Trei într-o barcă, sărăcie și un câine (cu)

După ce am luat decizia, m-am dus la agenția de turism cu aproape o lună și jumătate înainte de călătoria propusă, considerând că rezervarea anticipată ar trebui să fie mai ieftină. I-am spus hostessi agenției Anechka că vreau să merg la Goa. A început să privească, dar din anumite motive nu la TPG, ci la Join, despre care nici nu m-am gândit. Sa dovedit că Joins avea un zbor direct de la Kiev la Goa. Este tentant! Dar văzând că transportatorul aerian al UIA, pe care l-am citit literalmente în ajunul forumului, o mulțime de mușcături, a decis că Fly Dubai este într-un fel mai de încredere. Cu toate acestea, cu un transplant. În plus, prețurile de îmbinare au fost mai mari, iar Agonda nu se afla în vizor. Și deja m-am îndrăgostit de ea în absență!

Iar zilele de așteptare s-au întins. Nu au fost recenzii de hoteluri despre TP, nici pe Tophotels. Pe Tripadvizor, recenziile au fost bune. A fost bine. Dar am fost nedumerit că în descrierea camerelor nu era o singură cameră triplă. Cu toate acestea, pe site-ul TBC a fost scris în mod clar - triplu. În timp ce alte hoteluri au avut un dublu plus extraside. Strannenko, neponyatnenko! Undeva am găsit informații că, în hoteluri locale, al treilea pat este, adesea, o saltea pe podea. Verka a căzut! J Când i-am spus că va dormi pe covor la ușă, nu a supărat-o deloc. Ea a fost de acord cu totul, doar dacă am luat-o.

Așteptarea era doar insuportabilă. Și apoi am citit pe forumul Goan că Fly Dubai a anulat toate zborurile din Moscova și din altă parte. Oamenii sunt șocați. Se pare că nu este atât de sigur, transportatorul ăsta. Am fost nervos. Apoi am citit un feedback despre TPG, foarte neplacut. Hreanul nu este mai dulce! Cu zece zile înainte de plecare, prețul turului nostru era de 300 de dolari mai ieftin decât am cumpărat! Da, iar cursul a căzut! Cine s-ar fi îndoit! Fericirea noastră evreiască, ca întotdeauna, nu a dezamăgit! Iată o rezervare rapidă! Și pentru câteva zile și astfel a fost posibil să zboare pentru o bucată de trei. Eh, broasca mea a fost sălbatică!

Și în sfârșit, a venit această zi! Trenul Mariupol vine la Kiev prea târziu, nu avem timp pentru avion. A trebuit să iau un bilet la trenul din Zaporozhye, ajungând în capitală la ora 6 dimineața, iar înainte că am mers aproape 5 ore cu autobuzul.

În tren, am dormit prost, în ciuda unei mese bogate cu cognac. La ora cinci dimineața, am fost deja treziți, astfel încât toți să se răcească în zona sanitară. Am avut un timp prelungiu înainte de zbor, vremea era destul de urâtă. Pentru a trece timpul decis în "coliba puffy". În ciuda primei ore, a fost înghesuită. Un fel de sala de asteptare ramura. Persoanele care mâncau, care zăceau, cu capul lor, așezate pe plăci jumătate goale, care acuzau obiecte gadget, așezate pe canapele moi. Micul dejun, micul dejun. Arborele timpului încă. Gândeam și am luat micul dejun a doua oară, și mai mult. Deși nimeni nu ne-a scos afară, dar a fost oarecum neplăcut să stea pe loc, iar oamenii au sosit și au sosit. Am decis să ne mutăm deja în Zhulyany. Traversat drumul. La stația de autobuz, șoferii de taxi au început să ne aleagă cu o propunere de a le lua pentru doar 80 UAH. Este foarte necesar! Am ajuns perfect cu un microbuz pentru 4 UAH. din nas. Autobuzul a fost aproape gol, iar cam 15 minute.

Aproape de aeroport ne-am întâlnit cu un avion vesel.

