Pipete, recenzii ale filmului și recenzii

Filmul Kick-Ass - este povestea lui Dave Lizevski care a citit o mulțime de cărți de benzi desenate și acum mai mult decât orice altceva vrea să devină un super-erou. Și chiar dacă nu are superputeri, în fiecare noapte crima se poate tremura la vederea costumului său de scufundări. Cu toate acestea, cel mai adesea nu gangsterii, ci eroul nostru, care și-a luat un nume ciudat Pipe. Între timp, în prezenta Răzbunătorii inarmati duo, a căror capacitate de a ucide doar în exces: Tata, care a pierdut soția în mâinile bandiți, și fiica sa, cunoscut sub numele de Hit-Girl. Curând Lovitura găsește același munte-mate poreclit Bloody Ugar, și împreună vor decide dacă este sau nu să-și unească forțele cu tata și a lovit-Fata în lupta pentru dreptate.

James Cartwright, Max alb, Christopher McGuire, Yancy Butler, Tamer Hassan, Russell Bentley, Nicolas Cage, Clark Duke, Dexter Fletcher, Anthony Desio

Regizorul filmului este Matthew Vaughn.

Pe această pagină veți găsi recenzii despre filmul Pipe și data lansării. precum și o descriere, recenzii ale pipetului.

Filmul este pur și simplu uimitor! O poveste interesantă, un joc minunat de eroi, o muzică minunată. În general film.Te, excelent care a scris comentarii negative aici, se pare, și în filmul „Brother 2“ se poate vedea doar promovarea violenței fără sens împotriva banditami.Pochemu nu observați sau nu doresc să observe violența și brutalitatea din partea de bandiți? Există o mulțime de mult mai violente filme, pentru că cruzimea și violența pe care nu le pot aici smotret.Dlya a scris sub pseudonimul „e4a“ - vizionarea unui film un pic mai atent - nu-l taie cu un zambet pe fata cuiva, doar uita la Uimit la un grad extrem Dave Lizevski imposibil b lo nu oameni ulybnutsya.Takie place să scrie aici cu porecle „I“ și „E4A“ spera pare să vadă nici o comedie de acțiune, o comedie adolescent despre idioti care ar nechezatul prostește și cel puțin să înțeleagă ceva din filma.O unor glume din film ar putea pentru a scrie din memorie, dar cum ar fi „e4a“, care ar caca doar ceva, nu a vrut nimic napominat.Film - satira. O satira asupra lumii în care trăim, lumea de polițiști corupți și mamele banditov.Film vorbește deschis despre degradarea societății moderne, dintre care multe vor sta mai bine de nepăsător sau cu ranjetul sângeroase arata ca niste bastarzi săraci bate, vmestotogo să-l ajute. Și, în opinia mea, producătorii de film au absolut dreptate, pentru că în ultimul timp oamenii au devenit mai rigizi și mai temători decât înainte. Puțini oameni pot schimba ceva în sine și pot spune "suficient!". Toată lumea are grijă să-și salveze fundul. Nu e de mirare că a fost un proverb modern: dacă ești atacat, nu striga „ajutor“ și „foc“, pentru că cu greu cineva va veni în ajutor, și va dori să-și salveze propria piele toate. Recunoștință imensă față de creatorii filmului pentru faptul că într-o formă atât de uimitoare a dezvăluit o mare problemă a societății. Păcat numai este că nu toți oamenii au observat apelul Miller, nu este suficient de pravilnootseniv cu adevărat încăpătoare crearea de benzi desenate.

Filmul este o combinație de incompatibilitate. Dar filmat foarte neordonat. Părea copilărească soției, mi-a plăcut, obosit de monotonie. Imaginați-vă combinația de Nemo Matrix rece, sângele lui Tarantino și umorul de bună calitate. Există o mulțime de momente amuzante - încă rănesc de "nu un coșmar al afacerii mele" al mafiei principale. Încă recomandăm.

Ei eliberează o mulțime de filme, dar nu le place unul. Am crezut că nu ar fi foarte, dar filmul sa dovedit a fi doar o capodoperă. Și acolo este locul unde să râdă și chiar să se scufunde puțin și sunt prezente elemente ale militanților. În general, sfătuiesc pe toată lumea să vadă. Creatorii filmului Respect.

Am crezut că nu este posibil să se gândească la un astfel de bredyat, dar sa dovedit că este posibil și că mulți oameni îi plac și mai rău.

Sunt pentru un film bun!

