Autoturvelă prin Europa 2018

Autotravel prin Europa 2014

În a doua zi la Praga, am decis să mergem la Dresda, la 150 de kilometri de Praga. Prietenii noștri - Misa și Anya - nu sunt pentru prima dată în Dresda, așa că au devenit ghidurile noastre pentru ziua de azi.

Am urcat în oraș - Dresda ne-a salutat cordial, fără blocaje de trafic, bulevarde largi. A fost uimitor cât de competent au făcut germanii marcajele de la răscruce - au fost dungi pentru șoferi, bicicliști și pietoni!

Mai întâi de toate, trebuia să luăm decizia de parcare. O opțiune este de a lăsa mașina la marginea orașului (în apropierea centrelor comerciale majore) în parcarea gratuită și de a ajunge în centru cu transportul public. Dar Mișca ne-a oferit cea mai bună opțiune. Se pare că costul transportului public în Dresda nu este deloc ieftin. Prețul biletului depinde de durata și intervalul călătoriei și variază de la 2,2 la 7,8 euro pe călătorie. O asemenea excursie ne-ar costa un ban destul, mai ales unul de familie. Prin urmare, sa decis să parcați mai aproape de centrul orașului și să mergeți pe locuri interesante. Costul de parcare în centrul orașului de la 1 euro pe oră de parcare. Am găsit o parcare de 50 de cenți lângă hotelul Cityherberge. Aha! - În acest hotel, Misha sa oprit în timpul ultimei călătorii și a observat această parcare. Dacă aveți noroc, puteți găsi locuri de parcare gratuite acolo (ghiciți cine a primit un loc gratuit?)

Cum funcționează această mașină de parcare? Am aruncat monede în ea unul câte unul, iar pe ecranul parcării, timpul de parcare autorizat crește. Ne-am oprit la 3,5 euro. Aparatul de parcare eliberează o chitanță de tip "counterfoil", indicând cât timp este nevoie pentru a ridica o mașină. Această coloană vertebrală trebuie lăsată sub parbrizul mașinii într-un loc vizibil.

Autotravel prin Europa 2014

Alături de parcare este un parc de skate - erau mulți tineri acolo.

O mesteșcă mizerabilă lângă hotel - nu am întâlnit niciodată astfel de oameni în Rusia!

Ne-am mutat în centrul orașului.

Autotravel prin Europa 2014

Pe parcurs, am încercat să fac poze cu tot ce mi-a atras atenția. Și vitrinele dulci, paturile de flori colorate și doar un peisaj urban care vă vor transmite spiritul orașului Dresda.

Chiar în centrul istoric al orașului se desfășoară săpături arheologice.

Una dintre atracțiile din Dresda este Biserica Fraternă din Lutheran (Catedrala Fecioarei). Chiar ne-am deschis gurile cu uimire - un astfel de templu maiestuos sa ridicat la cer!

Autotravel prin Europa 2014

Și eu, cumpărând un bilet, m-am dus la lift. Stau singură și nu știu ce buton să apese. Da, cred că voi aștepta ca turiștii să mă urmărească. Doar am vrut să le întreb în engleză, pe care să o apese pe presă - și s-au dovedit a fi ruși! Am dezasamblat butoanele, liftul ne-a ridicat la o înălțime de 24 de metri. Și mai mult este necesar să se ridice pe jos: din nou, pe un drum fără trepte, apoi pe o scară bruscă în spirală. Uf, înălțimea a depășit - chiar a fugit, oprindu-se la fotografie.

Vedere de sus a orașului! Nici o picătură nu a cruțat cele 8 euro cheltuite pentru o astfel de frumusețe.

Vedere la râul Elba.

Autotravel prin Europa 2014

Academia de Arte și Muzeul de Artă Albertinum.

În turnurile de turn de la turnul castelului din Dresda.

Arhitectura clădirilor este magnifică: case fabuloase cu ferestre rafinate!

Autotravel prin Europa 2014

Și aici sunt prietenii mei care spun salut!

În piața din apropierea catedralei există numeroși turiști. Acest om, aparent o cântăreață de operă, a cântat Ave Maria pe note.

În Dresda, am văzut mai întâi statui vii, dintre care unul ma speriat când am trecut. În general, sunt buni!