Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

"Călătoria ar pierde jumătate din farmecul său dacă nu ar fi fost posibil să vorbim despre ele", a declarat faimosul Nikolai Mikhailovich Przhevalsky.

Și sunt total de acord cu el.

M-am întors recent de la vacanță și o călătorie uimitoare sau chiar o aventură în capitala noastră Moscova și uimitorul St. Petersburg.

De aceea, de atâta vreme nu au existat articole noi despre lucrurile inteligente))).

Acum, când totul sa stabilit în capul meu, și un pic de fler romantic a coborât, vreau să împărtășesc descoperiri uimitoare și impresii.

Sper că acest lucru nu numai că va fi interesant, dar, într-o oarecare măsură, vă va fi de folos.

Voi începe cu incontestabil faptul că vacanța este cel mai bine petrecut nu acasă, ci într-un loc absolut nou, pentru a obține o mare parte din plăcerea de la impresii și descoperiri.

Note de călătorie - Moscova

Călătoria noastră a început cu Moscova. Am căzut într-o atmosferă cu totul diferită decât cea din Vladivostok.

A fost foarte interesant să observăm spațiul și oamenii noi. locuitorii din Moscova sunt diferite de locuitorii teritoriului nostru Primorsky și foarte oraș a făcut-om, prin aceea că acesta este un pic mai impersonal ... .individualnost oameni în ea se pierde, mai ales pe străzile agitate și subteran.

Rareori se întâlneau oameni cu ochi luminoși și un zâmbet pe fețele lor. Și dacă s-au întâlnit, s-au grăbit foarte mult în ochi.

Zilele noastre au fost umplute de dimineața până seara, iar impresiile au fost ocupația principală în aceste uimitoare 10 zile.

Am trăit într-o stalinka uimitoare, care a impresionat cu aspectul ei.

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

Vizitați Galeria Tretyakov, resetate la punctul de zero, a vizitat Teatrul și Cirque du Soleil au încercat să-și imagineze o noua tehnica de masaj - Yumeiho, a avut un timp minunat în companie bună pe trotuar la râul Moscova, într-un minunat bărcuță-restaurant, și cel mai important - fericit și râs de unul singur.

Împreună cu îngerii de pe potecă și după aceea a mers mai bine. Totul sa dovedit a fi cea mai bună cale pentru noi și oamenii au venit bine și situația sa dezvoltat fără probleme.

Da, și am învățat să picteze uimitoare picturi în ulei.

Prima mea fotografie.

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

Se pare că toți oamenii pot face acest lucru și este vorba de dorință și de profesori buni. Am ajuns la o clasă de master uimitoare și am plecat de acolo cu imaginea finalizată. 3 ore de creativitate au zburat, ca un moment.

Putem spune că Moscova ne-a cunoscut perfect. Totuși, desigur, au fost multe lucruri interesante, dar în cadrul unui articol, acest lucru nu va spune. Doar evenimente majore.

Note de călătorie - Sankt Petersburg

Peter, desigur, este foarte diferit de Moscova și putem spune că atmosfera este mult mai aproape de mine în spirit. Și există chiar ceva în el, ceva de la Vladivostok.

Doar oamenii sunt mai grave decât noi. Da, da, nu au suficientă emoționalitate.
Atitudinea noastră era ușor diferită de cea a locuitorilor serioși ai capitalei culturale.
Dar am fost fericiți și confortabil.

Am reușit să simțim și să scanăm câteva temple. Avem o experiență interesantă în această chestiune. Detaliile nu vor fi dezvăluite, astfel încât să nu se dubleze papuci))))

Schitul uimitor și Muzeul Rusesc ne-au uimit. Dar, din nefericire, nu a fost atât de mult timp să-l simt complet. Palatele impresionate de scara sa.
Impresionat, astfel încât atunci a visat câteva nopți după întoarcerea acasă)))

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

Vârful extazului nostru estetic sa dovedit a fi spectacolul simfonic "Hits World", la care am ajuns accidental, doar pentru a înțelege ce este.

Bucuria noastră a fost nemărginită. Muzicienii orchestrei Prime Orchestra au făcut acest lucru pe scenă, de cîteva ori audiența a aplaudat în picioare. Acum am înțeles vestea de la orchestra simfonică.

Călătorind de-a lungul Nevei și observând vederile chic din Sankt-Petersburg, inspirat și uimit de frumusețea sa.

