Freiberg și Chemnitz, punct de la turistic 104vlad pe

Călătoria noastră de la Dresda până la Nürnberg a trecut prin orașul Chemnitz. Când vizita la Chemnitz, au fost planificate excursii la Koldits, Rokhlitz și Kribstein pentru a inspecta castelele. Pe drumul spre Chemnitz am condus câteva ore la Freiberg pentru a ne cunoaște acest mic oraș frumos în care aproape că ne-am pierdut mașina închiriată.

Acum, în ordine.

Am luat mașina Ford Focus în Dresda și, bineînțeles, în Avis, lângă gara Bahnhof Mitte. Avis are o serie de avantaje pe care le-am remarcat de mult timp și această companie este de preferat față de noi. Există întotdeauna da noi mașini bine echipate, aici, în doar una dintre societățile care nu sunt cerute de dreptul internațional, Avis este ușor să treci masina - frecat, ascuns și a înmânat cheile de la managerul. Cu toate acestea, de data aceasta au existat suprapuneri cu plata, tk. am închiriat o mașină în Regensburg, cu toate acestea, compania a raspuns prompt la scrisoarea mea, a cerut scuze și a luat la un nivel minim, strict în conformitate cu acordul preliminar de închiriere, chiar dacă am supraexpus mașini pentru o zi. Pentru a rezerva o închiriere este mai bună pe un site web al unei companii în limba engleză (acum este cu o traducere). Masina era echipata cu si navigator, dar am avut propria mea, așa că nu am plăti pentru un built-in, chiar dacă el nu a fost dezactivat. A existat, de asemenea, un computer de bord și un electropachet complet cu aer condiționat.

În călătoria ne-a plăcut cu adevărat serviciul pe șosea. Periodic pe ecranul monitorului mașinii a existat o ofertă pentru "șoferul obosit" de a se opri pe platforme special echipate. Pe ecranul monitorului apare o ceașcă de cafea aburitoare.

Aceste zone sunt dotate cu mese, toalete și restaurante. Curățați și confortabil. Am văzut chiar și camionari, care au mâncat micul dejun pentru o masă pliantă mică.

Ne-am oprit, de asemenea, în 30-35 km, am mers, am gustat, ne-am odihnit.

În Freiberg, s-au oprit după sfatul prietenului nostru, care locuiește acum în Germania. În oraș, un trafic foarte rapid, neașteptat, de automobile, în special camioane. Vitezele lor sunt foarte decente. Am decis să explorăm vechea parte a orașului, cea mai frumoasă.

Nu aveam hărți ale lui Freiberg. Au trecut mult timp în jurul vechii părți a orașului, până când au găsit o parcare adecvată.

Freiberg (a nu se confunda cu Freiburg) (germană Freiberg.) - un oraș universitar în Germania, și centrul administrativ al orașului de munte, care este situat în inima orașului Saxonia între Dresda și Chemnitz. Întregul centru istoric din Freiberg este protejat de stat.

În anii 1739-1740. la Universitatea din Freiberg a studiat și a lucrat MV Lomonosov.

Un mic oraș frumos, cu un mic centru istoric, de-a lungul căruia este frumos să rătăciți, să faceți niște poze, să vă odihniți și să luați o gustare. Există o universitate tehnică la care orașul este obligat de mediul studenților. După o scurtă plimbare nu ne-am putut găsi parcarea prea mult timp. Trebuia să iau un taxi și să merg în oraș în căutarea unei mașini. Un pahar ascuțit de biserică al bisericii ne-a ajutat, care este vizibil în una din imagini.

Freiberg și Chemnitz, punct de la turistic 104vlad pe

La Chemnitz a sosit după prânz. Montat într-o cameră de colț pe trei ferestre. După ce s-au stabilit, au mers să inspecteze orașul. În comparație cu Dresda sau Leipzig, Chemnitz nu are atât de multe atracții din mai multe motive istorice. Simbolul orașului este Turnul Turnului Roter din secolul al XII-lea (Turnul Roter) din cărămidă roșie. Piatra de talie târzie conservată (Schlosskirche), construită în 1136 ca parte a mănăstirii benedictine.

Chemnitz (germană Chemnitz) este un oraș german în statul federal Saxonia. Orașul în aceste părți a apărut în secolul al XII-lea de către împăratul Lothair al II-lea și a fost fondat la vadul peste râul Chemnitz, care a primit numele slavilor albiei sale de piatră. În timp ce numele fluviului era fixat și în afara orașului. Până la începutul secolului al XIV-lea, Chemnitz a rămas un oraș imperial. În Evul Mediu, orașul devine un centru economic, mai ales după privilegiul de albire primit în secolul al XIV-lea.

Există, de asemenea, un centru comercial modern, cu o multitudine de delicatese și nevoi. Există o parte modernă a orașului, dar nu este interesant pentru noi.

Există un parc verde curat cu flori și un iaz magnific, unde localnicii se odihnesc, joacă baloane (a se vedea fotografia). Noi, de asemenea, am jucat cu nepotul său, dar nu în mingi, și le-am înlocuit cu conuri de cedru. În oraș există un muzeu de artă, dar nu l-am vizitat, din păcate, datorită timpului limitat. La urma urmei, castelele sunt programate mâine!

Iată câteva fotografii ale orașului Chemnitz.