Ordinul Magic - data lansării, recenzii și știri despre joc, videoclipuri, capturi de ecran și imagini de fundal pentru comanda jocurilor online

Revizuirea online a jocului Ordinul Magic

Funcții de interfață și comutare

Ocupat este faptul că MMORPG-ul are o funcție pur oficială. De fapt, secretul principal constă în modul în care este gestionat jocul, implicat într-o acțiune frenetică. Este de remarcat faptul că aspectul de pe tastatură este necesar doar pentru ca utilizatorul să se miște și să schimbe echipamentul și armele, toate celelalte funcții fiind asumate de mouse. Astfel, lupta în "Ordin" devine dinamică și neobișnuită. Ținta atinge automat ținta, după care rămâne doar să omori arma selectată, până când ea a făcut-o pentru tine.

Distribuția după specialitate, totuși, este relativ mică. În acest moment în joc există trei tipuri de luptători: soldați puternic înarmați, magicieni savvy și arcasi puternici. Fiecare personaj, după atingerea unui anumit nivel, are o capacitate automată de pompare, care îl transferă cu un pas mai mare în rang. Astfel, fiecare jucător nu se poate concentra pe forțe și înlocuirea în timp util a costumului personajului său, ci doar să joace și să se joace. Și încă luptați! Un astfel de bonus interesant a fost inventat de dezvoltatorii ruși, deoarece aceasta este mentalitatea poporului nostru - oriunde fără o lovitură bună!

Drept urmare, jocul are destui luptători de diferite niveluri, de la arena civilă și de captură, captează pavilionul în felicitări banale în praf undeva pe teritoriul neutru.

Joc Peg

Există un "Ordin de Magie" și o altă caracteristică distinctivă - obligatorie pentru anumite sarcini, fără de care nu este posibilă nici o dezvoltare ulterioară, nici trecerea la alte niveluri. Astfel, creatorii ordinului au rezolvat delicat problema oricărui joc care se ciocnește cu utilizatorii sadici, care adoră fără sfârșit să distrugă paraziți mici și monștri în număr mare.

Comparativ cu cele mai moderne jocuri, grafica Ordinului Magic este egală cu statutul de "bun". Pe de o parte, nu este atât de mult. Pe de altă parte - faptul că studioul însuși a dezvoltat motorul pentru joc, spune doar în favoarea sa. La urma urmei, toate personajele, terenul, atmosfera și animația, precum și efectele speciale sunt la un nivel foarte bun, țesute organic împreună.

Jocul evoluează în mod constant, deși versiunea trial a fost lansată abia recent. Dezvoltatorii au decis să ia act de opiniile utilizatorilor și de sugestiile lor actualizate în mod constant, astfel încât uneori să puteți vedea cum va fi implementată o remarcă casuală, dar foarte precisă, sub forma unei actualizări, după o săptămână scurtă, ceea ce face doar programatorii onorați.