Pike în weekend

Am ajuns la locul ăsta, am pompat barca, am aruncat uneltele de pescuit în ea, mai precis o filare și o cutie cu blandete, o sticlă de quass rece (acasă) și o cale. Aruncarea înapoi a început imediat. Adâncimea era mare și nu exista vegetație, așa că am decis să mă mut în alt loc.

Locul era bun, cu iarbă în locuri. Din prima castură, am scos două tufări de vegetație, așa că am schimbat rotația de la focul cu trei puncte până la albul ne-filetat. Din nou casting și aici este! Adevărat, peștele nu este visul meu, deoarece erau mai multe, dar totuși un stiuc! Apoi altul, din ce în ce mai mult!

Un lucru a fost rău: nu a luat încărcătura cu el. La început a fost necesar să se rakeze în mod constant, dar rezervorul cu piciorul prins a rezolvat problema încărcăturii.

Rezultatul: de la șase la unsprezece dimineața - opt pikes și trei adunări. El a înotat mulțumit cu el însuși. Am scăldat, am spălat vaporul, l-am uscat și am mers la casă. Camera nu era cu mine, așa că am fost fotografiat acasă. Și apoi, partea a fost deja curățată când a venit fiica cu camera.

Peștele a fost lăsat imediat să mănânce: el a făcut "El", restul prajit. Cu ocazia a fost ziua de nastere a sotiei sale. Inspirat de un astfel de succes, am început să mă gândesc la o altă sortie, duminică, adică dimineața următoare. Ei bine, chiar și la masă și cu toastul meu mi-a încălzit pofta de mâncare! Am avut unele îndoieli cu privire la starea mea și am decis: mă pot trezi - voi merge!

Dar sa dovedit puțin diferit: nu puteam adormi! Fie că dormiți în timpul zilei, fie că nu ați luat alcool (sau a întârziat), dacă vremurile afectate și dormiți în curte sub marchiză. Nu știu! Așa că am decis - o să plec! N-ar fi dormit până dimineața!

Și aici din nou în același loc, cu același set și din nou fără încărcătură! Și vântul este mai puternic decât ieri. Un cast, o lovitură și ... Asta e un copil! O momeală nu este mică! El a dat drumul, spunând: "Creșteți mare, câștigați puterea, dar pentru moment sunați-vă mama sau tatăl".

Din nou casting, lovitură și ... Nu am mai mult decât momeala de lingură cu lesa! Se vede că fetița a venit la showdown! Pune un alt nezotseplyayku, mai mic. Și au mai fost mai multe întâlniri - au mai rămas cinci picioare. Și ultimul și cel puțin o mușcătură s-au oprit!

Un total de șase pikes și cinci adunări. O altă situație interesantă trebuia să fie observată. Casting, suflare și ca și cum nu ar fi prins, este ușor și brusc gravitatea, și ea stă acolo. Sau greutate și nu dintr-un loc. Este necesar să înoți și acolo știucul a prins atât într-o momeală de lingură și într-o iarbă, în plus, este ținut de aripioare! Trebuie să o scoateți din această iarbă.

Pescuitul a fost foarte multumit! De ce a fost? Da, pentru că eu încă mai vreau! Captura nu a cântărit, nimic. Dacă vă gândiți la asta, prima zi este un kilogram șapte, cel mai mare fiind de 1,5-1,8 kg. A doua zi este un kilogram cinci. Cel mai mare 1 kg.

Acum, o mică aventură. În timpul înotului, în prima zi în barcă au luat puțină apă. Ei bine, eu port galoși în minunatul meu, nu mă tem de acest minuscule. Și apoi, în procesul de vânătoare de șobolan, observ că apa a devenit groasă în galoși. Cred că am scos plus apă din podsak, plus din rezervor. Bine, am înotat, am spălat barca și l-am uscat.

A doua zi în barcă stătea cu grijă, nu o picătură nu a lovit. Podsakul este uscat, iar cuștile, iar apa este recrutată! A trebuit să scot partea de jos a pompei și să o scot cu o pompă. Se pare că partea de jos a barcii în 2-3 locuri este neclară! În găuri mici. Și prin picătură oh-th cum să fie tastat! O să am o pauză a doua zi, dacă nu uit!