Trei într-o barcă, sărăcie și un câine (cu)

Începutul înregistrării a trebuit să aștepte câteva ore. Mi-a plăcut aeroportul, spre deosebire de Boryspil. Mic, confortabil. Apa în bagajul de mână prin vama a fost capabil de a împinge prin (vă mulțumesc, Matvei! J) A fost cald, și am pereobul în bistabile. Restul a început! La dutul local, s-a găsit șampania lui Artem, dar nu a existat nici o brutalitate. A trebuit să mă sufoc pe jumătate uscat. Cu toate acestea, prețul era deprimant. Am plătit hrivna, iar șampusik costa mai mult aici decât în ​​magazin, hrivna, cel puțin 20! La fel și pentru mine, comerțul fără taxe vamale! Și noi, dintr-un motiv oarecare, am umplu ochelari de o singură dată în bagaje. De aceea, în mod tradițional a trebuit să bea din gât. Și băiatul meu frumos a angajat un Grantis jumătate. A fost suficient timp înainte de a ateriza și a fost folosită oa doua sticlă de șampanie. Vera și cu mine ne-am distrat. Dar cel mai amuzant era un cățeluș, de la care am luat o sticlă aproape goală. Botul feței sale, literalmente, încețoșată de fericire, și el a cântat cu încredere la noi, „am cântat mai tare Grigori Leps, și a venit la mine doar trei însoțitorii de zbor ...“. E bine că a cântat încet. Pentru asta am câștigat o altă poreclă Polygraph Sharikov.

În avion, el a traversat, am ascultat Shantars, Verka a fost obosit. Șase ore până la Dubai - acest lucru, desigur, staniu! Acostarea a fost, cu toate acestea, de scurtă durată. Nu am avut timp să mă pierd de la prețurile de parfum în dute locale, așa cum am fost invitați să aterizeze. Alte trei ore dureroase și suntem în Dabolim. La aeroport, am rămas relativ scurți. Nu mai erau alte bucăți de hârtie, cu excepția cardului de migrare, umplut în avion, nu trebuia să ne înregistrăm, ca ultima dată. După ce și-au înmulțit degetele și au primit ștampile în pașapoartele lor, și-au luat bagajele și au ieșit în stradă.

Fata care ne întâlnește, reprezentantul Concordului despre ceva acolo (așa-zisul partid gazdă), ne-a dat o broșură care a indicat timpul întâlnirii noastre cu ghidul nostru Alexandru. Mai mulți oameni au venit. Una dintre fete sa apropiat de "mulțumire", spunând că în hotelul ei nu existau locuri și că va fi mutată într-o altă localitate. Femeia a început să răsară. Bineînțeles! Ea a rezervat hotelul pe prima linie, iar ea stă destul de pe cealaltă plajă și nu pe prima linie. Fără a aștepta sfârșitul piesei, am intrat în Toyota care venise după noi și am plecat. Cu noi era încă un cuplu tânăr. Le-am întrebat la ce fel de plajă se aflau. Oamenii nu aveau idee și știau doar numele hotelului - "Nanu Resort". În da! După ce am discutat cu ei, am chicotit înăuntru. Cred că vor fi în stare de șoc. "Nanu" este un hotel bun, dar nu este pe prima linie, așa cum li sa spus în agenție. La mare acolo să bată cu un kilometru. Ultima dată când am trăit în următoarele trei și am mers pe plajă pe teritoriul său, pentru că au un singur proprietar. Le-am povestit un pic despre cartier și despre unde să schimbe banii. Sper că cel puțin a ajutat ceva.

Trei într-o barcă, sărăcie și un câine (cu)

Am fost întâmpinați de un băiat căruia i-am înmânat un voucher. Dar, aparent, el nu a fost niciodată educat. În spatele lui a fugit o mătușă vorbitoare de engleză, încercând să obțină ceva de la el. Băiatul nu este o alee. Apoi mătușa sa întors la mine. Am spus că vorbesc doar rusă. Lăsat în urmă. Parnish ne-a condus să arătăm camerele din clădire. Am deschis unul. Ei bine, nimic de genul ăsta, cameră. Nu mă deranjează. Khatka este al nostru, în orice mod, mai ieftin. Dar există doar un pat, deși dimensiunea regelui. A început să-i explice că erau trei, dar numai un singur pat. Nu înțelegea greșit ce vreau să spun, dar deschide încă o cameră, cu un apartament. Apoi, al treilea, cu o bucătărie. Patul este unul. Văzând că eram încă nefericită, am început să chem undeva. Proprietarul Agnello (i-am găsit numele pe tripadvisor) mersi pe mozik. Luând voucherul nostru, ne-a dus la colibe. Desigur, era doar un pat. Foarte mare, dar unul. Ea a întrebat unde va dormi Verka. Șeful mare a spus că o va rezolva separat, în următoarea colibă. Da, nu este o întrebare! Verka, cu toate acestea, nu a adus nici un fel de admirație pentru acest lucru. Examinează decorarea locuințelor noastre. Nu știu dacă trebuie să trăiți în astfel de condiții "inumane". Casă tipică A la Melekino. Dar pat cu plasă de țânțari, care în Melekino ar fi foarte util. Dar înainte de asta nu am ghicit. Și, cel mai important, o baie individuală în cameră. Destul de mizerabil, dar încă. O chiuvetă, o toaletă, un furtun pentru spălarea locurilor intime și un duș care iese din tavan. Podeaua și o parte din pereți erau tapițate nu cu lipici sau cu linoleum. Există o gaură în podea pentru scurgerea apei. Condițiile sunt spartane, totuși, în multe pensiuni de pe coasta Azov, confortul este reprezentat de o toaletă unu-la-unu cu toate consecințele. Și curg și ..