Acest film este pentru un amator! Ca multe altele, nu voi spune că acest film este grozav sau groaznic, are plusuri și minusuri, în general, nu-i rău!

M-am uitat cu soția mea "ACEEA CREAȚIE"! Scorul meu este 0 din 10 pe o scară de 10 puncte. 0.5 poate fi pus doar pentru o mică glumă și apoi cu o întindere uriașă. Dacă cinematograful a devenit atât de crud, atunci prefer să nu văd astfel de filme în viitor. Cruzimea și cinismul chiar peste margine. Absurditatea și dezgustul. Nimic de adăugat, nu de diminuare. Îmi pare rău dacă mă opun opiniei cuiva.

Mi-a plăcut foarte mult filmul, nici măcar nu conta pe el, dar este interesant și interesant. Sfătuiesc toată lumea să vadă)))

Un film grozav, deși la început a crezut că acesta este un alt film american prost. Dar apoi a apărut o lovitură în cadru, și a devenit mult mai interesant de urmărit.

Filmul este super, și cu siguranță nici ca o comedie nu este o definiție mai potrivită a satirei și numai pentru prima parte a acesteia. Și temele pentru gândire sunt mult mai profunde decât ruginirea peste o fată cu o armă. Și nici nu sunt de acord că acest lucru este doar un banter, ci mai degrabă o denunțare a societății noastre. Toată lumea se întreabă ce să facă cu scumbags pe stradă? Și tu te-ai despărțit adesea de străini? Sau preferați să vă împușcați? Și cred că este foarte bun în ceea ce privește violența în traficul de bovine! În viața reală, ar fi mult mai mult!)) Și vă sfătuiesc să o considerați o comedie proastă, dar mult mai serioasă deoarece problemele ridicate în ea nu sunt de la benzi desenate.

La naiba, oameni, unde lumea se rostogolește. Cum poți vedea un astfel de berbec. Și totuși, scrie că acesta este un film grozav, nu doar un alt tupizm american? Sau afumat ce? Prostii! Prostii! Prostii! O persoană normală nu poate, posmotretv acest film fără să scuipe! Aproape două ore de la fund și am uscat pe creier! Nu te duce în jos la americani prosti care urmăresc un astfel de dracu 'și nechezat la dureri abdominale! Cred că poporul rus, bine, cei mai mulți oameni au exact, cu un simț al umorului, totul este bine. și dacă credeți că aveți totul în acest plan, atunci nu vă uitați niciodată la această lucrare!

Un film pentru infuzorieni. Cel mai rău film pe care l-am văzut vreodată. M-am uitat în original în engleză. Nu știu cum au fost traduse aceste glume desenate în rusă. Proiectat pentru adolescenți retardați americani. Oamenii, unde mergem? Nu pierde timpul cu asta!

Nu este clar ce comentarii bune au fost despre. Filmul nu reprezintă nimic din sine.

Alexander, nu scrie nonsense ok? Filmul este zero și nimeni nu-l amintește - ești o oracolă pentru a anticipa viitorul în avans, astfel de filme sunt lumea și după 50 de ani cu interes.

filmul meu preferat) Vreau să spun imediat că este departe de comedie. Efectele bune sunt bune, în general, VOL.

filmul este pur și simplu uimitor! Ce a fost produs în ultimii ani, acest număr 1 Nimic de genul acesta nu a mai văzut niciodată. Aici totul este pe partea de sus. umor, o poveste interesanta, un joc grozav de actori, munca in camera, o mare actiune. Îi sfătuiesc tuturor celor cărora le place filme vesele, interesante, interesante, dinamice și doar bune!

filmul nu-i plăcea groaznic. după cum spune profesorul meu: "grădiniță, clasa a șaptea al doilea trimestru."

Ieri am vizionat filmul)) aproape de lacrimi. consultați toate instrucțiunile.

M-am uitat la recenzii și am șocat cineva ca acest film. Desigur, gusturile nu se cer, dar sunt doar SUCKS.

Unul dintre cele mai rușinoase filme (dacă îl poți numi deloc)!

Am citit recenzii despre film (unde au scris că este foarte amuzant etc.). și a decis să vadă o foarte foarte razacherevanaya, proastă comedie brutală americană.

Filmul în esența sa este crud. Oarecum grozav. Dar nu pot spune că nu mi-au plăcut locurile foarte amuzante.

Masele mizerabile americane stupide. Puteți râde numai după cuvântul SHOPA. Și după furtunul afumat. Pe scurt, prostii complete.

