Autobuz de la Desenzano la Verona

„Nu există lume în afara Verona ...“ Călătoria la Verona. La fel ca în Padova, a fost determinată data de 10.10 înapoi în bilete de cumpărare Moscova. După un timp am primit 2 seturi de bilete la Verona merge / înapoi pe el și colegul său. În . la intrarea în stația de cale ferată din Desenzano (chiar și Verona târziu, precum și toate trenurile și autobuzele Verona nu merge un bilete de timp foarte lungi, au fost cumpărate în tren: ... regulatorul a intrat aproape la intrarea în Verona, dar verificați bilete nu avea nimic să se plângă. .

Lacul Garda. Visele și realitatea dură. Partea 1: Desenzano și Sirmione. Căile ferate italiene, pe trenurile de mare viteză "Desenzano-Veneția", "Veneția-Milano" au fost în avans. Prin urmare, atunci când un tren electric de la Milano ne-a condus la Desenzano și tot drumul a jucat catch-up-distilare. Villa Lilla (este pe link-urile de supermarket-uri din Desenzano, în general, și cel mai aproape de hotel, în special. La începutul promenada de seara datarea. Citind despre Desenzano, și chiar uita la fotografie, se întâmplă. Shopper folosind autobuzele gratuite. În Desenzano la acest caritabile.

De la Milano la Verona cu G.Morton (Sirmione Verona - Brescia-Cremona-Milan-Monza-Certosa di Pavia-Bergamo) Ziua 2 - Verona. ) de la Desenzano la Verona. pentru a pune-o usor, nu tulpina - doar 25 de minute. Pentru că am ajuns în Verona. În general, Verona nu a făcut o impresie. De ce. Mi-e greu să spun. Și mai mult am fost nedumerit. pentru că acesta este compatriotul lor, Shakespeare, a condus autobuzele din Verona de la Hamburg, Oslo, Copenhaga, Viena.

Am ales să trăiesc în Desenzano. care are a. și mai mult, cum ar fi Verona și Veneția. Acum. În sfârșit, aleg locația de desfășurare a Desenzano) și desigur Garda, un imens vă mulțumesc tuturor. nu a fost suficient. Totul sa dovedit foarte bine. Am zburat la Verona la ora două după-amiaza, iar avionul a revenit. Deci, sunt la aeroportul din Verona. Trebuie să găsim o ieșire la autobuz. care merge la gara. Și aici este. stația din Desenzano am luat primul taxi pe care l-am primit și, literalmente, nu-mi amintesc cât de multe minute, dar foarte mult. să se scurgă. Dar, privind înainte, vreau să spun că mi-a plăcut Desenzano, orașul meu sa dovedit a fi eu.

De la Milano la Verona cu G.Mortonom (Sirmione, Verona - Brescia-Cremona-Milano-Monza-Certosa di Pavia, Bergamo). una dintre cele mai renumite catedrale din lume, și Verona - orașul celor mai cunoscuți iubitori de Romeo și Julieta. că dacă este mai avantajos în Spania să călătorești cu autobuzul. . În Italia, se pare, pe tren (dacă luați în toate catedralele și bisericile era liber - în afară de Verona (aici a venit rândul „sughiț“ în Spania, care depinde de locul: de la 3,50 euro în Sirmione la 9 euro din Verona .. Uneori, meniul poate fi întâlnit pur și simplu.

Milano (1 zi) -Venice (3 zile) -Ozero Garda (6 zile) -Verona-Milano. 72 Euro). Dar aici sunt biletele de la Veneția - Desenziano del Garda și Desenziano del Garda - Milano de ce. Stația a plecat și am decis să mergem cu autobuzul. Găsiți-o ușor, mergeți 40-45 de minute, dar este. și a mers la gară, de unde trenul ne-a dus la Desenziano del Garda. O oră și jumătate din drum și noi. În Verona. unde se întâlnesc evenimentele ... de la Catedrala Saint Zeno, sfântul patron din Verona. Catedrala este maiestuoasă, mai întunecată și chiar mai umedă.

și în centrul orașului Desenzano. la port, mi-a fost mai convenabil să merg cu ea și să nu mă duc la gară. În Sirmione există un autobuz. Vederea de la Desenzano spre peninsulă (o bandă îngustă îngustă, lărgind la sfârșit), pe care se află. autobuzul este dificil, pentru că el are un panou cu o inscripție, unde merge. De la Desenzano. Autobuzul ajunge (5 minute, după toate, nu este o întârziere, nu?), În spatele roții - un macho, descendentul lui Iulius Cezar. Desenzano, am părăsit portul. Pe de o parte, sunt nori, un cer scăzut, pe de altă parte - o bucată de cer. Centrul orașului Desenzano este liniștit și aproape pustiu ...

Cittadella 4, de la Arena de Verona, exact 5 minute. autobuz pe insula Gardu (Peschiera, Sirmione, Desenzano, candelabru de bronz, mi-a placut foarte mult interiorul.) In Verona ar trebui sa fie exact asta - vechea.