Asta e, este o minune a gândirii arhitecturale!

Nu am vrut să dorm. După ce am schimbat hainele, ne-am dus să inspectez cartierul. Proprietarul ne-a dus la plajă, care sa dovedit a fi un apel de trezire de două minute. Sa dovedit a fi exact la fel ca în fotografii, dar, desigur, de multe ori mai frumos! Unde este Kolve și alte Benaulim!

Trei într-o barcă, sărăcie și un câine (cu)

Agnello ne-a arătat o serie de cabane pe plajă, spunând că și ei îi aparțineau. Colibele erau în stadiul de reparații sau chiar în construcții. Mă întreb dacă l-am rezervat pe unul dintre ei? Am întrebat unde voi face schimb de dolari? Agnelo ma asigurat că poate face asta pentru mine. Apoi am întrebat, câte rupii apreciază dolarul? Până la 65 de ani n-am fost mulțumit. El mi-a spus că mă angajează exclusiv pentru 66 de ani. L-au lovit greu, dar nu avea banii, banca este încă închisă. Am decis să mergem și să inspectăm satul în timp ce rămâneți pe plajă, deoarece la ora 10.45 avem o întâlnire cu ghidul.

Plecând de la hotel, am plecat la dreapta. Se pare că sezonul nu a început încă. Hotelul nostru era aproape gol. Există foarte puțini turiști pe stradă. Jumătate din magazine sunt încă încastrate. Dar vacile sunt la locul lor.

Privind în jur, am alunecat pe un tort și aproape că m-am prăbușit. Ei bine, că deja a avut de câteva ori să conducă roți. În caz contrar, aș plesca într-o manieră adultă, cu urechile mele bătând!

Nu am trecut de câteva sute de metri, după cum proprietarul ne-a depășit. Sincer, a fost atât de neclar, încât nu am înțeles imediat ce vrea muzicianul ăla cu chelie de la mine. A primit banii, se pare că se tem că vom avea timp să schimbăm bani în altă parte. După ce am schimbat țesutul, am vrut să mergem mai departe, dar Agnelo a început să latre altceva. Am avut o înțelegere pur intuitivă a ceea ce gândea și a hotărât că cele două colibe pentru noi sunt prea îndrăznețe, așa că trebuie să ne mutăm la unul. E ușor! Să ne întoarcem și să mergem mai departe.

Trei într-o barcă, sărăcie și un câine (cu)

Am decis să mâncăm acolo. Tipii care țineau cafeaua erau ușor înclinate, din care am decis că era nepaleză. De aceea, ei au început să caute feluri de mâncare nepaleze, asemănătoare remarcabil cu vareniștii noștri și numiți "Momo".

Am citit despre ei, dar nu am încercat niciodată. Imediat înfundat în bucătăria indiană, nu am îndrăznit. Să fie vareniki. De la umplere, am ales spanac cu panier (o varietate locală de brânză). Înainte de asta am băut-o curată. La molii se folosea un sos picant, pe care Verka la respins, am folosit puțin și Vadik se învârtea cu puterea și cu mainile. Foarte gustoase, totuși!

Papik a sosit. Răscuții au început din nou despre reinstalarea noastră. Alya-ball, tris-pery. Din fluviul său de cuvinte, smulge un indiciu subțire (și poate gros) pe care ar trebui să-l plătesc pentru colibă. M-am săturat de asta. Spun că acum va veni ghidul nostru, lasându-l să rezolve toate problemele. Are ceva cu engleza, cred, un fullend.

Pentru a adăuga sau a șterge fotografii într-o poveste, accesați albumul acestei povestiri