Odihna noastra pentru mamele de stat nepasatoare din 2019

Deci, căptușeala însăși dintr-o vedere de pasăre - fotografia este rotită cinstit de pe Internet -

Odihna noastră pentru cei neliniștiți - 2017 - țara mamei

Acest lucru este deja al meu:

Când vă înregistrați la bordul unei inspecții la aeroport, am fost fotografi și invitați să trecem direct la bord. Cabina noastră

11 punte de acces de cabină la un balcon privat cu scaune (ca acolo romantishno mare și a fost o seară, și sub linie accident vascular cerebral ușoară, dar cu o ușoară WINZ ---- mmmmmm)

Odihna noastră pentru cei neliniștiți - 2017 - țara mamei

În plus față de paturi cabină dulap disponibile, frigider, seif, duș, toaletă, chiuvetă, TV (2 TNT rusă și RTR), uscător de păr
Linerul total deține aproximativ 4.000 de pasageri, fiind deserviți de mai mult de 1.300 de membri ai echipajului. La bord există 5 restaurante, o mulțime de cafenele și baruri,
teatru, cazino, discotecă, bibliotecă, zonă de joacă pentru copii în interior și în aer liber, zona de adolescent cu discotecă și karaoke, o mulțime de magazine mici, o pistă de jogging, tenis de masa, mini golf, teren de tenis, teren de baschet, 4 piscine

Odihna noastră pentru cei neliniștiți - 2017 - țara mamei

Alimentare: Mâncarea de pe liner 20 de ore pe zi, pauza a fost de la 1 la 4 nopți. Fiecare cabină este atașată la restaurant - dar acolo tocmai am luat cina, s-au mai servit micul dejun, dar nu a crescut împreună (

După o gustare pe balcon, am mers la punte 14 - sunt 2 bufete cu bufet, mâncare - cele mai diverse - ovaz-omelete-clătite-iaurt, produse de patiserie, fructe. Băuturile - tot ce puteți turna - gratuit, tot ce este în sticle - este plătit și prețul este destul de decent. De exemplu, 0,5 apă - 2,6 euro. Puteți turna ceai, cafea, suc, apă de la mașină. Întotdeauna am ratat prânzul - eram în oraș. Odată ce a luat o pereche de banane pe țărm cu ea - adus înapoi - în căldură nu este absolut nici o dorință, și mai multe astfel de gunoi nu a suferit. La bord, am auzit plângeri despre un meniu mic, dar. pe gustul și culoarea, așa cum se spune că diferitele indicatoare - meniul paginii sfotkala - ei înșiși decid dacă este puțin sau poate fi bine

În restaurant și bufet era un meniu pentru copii.

Revenit la bord în majoritatea cazurilor, chiar înainte de navigație, performanță de duș-cină

Odihna noastră pentru cei neliniștiți - 2017 - țara mamei

și Ghinion - deja 23, iar mâine va fi un nou oraș și nouă experiență - a intrat în cabină, copilul a fost tăiat în jos 15 secunde după ce ați atins perna, și soțul meu și am luat vinul fiecare și au fost baldet la balcon.

Pe de divertisment seara nu ne-am dus - dar nu a fost un film chiar mai abrupt decât în ​​după-amiaza, doar pentru a îmbătrâni cu soțul meu ((((nu trageți în noaptea am deja revoltător în zone publice ((((
După-amiaza lângă piscine

Odihna noastră pentru cei neliniștiți - 2017 - țara mamei

Vreau să împărtășesc o prelegere de către un farmacolog clinic despre medicamentele noastre antivirale populare. În primul rând, studiile clinice cu privire la medicamentele noi asupra copiilor din țara noastră sunt interzise, ​​dar! Probabil toți ați observat că, de îndată ce există un nou apeteke de droguri, medici pediatri (nu toate, dar multe) începe utilizarea medicamentului, și apoi uita-te, ajuta acolo. Eu sunt despre încercări (toată lumea a înțeles). Acum strict conform faptelor.