Majestate

Al optulea raport. Despre o călătorie independentă prin Sicilia. Începerea rapoartelor - AICI.

În raportul anterior, am analizat o caracteristică naturală a Sicilia - Alcantara, după cum puteți citi aici - „o minune naturală din Sicilia Alcantara și orașul de la poalele Muntelui Etna - Aci Reale“

În această zi am plănuit să vizitez în cele din urmă - Etna, în toate zilele anterioare, era mereu în fața mea și a făcut o impresie puternică chiar și din afară. Era clar că muntele este foarte impresionant în zona și înălțimea sa.

Sa decis să nu cumpere un tur, ci să mergem independent de Catania pe un autobuz urban. Autobuz AST - pleacă de pe platforma opusă căii ferate. Gara Catania o singură dată pe zi, la ora 08.15. Prin urmare, nu puteți întârzia, celălalt autobuz va fi a doua zi. Cum să părăsesc Catania pentru Etna, am descris detaliat aici.

Majestate

Oprirea finală se numește Etna Sud, pe care se află un loc de joacă cu clădiri și un funicular - Rifugio Sapienza. Am ajuns la ea la ora 10.15. La dispoziția mea a fost 6 ore.

În biroul de bilete din fața telecabinei - am cumpărat un bilet pentru 30 de euro (acolo și înapoi), ceea ce ma adus la o înălțime de 2300 de metri. Pe fotografia de jos doar pe această platformă.

Cabinele din funicular sunt proiectate pentru 6 persoane, până se târaște timp de zece minute - turistii singuri se urcă pe jos. Nu aș sfătui acest lucru și nu văd punctul de vedere într-o astfel de creștere.

Majestate

La site-ul în 2300 de metri - un restaurant (punte de observație, magazin de cadouri, cafenele și toalete, și închiriere de haine călduroase - jachete și munte boltinok prețul de 2 euro), mai mult, dacă ați cumpărat un bilet de autobuz, apoi urca chiar mai mare la înălțimea 2900 de metri (costă încă 30 de euro). Jumătate dintre turiști care călătoresc în autobuz, cealaltă jumătate, inclusiv am călcat sus pe jos.

Timpul meu sa sfârșit.

M-am întors la locul pe care ne-a adus la autobuzul de la Catania, aici a venit - exact la timp la ora 16:30 (din nou, nu uita - de autobuz numai o dată pe zi - alte rute) - în două ore am fericit si foarte multumit de el după-amiaza a plecat la o stație lângă gara din Catania.

A doua zi ma duc la centrul insulei - a se vedea orașul antic Enna, dar mai mult pe faptul că, în următorul raport, care poate fi găsit - aici - „În inima Sicilia - Enna Munte“

Albume foto la poveste

Majestate
Craterele inferioare din Etna (Sicilia)