3 al Consiliului, pe care aș dori să îl aud de la vârsta de 22 de ani

În creștere, tinerii mă întreabă de multe ori cum să reușesc. Aceasta este o întrebare foarte bună, dar când o aud, îmi amintesc întotdeauna vechea glumă. "De ce adulții întreabă copiii ce vor să devină când cresc, pentru că își caută opțiuni demne!" Râzând la mine, recunosc că greșelile pe care le-am făcut au farmecul lor. Revenind la întrebarea, compar ce știu acum, că am știut când am fost 22. De atunci, de mult sa schimbat, dar cred că unele dintre principiile au trecut testul timpului și sunt în continuare relevante pentru cei care vrea să-și găsească locul în lume.







Dacă aș putea să vorbesc cu mine în vârstă de 22 de ani, aș spune:

Nu "eu", ci "noi". Fiți gata să vă uniți cu alte persoane și să depășiți dificultățile împreună.

Viața este un sport de echipă și un bun jucător de echipă va obține întotdeauna mai mult decât un bun jucător. Oamenii de succes nu joacă pentru câștig personal, vor să obțină ceva mai mult. Lucrul împreună aduce întotdeauna cele mai bune rezultate.







Nu opriți învățarea. Coeficientul de curiozitate este mai mare decât coeficientul de inteligență.

Am fost toți și am rămas detalii neterminate. Vă recomand să vă acordați mai multă atenție problemei, nu să o rezolvați. Pentru a face acest lucru, este necesar să fim curioși și să ne inspirăm din afară. Puneți-vă trei întrebări:

(1) Cine a rezolvat deja astfel de probleme în afara companiei sau a industriei mele? Ce pot învăța de la ei?

(2) Cine a încercat deja să rezolve astfel de probleme în afara companiei sau a industriei mele? Ce pot învăța de la ei?

(3) Ce opțiuni am luat în considerare înainte de a ajunge la decizia finală? Pot explica de ce cred că opțiunea aleasă este cea mai corectă?

Uită-te la adevărul în față și recunosc că succesul și înfrângerea oferă în egală măsură oportunități de învățare. Anatol Franța a spus odată: "Prefer preferința nebunii pasiunilor la indiferența înțelepciunii".