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

De asemenea, a fost găsit restaurantul uimitor al celebrului Jamie Oliver. Calitatea serviciilor și bucătăria au depășit toate așteptările noastre. Acum, el a devenit un restaurant preferat în Sankt-Petersburg și Moscova (unde se dovedește, de asemenea, că este acolo). Și pe drum, ne-am uitat acolo.

Și cea mai plăcută surpriză a călătoriei mele a fost o cunoaștere uimitoare cu un om uimitor din Spania numit Helios, care ma învățat cum să-mi îndeplinesc dorința. Este mai corect să nu pierdeți șansa de a-l îndepliniți atunci când ar trebui să se întâmple.

Totul a fost chiar mai ușor decât pare. M-am gândit foarte mult la acest lucru și, probabil, sunteți familiarizat și cu termenul "aici și acum". O mare parte din acest lucru este scris și gândit, dar am reușit să simt asta numai pe mine în magia St. Petersburg.

El a arătat ce înseamnă să „dans“, atunci când doriți ... ..chto-l în acest moment, în cazul în care un pic mai lent în îndoielile lor și meditații vor părăsi acest moment, pe care le va aduce o mare de sentimente. Și atunci vei regreta toată viața ta în legătură cu asta. Prin urmare, este necesar să acționăm prin voința simțurilor, și nu prin educație logică și corectă.

Această persoană sa dovedit a fi cu adevărat un Vrăjitor pentru mine, fără să o cunoască pe sine.

Ei bine, aceasta este deja o poveste separată, pe care sper că o voi scrie deja în cartea mea.

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

Sunt foarte bucuros că în viața mea am întâlnit o persoană care să-mi cucerească inima cu sinceritatea și uimitorul său pozitiv în interior. Admirat, deschiderea sufletului său. De mult timp nu am întâlnit astfel de oameni.

O parte din inima mea este lăsată cu el.

Această poveste are o continuare, dar este deja foarte personală.

Secretul îndeplinirii dorinței a fost simplu:

Utilizați momentul în care vă provoacă inima și îndepărtați îndoielile și reflexiile cu privire la corectitudinea actului.

Ei bine, nu uitați de cantitatea de energie necesară pentru aceasta.
Și cu asta merită o mică lucrare. Plăcirea internă nu a fost anulată)))).

Și încă un moment important, pentru a împlini dorința, trebuie să fiți gata să faceți totul).

Ei bine, sunt doar câteva gânduri inteligente în notele de călătorie)))))

3 zile în Sankt-Petersburg a zburat ca un moment uimitor și am plecat acolo cu un sentiment de o mică tristețe despre ceea ce nu aveam timp să facem acolo. Deci, este necesar, este necesar să ne întoarcem acolo.

Astfel de aventuri au intrat în viața mea și sper că nu s-au terminat încă.

În general, călătoria noastră de aventură a fost un val continuu de succes și de noroc.

Oh, da, am uitat complet la St. Petersburg am avut o pălărie magică)))

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

Desigur, au existat încă multe lucruri interesante, poate că va exista o parte a acestei povestiri. În încheierea acestui articol, înțeleg că încă nu am spus nimic.

Bucura-te de lumea poate fi în orice loc, lucru pentru a face dintr-o stare de sex feminin adevărată - fără gânduri și evaluări ... .Se sentimentele și emoțiile de plăcere și extaz ... ... experiență și chat-ul ... și în cele din urmă, dragoste și romantism.

Nu este necesar să complicăm aceste momente cu logică și evaluări.

Cu dragoste cu tine, Marina Danilova.

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

O pilula magica este probabil cea mai populara unealta pe care fiecare al doilea om o cauta. Vizionarea oamenilor și citirea unei mulțimi de literatură, colaborarea cu clienții.

Dragi cititori mei, azi am o idee minunată, vă placă cred că pentru a deschide o nouă poziție „Gânduri Monalisi», pe care o voi posta gânduri.

În această dimineață, mergând pe afaceri, gândurile încep să clipească cu întrebări despre modul în care viețile noastre schimbă relațiile romantice și despre ce fel de oameni întâlnim. Ei bine.

Notele de călătorie sau modul în care sunt îndeplinite dorințele

Astăzi am decis să scriu primul articol într-o nouă rubrică și să mă gândesc la idealitatea noastră, și anume modul în care ne criticăm pentru asta.

Astăzi, dimineața, s-au reflectat tema - căutarea feminității (dezvoltarea fanatică a feminității). Câte maratoane de feminitate există acum și diverse activități care sunt "un fel de".