Rețineți trei recenzii într-o barcă, fără să numărați câinele

Trei în barcă, fără a număra câinele Jerome Klapka Jerome

O, acei englezi.

„Trei bărbați într-o barcă“ - o istorie destul de fascinanta (a cărei denumire a auzit vreodată de, dacă nu chiar primul, apoi în fiecare secundă) pe domnilor destul de fermecător, un fermecător prieten cu patru picioare și o grămadă de povești fermecătoare și aventuri.

Scena care se desfășoară la începutul povestirii este familiară pentru toată lumea - aici decideți odată călătoriți cu prietenii apropiați și apoi încercați fără sfârșit să vă adunați prieteni și lucruri. Dar, toate sunt colectate, este timpul să mergem pe Tamisa!

Călătoria cu aventuri destul de absurde se duce foarte des la fundal. Este întrerupt de povești amuzante, povestite aici și acolo de personajele principale ale povestirii. Aceste povești sunt simultan independente și, în același timp, intră organic în povestea călătoriei.

Cursul # Hog1_2 (Îngrijirea creaturilor magice)

Nu este nimic din cauza că această carte ma bântuit și în cele din urmă am citit-o în cele din urmă. Întotdeauna a existat un gând, ce poate conține în sine cartea cu un astfel de nume. Evident, ea vorbește despre călătoria a trei bărbați într-o barcă cu un câine, dar cum poate fi vopsită aceasta pentru 300 de pagini. Dar, în cele din urmă, după cum mă așteptam, sa dovedit că dacă luați călătoria în sine, se va potrivi în paginile de 50-80, restul este o mulțime de povești interesante și amuzante, care sunt foarte potrivite în această sau în această situație. Mi-a plăcut mai ales cât de mult sarcasm și ceva din seria "legea modestiei" au fost încorporate în ele.

A primit o mare plăcere să citească. Fiecare personaj este atât de individual și despre fiecare - inclusiv câinele - a povestit atât de multe povestiri, și poate niște fabule, că în cele din urmă nu vreau să mă despart cu ei. Iar argumentul lor etern este acela care este un păcătos, dar care face totul pentru fiecare. În general, în orice litigiu, toată lumea și-a arătat corectitudinea și importanța, deși în realitate ar putea fi altfel.
Același parcel este simplu. Trei prieteni și un câine merg pe râul Tamisei pentru o distracție plăcută și, de multe ori, nu totul merge perfect, iar cu această trinitate nu va trebui să pierdeți.

"Pentru experiență, așa cum spun ei, indiferent cât de mult plătiți - nu veți plăti prea mult" (c)

Și nu-mi place umorul englezesc! Atât de multe laudă pentru cartea pe care este chiar ciudat să vă scrieți. Cred că mulți sunt familiarizați cu complotul sau au văzut versiunea ecranului. Am fugit din cartea și filmul toată viața mea. Cum am simțit că nu era al meu))

„Trei bărbați într-o barcă, sărăcia și câini“ (cel mai exemplul meu preferat de anecdotice produs nume mutilare oameni ar fi analfabeți), și dacă este gravă, „Trei bărbați într-o barcă“ - o poveste fermecatoare despre modul în care trei domni și lor prietenul cu patru picioare a fost încântat să călătorească pe Tamisa. Cu permisiunea dvs., voi împărți recenzia în două blocuri, acordând atenție cărții și filmului și apoi (în mod vechi) vom rezuma.

Filmul. Primul (și cel mai important), plus (de fapt 3 plus) adaptarea filmului - un somptuos Michael Derjavin Alexander Shirvindt și Andrei Mironov. Ultima poartă atât în ​​general fermecătoare și convingătoare mai multe fețe ale sale. Versiunea de ecran pentru a obține chiar mai fierbinte și tremulously: din toate vârtej spulberând de povestiri narate în poveste, scriitorul și regizorul a ales aproximativ o duzină, inteligent țesute în tesatura de ansamblu a călătoriei lor de râu și se adaugă o mână de stafide - poveste de dragoste, care este privit foarte armonios (plus următoarele). Versiunea ecran - este o altă poveste priobnimayuschaya ușor esența poveștii.

Total: povestea și adaptarea filmului sunt adesea complementare, dar sunt unități de creație absolut independente. Vă recomandăm să urmăriți și să citiți aceste creații iubitorilor de umor în limba engleză, gospodinele leneșilor cu spiritul unui aventurier și oricine nu este indiferent la literatura clasică engleză și la cinema "clasic" sovietic.