Dacă iskazhonoe viziune asupra lumii (place doar tipul de rahat mu-mu) sau pur și simplu prost mai bine nu viziona acest film, și oricine altcineva îmi doresc nepropustit cele mai bune filme pentru mai mulți ani, „kick“ minusuri acolo. Cage este cel mai interesant și unul dintre cele mai bune roluri ale lui. Iar actorii joacă, scenariul, muzica este superbă.

MEGAShedevr ce altceva de spus! Actiune otpad, intriga este plina. Cel mai bun film din istoria cinematografiei! Astfel de timpuri și obchelsya. 10/10

filmul despre orice, până la sfârșitul inspecției numai din cauza respectului pentru Cage. Interesat cât de mult a fost plătit pentru ceea ce a fost prezent aici.

Am privit "Piptsa" de o duzină de ori și kayfovat pentru un umor simplu americanism, muzyaku amuzant și o imagine colorată. Iar cei care își băteau călcâiele cu tocuri și spunând că este imposibil să se uite, să-i lase să se gândească la asta - este posibil ca acest film să-i fi aprins atât de mult în suflet că au urcat imediat în a-și lăsa părerea? Sunt ticălos cu tine, tovarăși! Ești atât de amuzant, iepuri! Voi merge din nou pentru a revizui;) Mi-a fost dor de nebuni!)))

Filmul a plăcut într-adevăr, o idee interesantă, pentru că multe filme sunt filmate despre bastoane, care devin abrupte. Imediat finala nu este asta, nu este lung, e drăguț să te uiți, puțin glumă, dar aproape totul e amuzant. Am vazut acest film de 2 ori deja, nu este cel mai bun pe care l-am vazut, dar nu sunt multe capodopere in lume, mai ales ca fiecare gen este diferit. Pe scurt, recomand cu tărie "generarea lui Pepsi")).

Filmul este plin de rahat. Poate nu înțeleg nimic în aceste filme, dar nu aș recomanda să vizionați un astfel de film! filmul arata ca naprikolnuyu Paul comedie american cu un sentiment prostesc al umorului, dar care provoacă uneori un zâmbet .Ostalnaya jumătate a filmului este reznya brutală ca în Kill Bill, care conduce un sfat mic devochka.Moy, nu pierde timpul pe acest gunoi! Sunt multe alte filme interesante!

Acest film este lider pe lista celor mai tari filme din ultimii 100 de ani. Deși gusturile tuturor sunt diferite.

Gadkosti senzație și disconfort. „Kick-Ass“ (literal „Sub IR ***“ umor Silly curge din toate fisurile. Filmul este pătrunsă cu metode naziste de violență împotriva oamenilor și ubiystvami.Ni plăcere perversă sau emoții pozitive imagine nu contează. Rahat ieftin. Degradarea americană se toarnă pe ecranele noastre. Film urât și prost!

Filmul este interesant și monoxid de carbon! Include imediat 2 dintre aceste concepte! Un film de vizionat!

Mergând la film, speram să văd adaptarea românilor din Tolstoi, cu ilustrații animate ale lui Ershov. Pipete cu fierăstrău. O astfel de impresie se formează în legătură cu mulți dintre cei care au scris feedback aici. Despre film: un film de testare, o mulțime de umor, o mulțime de scene înfiorătoare cu o muzică drăguță, un sfârșit bun. După ce ați arătat un astfel de film vineri seara, vă veți odihni creierele din săptămâna de lucru și veți primi o taxă de vivacitate pentru weekend.

filmul este rece. nu ca ceilalți.

urât și chiar cumva trist.Cage este și un episod al unui copil, restul de tip este povestea unui anumit ciudat despre el însuși. în timp ce se răsuci pe un scaun, apoi se hotărî să meargă pe străzi în costumul unui erou. Am primit. el și-a recuperat porumbeii și a primit-o din nou. pretinzând că este albastră cu o fată. apoi a ținut cușca. în general, într-adevăr despre distorsiuni în cap, dar într-o învelitoare ca o comedie și o cușcă care distrage atenția și altceva. toate acestea probabil nu sunt atât de ridicole.

Mare comedie! Bună actori! În general, filmul pentru genul său este excelent. Oamenii care scriu că acest film este prost, oribil și tot așa, am o întrebare pentru tine. Ce ai vrut din acest film? Ce ai vrut să vezi în el? Acest film este doar pentru petrecerea timpului liber! Orice creier nu este tensionat, dar persoana sa relaxat și sa bucurat de ea! Există alte filme pentru "mega-creierul" tău.