse în piața din 1 mai în centrul orașului. De aici a mers imediat pentru o plimbare de-a lungul digului dotat cu bărci, bărci și iahturi.

Am fost lovit de frumusețea peisajului acestui teren montan, intercalat cu văi. Trebuie să spun că am vrut mult timp să schimba câmpul de stepă din Evpatoria pe peisajele montane pentru o vreme. Dar cumva nu a funcționat.

Marea mea este stânci cu plaje mici și populare, tufărițe de ienupăr și trasee montane. Încă foarte îndrăgit de pește și fructe de mare. Îmi plac coastele sculptate și ciudate ale golfurilor maritime, ale cetăților antice cu ruinele lor.

Pentru plinătatea vieții am nevoie de o biserică ortodoxă cu slujbe divine. Mai ales că a fost timpul postului apostolic. Și dintr-o dată, ca prin magie, toate acestea primesc simultan într-un loc numit Balaklava.

Un sat de pescuit vechi, unic în formă și frumusețe a golfului său, ruinele unui turn și o cetate medievala cembalo, templul de operare 12 munți Apostoli acoperiți cu păduri mixte plantații și ienupăr.

Mi sa oferit să mă uit la o cameră lângă piața centrală, la un preț de 500 de ruble pe zi. A trebuit să urcăm puțin pe deal și să mergem de-a lungul străzii Kirov. Din munte, fiul gazdelor a coborât și ne-a condus direct în casă.

În cîțiva pași am văzut o biserică ortodoxă cu clopotniță. În curte am fost întâmpinați de o femeie plăcută puțin peste patruzeci de ani. Ea a arătat camera de la capătul curții cu o intrare separată, toaletă, duș, mobilier necesar și chiar micul său colț împrejmuit în curte.

Pe stradă era o masă, scaune, scaune, plită electrică și ustensile de bucătărie. Totul era miniatural și foarte drăguț. Este necesar pentru o singură persoană, adică pentru mine. Ați putea să vă conectați la Internet. Am fost încântați de punctul de vedere al digului, care se deschidea din curte.

Au fost plantate flori, tufișuri, copaci și paturi. Crește chiar și bambusul. Am fost atât de mulțumit că nu voiam să plec. Am fost de acord să mă gândesc la asta și poate veni câteva zile să inspectez cartierul.

Ce sa întâmplat în continuare? Am decis să stau o săptămână în Balaklava. Am luat biletul la Evpatoria, dar nu am putut ajunge la sanatoriu pentru a amâna timpul. O zi mai târziu mi-am lăsat prietenul la ospitalitatea gazdă a lui Balaklava și am rămas acolo prima o săptămână și apoi ... din nou și din nou.

Am petrecut o lună și jumătate la Balaklava. Deci, călătoria spre Evpatoria a trebuit să fie anulată de data aceasta. Și nu regret deloc. În fiecare zi m-am dus pe căile de munte spre plajă.

Traseul meu de mers pe jos trece prin iazurile de ienupăr, unde m-am bucurat cu adevărat să petrec după-amiaza. Am luat un comprimat cu mine, am citit și am scris în umbra tufișurilor.

Există mai multe plaje în Balaklava, și toate sunt foarte diferite. Există două urbane - pe malul apei. Există - în munți, la care se poate ajunge pe jos sau cu barcă sau cu barcă. Puteți urca mai departe și puteți înota în Cape Fiolent.

Am urcat pe toate cele mai apropiate dealuri, ruine și turnuri ale cetății. Am vizitat Inkerman și Chersonesos. Când am vrut o mică civilizație, m-am dus în autobuz și m-am dus la Sevastopol. Acolo a vizitat muzee, serate festive și memorabile.

A fost la paradă și a salutat în Ziua Marinei. Pe serviciul pelerin al Sevastopol „Font“ a plecat la mănăstirea de munte de Cosma și Damian cu izvorul său de vindecare, Partenit, Alushta, Aivazovsky parc.

În timpul șederii mele în Balaklava, am o mulțime de pești de mare proaspăt gustos, caviar și tot ceea ce oferă unui om o mare. Sa dovedit a fi o persoană sănătoasă, sportivă și plină de impresii. Și dragostea pentru Balaclava va rămâne în inima mea pentru totdeauna!

Cum m-am îndrăgostit de o balaclava

În Crimeea, sau mai degrabă în Sevastopol, m-am dus doar de la otpadno. Singurul lucru este că polițiștii de frontieră au pic de nervi și asta e tot.

Am fost acolo doar o singură dată, dar au rămas impresiile) Mai demult, deoarece nici măcar nu am crezut că avem locuri atât de frumoase ca Balaklava!