Pe această pagină:

Natura Hong Kong-ului este într-un fel dificil de văzut dincolo de zidurile de sticlă și beton, dar este la fel de strălucitoare aici ca jungla de piatră. Dacă Hong Kong nu a devenit un centru financiar și de afaceri din Asia, ar fi doar o stațiune de primă clasă din insulele sale!

Persoanele din Hong Kong preferă să meargă foarte mult, iar aceasta este o altă diferență fundamentală față de chinezi. Toate insulele din Hong Kong sunt înconjurate de o rețea de trasee de drumeții și trasee montane de diferite grade de complexitate. Dacă ați stat în Hong Kong timp de o zi sau două, aș recomanda foarte mult să-l cheltuiți nu în magazine, ci într-una din aceste plimbări de mers pe jos.

Cea mai faimoasă piesă din Hong Kong se numește Dragon's Back ("Înapoi" sau "Dragon Ridge"). El deține în mod constant toate ratingurile celor mai bune piese din Asia de mai mulți ani. Prima dată când l-am ales.

Trekking Dragon's Back: cum să obțineți

Mai întâi, luați metroul spre stația MTR Shau Kei Wan Station, ieșiți prin ieșirea A3 până la terminalul de autobuz Shau Kei Wan, luați autobuzul numărul 9 și ajungeți la stația Cape Collinson.

Iată pista de pe hartă:

Lungimea traseului este de aproximativ 8 kilometri, durează aproximativ 3 ore. Pe drum nu există o civilizație, așa că trebuie luate cu ei apă și gustări. Dragon Ridge face parte dintr-un traseu mai lung numit Traseul Hong Kong, care traversează vârful Victoria în Golful Big Wave și are o lungime de 50 km.

De la Kowloon până la insula Hong Kong, cu siguranță am navigat la Star Ferry. E mult mai plăcut decât metroul.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Numărul autobuzului 9 - merge la satul de plajă Shek O.

Cea nouă rută trece prin munții sălbatici, oprește tot "la cerere", astfel încât oprirea necesară este foarte ușor de condus, ceea ce am făcut. Trebuia să mă întorc.

Începerea traseului este mai degrabă neclară, marcați-o pe hartă.

Chiar și odată cu oprirea Cape Collinson nu este foarte clar unde începe traseul.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

La intrarea în parc - avertismentele și interdicțiile obișnuite. Vedem, că aici la noi astăzi: aha, este imposibil să atingi păsările moarte.

Tot nu puteți să săturați. Deci, trebuie să așteptați.

În cele din urmă, ieșim pe cale. Traseele pietonale din Hong Kong sunt menținute în stare bună: există o marcare a traseelor, peste tot există semne, urne, bănci, în anumite locuri se realizează podele de lemn și se fac pași.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Prima parte a traseului nu este deosebit de interesantă - treceți prin junglă în "tunelul" verde. Specii interesante încep undeva într-o oră după începere, când te urci până la spatele balaurului.

Despre vremea pe care nu o voi repeta, voi spune doar că de cele mai multe ori nu aveam suficiente cizme de cauciuc. Pe drumul din spate, pentru a nu-i face pe pasageri pasagerii metroului din Hong Kong la camping, picioarele cu pantofi trebuiau spălate în cascade.

Da, și asta este și Hong Kong.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

La partea de sus a creastei există o punte de observație, de unde se deschide viziunea de pe ambele părți ale spatelui Dragonului. În vreme bună se deschide.

Îngrijorarea poporului din Hong Kong pentru acest caz a atras tot ce trebuia să vedem.

Vremea din Hong Kong se schimbă cu viteza luminii și a evoluat deja. Pe o parte a creastei se află terenuri de golf și vile cu patos.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Pe de altă parte - un fel de așezare proletară.

Și în partea de sus, în general, soarele strălucește. Toate capriciile meteorologice se potrivesc literalmente în 10 minute.

Ei bine, bine, am stat și am folosit plăcinta de la McDenagh (atât de scăzut am căzut în Hong Kong!) Și s-au înecat mai departe.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Calea continuă de-a lungul coastei, ne bucurându-ne de vederi. Se pare că în Hong Kong există plaje bune la prima vedere.

La a doua privire, chiar mai bine - doar o plajă minunată. Acesta este satul Shek O.

La orizontul din strâmtoarea unei croaziere uriașe. Judecând după direcție, plutește din China continentală sau din Filipine.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Traseul a fost mai scurt decât ne-am așteptat: în partea de sus a traseului nu mai mult de 3 kilometri, și apoi se odihnește în furculiță. De aici puteți merge pe plaja Shek O, până la Golful Big Wave (este o plajă din apropiere, la nord) sau mergeți înapoi în altă parte. Am ales a treia opțiune.

Drumul inversat coboară în junglă și se conectează cu cel pe care merge toată lumea înainte de urcarea spre Spate. Nu este nimic deosebit de interesant acolo, deci probabil ar fi mai bine să mergeți la plajă și să vă întoarceți cu autobuzul.

Ei bine, am prins un autobuz la aceeași oprire Cape Collinson și am ajuns la stația de metrou Shau Kei Wan. Acestea sunt tipic suburbii din Hong Kong.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Metroul a apărut brusc pe piață și, deși dimensiunile unei dulapuri de pereți nu au imaginat astfel de excese, să aruncăm o privire cel puțin.

Pește de mare, vă rugăm să rețineți, în viață! Thais nici nu visa despre asta.

Pentru a traduce în ruble înmulțiți cu 4. Foarte ieftin, și în conformitate cu standardele Hong Kong și în general liber.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Sângele, chinezii îl iubesc.

Crabii vii nu suntem surprinși, dar creveți vii - asta, desigur, acrobație.

Este o rușine să mergeți la astfel de piețe atunci când nu aveți o bucătărie.

Urmăriți - spatele dragonului - în Hong Kong

Așa a fost surprinzător, ne-am dus să vedem spectacolul cu laser. pe care toate zilele anterioare au fost întârziate cu sârguință.