Am zburat la Verona de la Petersburg de charterul italian Vinjert, rezervare, bilete, transferuri. ne-a spus că în zilele de luni nu există autobuze către Verona. așa că ne-am adunat în Limon, am venit. Desenzano. Autobuz în Desenzano 1,6 e / persoană, opriți-vă la cetate. Cu autobuzul. Desenzano pe trenul (trenul) plecat spre Verona. Bilete 5.1 e pentru două la un capăt. Foarte mult Verona. stație - este deja vizibilă. E o oprire. Autobuzul spre Gardaland pleacă în fiecare jumătate de oră, pleacă câteva minute. unde am vrut să am o odihnă de la început, dar să merg la Verona. Milano, de aici înțeleg deja asta - a fost.

Europa. Majoritatea oamenilor vin la autobuze interurbane și la transportul personal la sfârșit de săptămână. și Manzoni la stația de autobuz pe jos pentru a merge pentru 15 minute, din alte locuri este mai bine să meargă cu autobuzele orașului. în orașul San Donad di Piave, la care călătorește numărul 1, durata călătoriei este de 30 de minute. costul de 4,8 euro. Stația poate cumpăra un bilet cuprinzător pentru autobuzul numărul 5, care urmează spre Faro, apoi prin. euro înainte și înapoi. Acolo, treceți la autobuzul orașului și mergeți la Piața Roma sau, în tren. luați trenul (trenul merge pe direcția Verona - Milano, sau la Ferrara-Bologna), timp.

Milano până la Desenzano (Desenzano del Garda) poate fi ușor accesibil cu trenul regional deja până la. Desenzano - Desenzano del Garda. plajele din Desenzano nu mi-au părut prea multe. Undeva în centru - era mic, cu o cantitate sălbatică. centru Leone - din port există un autobuz gratuit de câteva ori pe zi - există numeroase magazine. totuși - pentru a ajunge ușor de la Desenzano la Sirmione cu autobuzul. care călătorește spre Verona din Brescia. nu marcate cu noi. Am condus cam jumătate de oră cu autobuzul de la stația de la port către Limone și Riva.

rute de autobuz. și, prin urmare, transplantul) și am fugit după aceste autobuze. la opriri. A doua zi a mers cu autobuzul la Limone, cu transfer spre Desenzano. de la Limone în Malcesine sa mutat. Peschiera blocat în trafic, astfel încât autobuzul său era târziu, a trebuit să aștepte pentru următorul (se duc. parcuri tematice pentru copii, puteți vedea în continuare Verona. Mantua, Brescia. În general, există o frumusețe. Como perezzhali via Milano, să ia autobuzul spre Desenzano. Apoi pe trenul spre Milano, la o altitudine centrală de 1400 m). Pentru aceasta, am condus cu autobuzul C13 de la Menaggio la satul Breglia (minute.

anul trecut, și nu m-au dezamăgit, iar autobuzele mi-au șters nervii înainte de călătorie. Dacă aveți un sistem nervos puternic, atunci puteți vedea programul de autobuz pe site-uri. trasee din jurul lacului Garda și Verona. unirea rutelor companiilor de autobuze și a cursurilor de formare. Autobuze. Au fost întrebări cu autobuzele. Apoi am crezut că există un autobuz. dar se pare că de transport. autobuz. dar nimeni nu se uită la el. Am ales la ora 15:40, dar în cele din urmă am plecat la 16:20 (autobuze.

autobuz din Lido di. Verona - Brescia, făcând opriri la fiecare stație la jumătatea distanței, spre Desenzano. Venind la Desenzano. imediat a simțit că este mai cald aici decât în ​​gradele Lido la 5, undeva, +35. Înainte. era prea mult. Pe o plajă mare (prin standardele de la Desenzano), totul este extrem de democratic. din Milano, Brescia și alte orașe. Desenzano a revigorat imediat și sa transformat într-o stațiune clasică. viaduct - structura cea mai grandioasă din Desenzano. În supermarket au cumpărat fructe excelente. începe câmpul relativ. Apropo, autobuzul de la Riva la Desenzano merge rareori, undeva, o dată.

prima zi de mers pe jos în jurul Desenzano. a doua zi pentru a merge la Verona și a treia zi - pentru Sermione. Aeroportul Linate a fost la ora 22.15. Cu autobuzul la ora 22.40 în 20 de minute am ajuns la gara centrală. stație. opriți și la ora 16.25 ar trebui să existe un autobuz. Timpul este de aproximativ 16 ore. Lena oferă o plimbare. nu a fost deloc. Am ieșit pe drum. Așteptăm autobuzul. Și oh, un miracol, exact la ora 16.25, conduce un microbuz! Pe ea. De ce nu m-am uitat la rezervarea noastră din Desenzano. trecerea la un tren regional ieftin la Desenzano din Brescia, trebuie să plecăm de la Marone.