Pasul 2 - Recenzii

Prima comparație care a venit în minte este Artful Dodger. master în stilul "2 Step". A avut astfel de compoziții. Și puțini oameni au reușit să repete calitatea muncii sale. Un pian amețitor, plin de viață, nu sintetizat, dă naștere la iluzia fericirii. Imaginea panoramică, eleganța ritmului: un butoi luminos, pălăria. Linia de bass se combină cu compoziția mai mult decât competent. În fiecare secundă a acestei lucrări, puteți auzi cât de sârguincios au fost făcute aranjamentele și stăpânirea.

A doua comparație este lucrarea timpurie a cântărețului strălucit Craig David. precum și cântecul unui tânăr cântăreț al vremii "Gabrielle - Rise" în remixul aceluiași Răpitor D. Acești artiști mi-am amintit când am auzit primele cuvinte ale cântecului fermecătorului duo feminin de Xenia și Olga. care au demonstrat un profesionalism ridicat și emoții autentice. N-aș fi crezut niciodată că în timpul meu aș putea să mă întâlnesc în spiritul copilariei mele fericite. Și toate pentru că nu este posibil să asculți muzică, să auziți astfel de voci frumoase - să fiți nemulțumiți!

Verdictul. această compoziție este o renaștere a stilului "2 Step" în cele mai bune tradiții ale sale. Rotiți toată lumea și fiți fericiți!

Marina Faib este unul dintre puținii reprezentanți ai scenei interne de drum și bas în străinătate, precum și doar un bun producător, care oferă în mod regulat astfel de subiecte, în timp ce le ascultă, este imposibil să rămână indiferent la creativitatea acestui artist. Una din astfel de lucrări, după părerea mea, este Bifarea ceasurilor. Este ea pe care aș vrea să o ofer astăzi pentru vizionarea publicului, tk. după ce am ascultat acest cântec, pur și simplu nu am putut trece.

După cum am menționat deja în recenziile noastre, vom lua în considerare următoarele aspecte:

Referitor la informații și compoziție. Nu este nimic de mult de spus, totul la cel mai înalt nivel, o reducere netă de bas calitativ derivate, tobe, fiecare instrument este în loc, totul ia timpul său. Simțim completitudinea compoziției, finalizarea lucrării.

Pe componenta melodie în detaliu.

În primul rând, imaginea de ansamblu. Doar. divină. Nu am nici un cuvânt pentru a descrie toate emoțiile care apar atunci când ascultați acest cântec, dar este frumos. Frumos, ca o floare înfloritoare, ca o noapte înstelată, ca și timpul în sine. perfect, ca un mecanism de ceas.

Luând în considerare fiecare sunet separat. Atmosfera magnifică deschide orizonturilor nesfârșite ale ascultătorilor pentru zborul gândurilor și fanteziilor. Motivul arabic de la intrare străpunge inima de la 56 de secunde. Detaliile mici finalizează compoziția, făcând-o completă.

Ar fi de dorit să se distingă separat liniile de percuție și bas, care determină suficient dinamica compoziției. În același timp, ambele componente sunt minimaliste și nu distrag atenția ascultătorului din atmosfera principală. Nu pot să-l văd pe Snehr, care este ca un "ceas de ticăit", numărarea piesei. Cicarea percuției de nisip consolidează în continuare acest efect.

Rezumând: evaluarea generală, așa cum a putut deja ghici cititorul, este excelentă. Reeling înapoi: orizonturi nesfârșite de zbor de imaginație, spațiu infinit de reflecție. Perfect ca o floare, ca o noapte înstelată, cam ca un ceas.