Empire earth 1 recenzie, gameplay, data lansării, jocuri pc

Empire Earth - un joc strategic clasic în timp real, unde ideea principală a fost principiul dezvoltării unei singure civilizații pe parcursul tuturor epocii istorice. Mintea vine imediat la asocierea cu civilizația din seria de jocuri, dar aici este un caz ușor diferit. Noua chiar și trece prin mai multe epoci din Epoca de piatră în viitorul apropiat, cea mai mare parte din ea va fi în luptă, deoarece acesta este un joc de strategie de luptă în cazul în care sarcina principală înainte de a ne - a construi o bază, pentru a crește puterea de luptă, și lupta inamicul. Construcția de clădiri și unități de luptă vă va costa o anumită cantitate de resurse pe care muncitorii o vor extrage pentru dvs. O persoană va fi disponibil câteva companii individuale cu o poveste adevărată, care va fi pentru scurt timp și în mod clar vă spun ce să facă în acest caz, în cazul în care să conducă trupele și modul în care te deranja vecinii în acest moment.

Caracteristicile jocului

• Sistemul de dezvoltare pentru epoca, care în joc există multe. Mai exact, sunt la fel de multe. Fiecare dintre epocă are o serie de trăsături și unități de luptă unice.
  • Preistorie este de formare în epoca de piatră apare deja prima flota de barci sau canoe, epoca cuprului aduce cu ea primele eroice persoane, împușcături și spitale.
  • Vârsta de bronz și epoca întunecată dau jucătorului un sentiment al rolului patricianului roman, pe măsură ce apar caruri, aruncătoare și primii arbori.
  • O diversitate mai mare va fi în Evul Mediu, în Renaștere și în epoca imperiilor, unde cavalerii montați, îmbrăcați în armuri metalice, vor fi înlocuiți de primele unități de arme de foc.
  • După epoca industrială, totul va fi mult mai interesant - tancuri și bombe atomice, aviație și o flotă puternică. Va fi o mică privire în viitor, unde omenirea va lupta cu ajutorul roboților bipedali, va trage lasere și va elibera tancurile de zbor.

Arta conquestului

După ce jucătorii au apreciat versiunea originală a Empire Erth, dezvoltatorii au decis să nu se oprească acolo și au lansat aproape imediat un add-on oficial, care a fost lansat câteva luni mai târziu. Inovațiile majore au atins tehnologia, fiecare dintre facțiuni are o trăsătură unică. De exemplu, romanii au putut să asigure oamenii lor, obtinerea de aur, după moartea soldaților săi, grecii au învățat să tragă săgețile, Rusă stăpânit tehnologia de construire a bazelor de rachete și așa mai departe. În plus, există o altă civilizație, care a început japonez și momentul potrivit a devenit mai bogat cu o epocă - epoca de spațiu, în cazul în care vă puteți construi stații spațiale și pietre de apă din pozitiile inamice.

Concluzie concisă

În jocul "Imperiul Pământului" vor fi propuse patru companii independente unul pentru celălalt, pentru una dintre cele patru facțiuni - grecii, germanii, britanicii și rușii. Dacă primele trei sunt tot felul de chinno și de înțeles, atunci compania rusă are o poveste destul de ciudată. Apoi suspiciunile alunecă la prima vedere la numele personajului principal Grigor Ilyanych Stoyanych - numele obișnuit, patronimic și prenumele pentru banda mijlocie a vastului nostru patrie. Dar dezavantajele complotului nu sunt importante în Imperiul Pământ, principalul lucru din jocul în sine. Dezvoltatorii nu s-au prefăcut la lauri glorioase ale familiei civilizațiilor, dar au decis să-și facă descendenții mai simpli, cu o mare pretenție față de modernitatea tehnologiei. Din primele minute putem aprecia toată frumusețea spațiului tridimensional care se răspândește în jurul nostru, toate acestea par neobișnuite.